En bijzonder dat het vandaag zo ''druk'' is in het topicquote:Op donderdag 9 april 2020 17:35 schreef ZwangerPetro het volgende:
Maar deze keer zou het toch geen drama meer worden, met de nieuwe, rustige braad?
Hij maakt ook geen drama toch? Zijn vooral alle flapdrollen hier.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:35 schreef ZwangerPetro het volgende:
Maar deze keer zou het toch geen drama meer worden, met de nieuwe, rustige braad?
Door alle suikers die door Nikonlover zijn toegediendquote:Op donderdag 9 april 2020 17:37 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
En bijzonder dat het vandaag zo ''druk'' is in het topicHoe zou DAT toch komen?
Er zit geen suiker in een kapsalonquote:Op donderdag 9 april 2020 17:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Door alle suikers die door Nikonlover zijn toegediend
Watquote:Op donderdag 9 april 2020 17:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Er zit geen suiker in een kapsalon
Hij houdt zich nog prima tot nu toe.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:35 schreef ZwangerPetro het volgende:
Dat is alleen vet toch.quote:
Je dacht ik ga mijn domme jaargetijde opmerking nog even overtreffen?quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Alleen in april niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
In patat zit zeker wel suiker. En de saus al helemaalquote:Op donderdag 9 april 2020 17:41 schreef Nikonlover het volgende:
In patat zit geen suiker, in vlees zit geen suiker en in sla zit geen suiker.
Ik noem dit niet echt drama in vergelijking met vorige kerenquote:Op donderdag 9 april 2020 17:35 schreef ZwangerPetro het volgende:
Laatmaar. Ik ben dom.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In patat zit zeker wel suiker. En de saus al helemaal
Welke storm?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:48 schreef phoenyx het volgende:
Nou de grootste storm is gaan liggen, nu beginnen met teruglezen
Inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2020 17:38 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Hij maakt ook geen drama toch? Zijn vooral alle flapdrollen hier.
Hier penne met artisjokharten, bacon en een saus van room met gorgonzolaquote:Op donderdag 9 april 2020 17:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, alleen dan met een kipcordonbleu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |