Hoiquote:BMW ALPINA B5 BITURBO Touring Allrad
Motor
Zylinder V8 90°
Hubraum (ccm) 4395
Bohrung (mm) 89,0
Hub (mm) 88,3
Verdichtungsverhältnis (:1) 10,0
Leistung / bei Drehzahl (kW (PS) / 1/min) 447 (608) / 5750 - 6250
Drehmoment / bei Drehzahl (Nm / 1/min) 800 / 3000 - 5000![]()
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens ervaring met plaatsen van een brug? Gewoon eenvoudige 2 koloms...
Inderdaad nuttiger dan jouw tellerstandenquote:Op donderdag 9 april 2020 17:20 schreef Hyperdude het volgende:
Sorry.
Laatste nuttige bijdrage uit vorige topic:
[..]
Thanks. Ja eenvoudigste brug van die nussbaum is al ¤5600.... zal ongetwijfeld mooi spul zijn maar ik was niet van plan een autogarage te beginnen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:20 schreef Hyperdude het volgende:
Hier ga je direct naar een PDF van Nussbaum. Daar staat van alles in hoe je 'm moet installeren. Met name vanaf p. 57
https://www.google.nl/url(...)5WFkbVRhi_onaCVzMk8_
Mijn garage heeft alles van Nussbaum, maar dat is niet de goedkoopste.
Concrete quality: C20/25
Concrete thickness: min 200mm hebben ze het over. Wat dat C20/25 precies inhoudt weet ik niet.![]()
https://uk.nussbaumlifts.com/
Denk dat dit wel dingen zijn waar je beter een goeie tweedehandse kan halen dan een matige nieuwe.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:39 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Thanks. Ja eenvoudigste brug van die nussbaum is al ¤5600.... zal ongetwijfeld mooi spul zijn maar ik was niet van plan een autogarage te beginnen.
Wordt te breed denk ik 4 koloms.... de loods is maar 4m breed hé, zo'n 2 koloms past net. Als ik jouw Twinbusch bekijk is dat 3.6mquote:Op donderdag 9 april 2020 20:21 schreef daNpy het volgende:
C20 is de (sterkte?)klasse van het beton.
Ik ga voor een Twinbusch. Maar in jouw geval zou ik een 4 kolommer nemen, die is qua bouw breder maar dan kun je er ook makkelijker (onder)door naar achteren toe om onder je vlonder te parkeren.
3.7m moet normaal gesproken hoog genoeg zijn idd.
Wel spiegels inklappen bij een Range Rover Sport X7quote:
2500 tussen de palen. Past een bus nog tussenquote:Op donderdag 9 april 2020 20:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wel spiegels inklappen bij een Range Rover Sport X7
Oh nee gaat net
[ afbeelding ]
Da's wel een goeie. Wellicht dat ik dan toch naar 400V neigquote:Op vrijdag 10 april 2020 07:54 schreef boegschroef het volgende:
zo'n 230 brug gebruikt vaak een enorm grote overbrenging waardoor deze enorm langzaam omhoog en omlaag gaat. Voor hobby/thuis gebruik is dat vaak niet zo erg.
Moet er nog veel aangepast worden in de meterkast als je krachtstroom wil plaatsen? Heb al 3x50A ofzo door de laadpalen...quote:Op vrijdag 10 april 2020 07:54 schreef boegschroef het volgende:
zo'n 230 brug gebruikt vaak een enorm grote overbrenging waardoor deze enorm langzaam omhoog en omlaag gaat. Voor hobby/thuis gebruik is dat vaak niet zo erg.
Dat is erg veel. Dan betaal je ook debiel veel vastrecht?quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:34 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Moet er nog veel aangepast worden in de meterkast als je krachtstroom wil plaatsen? Heb al 3x50A ofzo door de laadpalen...
1 2 3 | 3 fasen t/m 3 x 25 A ¤ 16,0003 ¤ 19,3604 Groter dan 3 x 25 A t/m 3 x 35 A** ¤ 58,2977 ¤ 70,5402 Groter dan 3 x 35 A* t/m 3 x 50 A ¤ 84,4484 ¤ 102,1826 |
Dat klopt maar we besparen er ook wel debiel veel brandstof mee met 3 EV'squote:Op vrijdag 10 april 2020 08:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is erg veel. Dan betaal je ook debiel veel vastrecht?
Heb je al een krachtgroep in je meterkast?
[ code verwijderd ]
Nou je het zegt... in de meterkast zie ik dat er op een paar groepen idd 400V staat.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:15 schreef daNpy het volgende:
Dan moet je die een (laten) installeren. Zijn die laadpalen geen krachtstroom?
https://www.hornbach.nl/s(...)0075951/artikel.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |