Toe maar!quote:Op donderdag 9 april 2020 17:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Hier penne met artisjokharten, bacon en een saus van room met gorgonzola#homecooking
Denk verloren toen ie die 3 boodschappen ging halen.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:56 schreef RedFever007 het volgende:
Maar hoe kan hij nu geskimmed zijn? Is ie buiten de deur geweest?
Aardappels en sperziebonen waren niet vers.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker jah. Dat van jou en Nikon klinkt ook goed.
Nou het moet niet gekker worden. Zijn we het bijna altijd eens gaan we ook nog eens samen op de Italiaanse tour. Ik drink niet maar ik zou zeggen,quote:Op donderdag 9 april 2020 17:57 schreef Sodeknetters het volgende:
Hier pasta met vers gemaakte saus. Beter dan uit een pakje.
Die kappa groot en kipcorn bewaar je tot morgen?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:59 schreef Chia het volgende:
Ik heb friet, groentekroket en een milkshake vanille
Dankzij mij inspiratie?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:59 schreef Chia het volgende:
Ik heb friet, groentekroket en een milkshake vanille
Mag de pret niet drukken.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Aardappels en sperziebonen waren niet vers.![]()
Geef jezelf niet teveel eer.quote:
Gezellig.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou het moet niet gekker worden. Zijn we het bijna altijd eens gaan we ook nog eens samen op de Italiaanse tour. Ik drink niet maar ik zou zeggen,
Lekker laten gaan joh! We gaan vanaf nu weer vrolijk verderquote:Op donderdag 9 april 2020 17:57 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ongekend. Mijn moeder belde mij omdat ze dat elke dag doet, ik heb haar niet gebeld i.p.v de bank, wat een onzin
![]()
Ten tweede, mijn moeder is een vrouw die altijd heel veel eten haalt en dan later het een en ander invriest, soms eet ze dat alsnog op na een poos en soms vraagt ze of ik het wil hebben, dat heet moederliefde. En zeker als mensen dan komen met " Hij is eind 20 en z'n moeder doet alsnog shit voor hem" Hell, al ben ik 50, als je als ouder een goede band hebt met je kind doe je dat soort dingen.
Ik snap dat een aantal hier niet weten wat een band hebben met ouders is, maar mijn band met mijn moeder is prima en zij geeft net zoveel als ik, alleen snap ik dat het voor de sensatie leuk is om er een eigen draai aan te geven en meteen UITKERING, WAJONG, UITVRETER, PROFITEUR, WALGELIJK, etc te roepen.
Wat ik nog kwalijker vindt is het feit dat er mensen ondanks dat ik duidelijk mijn microfoon uit zette toch nog clipjes gaan opslaan en deze dan een x aantal DB omhoog gaan gooien zodat er boven de ruis toch nog iets is te horen..
Ik ben absoluut niet kwaad of boos, ik ben vooral erg verdrietig op het moment. Ik ben niet degene die heeft gevraagd om dit soort dingen, het feit dat er nu weer drama wordt gemaakt van iets wat in mijn ogen vrij onschuldig is (een moeder die overgebleven eten aan haar kind geeft, poe poe) zegt genoeg.
Drama? Nee, in mijn ogen niet. Ja het K woord is gevallen. Mijn moeder is door deze hele situatie heel erg stresserig en ik word hier dan óók vrij stresserig van, wat er dan voor zorgt dat ik het op deze manier uit, zéker omdat ik niet naar de bank kon omdat deze inderdaad dicht is maar omdat ik wél graag mijn bankpas wil hebben zeg maar.
Nou, kinders, gaan we weer gewoon verder met het normale praten over de vlogs en streams zonder deze leugens, het gestook, het verdraaien, en het naar eigen hand zetten van verhalen? Ik dank jullie vriendelijk.
okequote:Op donderdag 9 april 2020 17:57 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
knip
Nou, kinders, gaan we weer gewoon verder met het normale praten over de vlogs en streams zonder deze leugens, het gestook, het verdraaien, en het naar eigen hand zetten van verhalen? Ik dank jullie vriendelijk.
Gozer, laat je niet gek maken. Probeer ze te negeren.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:57 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ongekend. Mijn moeder belde mij omdat ze dat elke dag doet, ik heb haar niet gebeld i.p.v de bank, wat een onzin
![]()
Ten tweede, mijn moeder is een vrouw die altijd heel veel eten haalt en dan later het een en ander invriest, soms eet ze dat alsnog op na een poos en soms vraagt ze of ik het wil hebben, dat heet moederliefde. En zeker als mensen dan komen met " Hij is eind 20 en z'n moeder doet alsnog shit voor hem" Hell, al ben ik 50, als je als ouder een goede band hebt met je kind doe je dat soort dingen.
Ik snap dat een aantal hier niet weten wat een band hebben met ouders is, maar mijn band met mijn moeder is prima en zij geeft net zoveel als ik, alleen snap ik dat het voor de sensatie leuk is om er een eigen draai aan te geven en meteen UITKERING, WAJONG, UITVRETER, PROFITEUR, WALGELIJK, etc te roepen.
Wat ik nog kwalijker vindt is het feit dat er mensen ondanks dat ik duidelijk mijn microfoon uit zette toch nog clipjes gaan opslaan en deze dan een x aantal DB omhoog gaan gooien zodat er boven de ruis toch nog iets is te horen..
Ik ben absoluut niet kwaad of boos, ik ben vooral erg verdrietig op het moment. Ik ben niet degene die heeft gevraagd om dit soort dingen, het feit dat er nu weer drama wordt gemaakt van iets wat in mijn ogen vrij onschuldig is (een moeder die overgebleven eten aan haar kind geeft, poe poe) zegt genoeg.
Drama? Nee, in mijn ogen niet. Ja het K woord is gevallen. Mijn moeder is door deze hele situatie heel erg stresserig en ik word hier dan óók vrij stresserig van, wat er dan voor zorgt dat ik het op deze manier uit, zéker omdat ik niet naar de bank kon omdat deze inderdaad dicht is maar omdat ik wél graag mijn bankpas wil hebben zeg maar.
Tofquote:Op donderdag 9 april 2020 18:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gezellig.![]()
![]()
Neem ik wel een wijntje op je gezondheid.
Moet zeggen dat ik lastig vind om altijd vers te koken voor 1 persoon. Vaak heb je dat te grote porties die je dan weer moet invriezen. Zo'n potje hak is dan ideaal.quote:
Kankeren op de bank doet men in probleemwijken wel vaker.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:03 schreef RedFever007 het volgende:
Waar begin je dan gelijk weer over een "kankerbank"Wat kan die bank er aan doen dat jij zo lomp bent om je pas te verliezen en geskimmed te worden?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |