quote:
Op donderdag 16 januari 2003 09:37 schreef Finch het volgende:
Misschien te hard gerukt..? zou kunnen dat ie geïrriteerd raakt... Toch?
Maar denk niet dat het daar echt wat mee te maken kan hebben, tenzij die 'm 'eraf wil;de sjorren" (sorry...)
Maar het kan aan iets heel lulligs ( sorry again) liggen, zelfs als je verandert bent van wasmiddel. Vooral "dat" gedeelte van je lichaam kan er sterk op reageren...
quote:haha wat grappig
Op donderdag 16 januari 2003 10:40 schreef I_m_m_0 het volgende:
Jawel..... een vriend van me had hetzelfde.... nu loopt ie rond zonder...
kan ook met de zuurtegraag te maken hebben in de vagina van je vriedin. (spreek uit ervaring, maar dan jeukt het wel enorm)
het zal overigens wel een schimmelinfectie zijn, ff naar huisarts, 10 dagen zalfje smeren (je vriendin ook) en je bent weer helemaal henkie de dekhengst
quote:ontstaat zo'n schimmelinfectie vanzelf? want ik heb echt geen onveilige sex gehad ofzo, zou het ook mogelijk kunnen zijn dat ik het van me vriendin heb gekregen?
Op donderdag 16 januari 2003 12:29 schreef Sneakie het volgende:
ontstaat zo'n schimmelinfectie vanzelf? want ik heb echt geen onveilige sex gehad ofzo, zou het ook mogelijk kunnen zijn dat ik het van me vriendin heb gekregen?
waarschijnlijk van je vriendin, wel ff alle twee insmeren, anders blijf je elkaar besmetten... maar heb je geen pijn bij het plassen? volgens mij heb je alleen dan een schimmel....
[Dit bericht is gewijzigd door Sneakie op 16-01-2003 12:43]
quote:Yepz, ken dat probleemje. EN JEUKEN!
Op donderdag 16 januari 2003 11:18 schreef Bulls-Ass het volgende:
misschien irritatie ofzo ?
ziet het rood uit ofzo ?kan ook met de zuurtegraag te maken hebben in de vagina van je vriedin. (spreek uit ervaring, maar dan jeukt het wel enorm)
je huisarts heeft als het goed is wel wat meer aanhangels gezien en misschien hou je der wel een leuke date met hem aan over (of de assistente)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |