Ja, klinkt echt lekker! Beter dan het chinese ding!quote:Op donderdag 9 april 2020 17:01 schreef Geelman het volgende:
Zit ff de laatste stream terug te luisteren. Dat nieuwe keyboard klinkt wel dik!
Ik moet een aantal thuiswerkuurtjes toch een beetje wegmoffelen vrees ik.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:01 schreef bamibij het volgende:
Als je zelf werkt is deze reeks onmogelijk bij te houden.
Kost ook 20x meer natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, klinkt echt lekker! Beter dan het chinese ding!
Tot hij de Genos heeft denk ikquote:Op donderdag 9 april 2020 17:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kost ook 20x meer natuurlijk.![]()
Hoop voor Brad dat hij deze wel een wat langere periode zal houden.
Tuurlijk.quote:
Ik ben ook niet extreem productief geweest vandaag, en dan heb ik nog driekwart van het drama gemist. Maar ben bijna klaar en ga daarna even rustig die stream terugkijkenquote:Op donderdag 9 april 2020 17:02 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik moet een aantal thuiswerkuurtjes toch een beetje wegmoffelen vrees ik.
Vind dat thuiswerken maar niks. Geen uitkeringsleef voor mij.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:05 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik ben ook niet extreem productief geweest vandaag, en dan heb ik nog driekwart van het drama gemist. Maar ben bijna klaar en ga daarna even rustig die stream terugkijken
What a life, jongens.
We gaan t meemakenquote:
Wordt ontslagen dan kan je de hele dag kijken .quote:Op donderdag 9 april 2020 17:02 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik moet een aantal thuiswerkuurtjes toch een beetje wegmoffelen vrees ik.
Nee, voor het soort werk dat ik doe is het ook absoluut niet ideaal. Maargoed gelukkig kan ik gewoon nog werken enzovoorts.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vind dat thuiswerken maar niks. Geen uitkeringsleef voor mij.
Wees blij dat je nog werk hebtquote:Op donderdag 9 april 2020 17:08 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Nee, voor het soort werk dat ik doe is het ook absoluut niet ideaal. Maargoed gelukkig kan ik gewoon nog werken enzovoorts.
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:11 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
LEES DIE TWEEDE ZIN DAN JONGUH!
Mweh, het braadleef heeft ook zo z'n nadelen.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:08 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wordt ontslagen dan kan je de hele dag kijken .
Ben er ook echt klaar mee. Maar inderdaad, ben blij dat ik wel werk heb.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:08 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Nee, voor het soort werk dat ik doe is het ook absoluut niet ideaal. Maargoed gelukkig kan ik gewoon nog werken enzovoorts.
ik was er gelukkig live bij maar de stream is reeds verwijderdquote:Op donderdag 9 april 2020 17:01 schreef Geelman het volgende:
Zit ff de laatste stream terug te luisteren. Dat nieuwe keyboard klinkt wel dik!
Hoe dan? April hoort ook nog bij q1 toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:14 schreef leolinedance het volgende:
Net tijdens de vergadering gehoord dat de cijfers van q1 top zijn. Ik kan dus lekker verder Bradge' avonturen volgen
Ja, een jaar heeft 16 maanden.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoe dan? April hoort ook nog bij q1 toch?![]()
Ctrl f op streamable linkjes is het slimste denk ikquote:Op donderdag 9 april 2020 17:18 schreef ZwangerPetro het volgende:
Je kijkt een middagje niet en we zijn 2 topics verder. Iemand een samenvatting?
Oohja wachtquote:Op donderdag 9 april 2020 17:18 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ja, een jaar heeft 16 maanden.
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja klinkt echt goedquote:Op donderdag 9 april 2020 17:19 schreef Sodeknetters het volgende:
Brad heeft een nieuw keyboard en dat ding heeft een sound dat geitenpis in benzine kan veranderen.
- keyboard is binnen en klinkt goedquote:Op donderdag 9 april 2020 17:18 schreef ZwangerPetro het volgende:
Je kijkt een middagje niet en we zijn 2 topics verder. Iemand een samenvatting?
JAAHAAA IK WEET HET NU WEL.quote:
Bij quadrimester 1 jaquote:Op donderdag 9 april 2020 17:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Skimmen, bestaat dat nog?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
- keyboard is binnen en klinkt goed
- mama Braad moet boodschappen doen voor Braad
- Braad's pinpas is geskimd, maar het lijkt vooralsnog onduidelijk of dit samenhangt met het niet zelf kunnen bekostingen van de boodschappen
Vanmorgen gemorrel in het topic omdat mensen vonden dat Braad niet veranderd was enzo n.a.v. het filmpje van die stomme wijven bij zijn huis.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
- keyboard is binnen en klinkt goed
- mama Braad moet boodschappen doen voor Braad
- Braad's pinpas is geskimd, maar het lijkt vooralsnog onduidelijk of dit samenhangt met het niet zelf kunnen bekostingen van de boodschappen
Hier hetzelfde, alleen dan met een kipcordonbleu.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:21 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ga ff een braadslee maaltijd makenKrieltjes met sperciebonen en een blinde vink
Nee rimmen wel.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:21 schreef ZwangerPetro het volgende:
Skimm
[..]
Skimmen, bestaat dat nog?
de leefquote:Op donderdag 9 april 2020 17:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, alleen dan met een kipcordonbleu.
Blijkbaar. Het is ook nog niet duidelijk hoe, wat, en waar eea gebeurd is.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:21 schreef ZwangerPetro het volgende:
Skimm
[..]
Skimmen, bestaat dat nog?
Jummiequote:Op donderdag 9 april 2020 17:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, alleen dan met een kipcordonbleu.
En vanmiddag groeiende boosheid vanwege commentaar op het vermeende aftroggelen van boodschappen bij mutti.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vanmorgen gemorrel in het topic omdat mensen vonden dat Braad niet veranderd was enzo n.a.v. het filmpje van die stomme wijven bij zijn huis.
Had vorige keer al een pic van m'n kipkrokant gepost.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JummieAls jij een pic plaatst doe ik het ook
Staat toch niks op zijn rekening. Op de rekening van zijn moeder welquote:Op donderdag 9 april 2020 17:28 schreef ZwangerPetro het volgende:
Ik heb de highlights even teruggeluisterd. Maar waarom belde hij nou zn moeder ipv de bank?
Zou toch wat zijn als Brad vanavond tijdens z'n stream zo boos wordt dat ie z'n nieuwe keyboard kapotslaat.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat toch niks op zijn rekening. Op de rekening van zijn moeder wel
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als Brad vanavond tijdens z'n stream zo boos wordt dat ie z'n nieuwe keyboard kapotslaat.
Hopelijk is het keyboard net zo stevig als zijn oude pc. Die ging ook nog jaren door nadat Braad er een forse deuk in had geslagen.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als Brad vanavond tijdens z'n stream zo boos wordt dat ie z'n nieuwe keyboard kapotslaat.
Jaquote:Op donderdag 9 april 2020 17:29 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Kun je daar corona door krijgen? Ik vraag dit voor een vriend.
De gemoederen waren al aardig verhit en hij ging tijdens de middagstream al flink los op dat ding.quote:
Yamaha is prima kwaliteit hoor.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hopelijk is het keyboard net zo stevig als zijn oude pc. Die ging ook nog jaren door nadat Braad er een forse deuk in had geslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |