Oh die kwam ik van de week tegen op youtube. Het enige wat ik dacht was, "man hou je handen/armen eens stil."quote:
Kutzakquote:
HMMMMMMMquote:Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Weet iemand al waarom diabeethoven 2 weken geleden nog al zijn instrumenten moest verkopen omdat zijn geld op was en hij nu ineens een doezoe heeft voor een keyboard?
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Weet iemand al waarom diabeethoven 2 weken geleden nog al zijn instrumenten moest verkopen omdat zijn geld op was en hij nu ineens een doezoe heeft voor een keyboard?
Het is weer fuhrertijd, geen enkele vraag wordt beantwoord en direct ban.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
geen ideequote:Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 9 april 2020 19:53 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Er mag best wat gevraagd worden, maar als iemand 50x hetzelfde vraagt en mij half dingen beveelt ben ik daar gauw klaar mee.
een "meevallertje" waar hij verder niets over kwijt wilquote:Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |