In Emmen natuurlijk ook al wel beetjequote:
Klopt. En voor starters is het best leuk maar als gezin zou ik er nog steeds niet willen wonenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kanaleneiland is wel flink opgeknapt toch afgelopen jaren?
Na valt wel mee hoor, ligt er wel beetje aan in welke buurt je gaat wonen natuurlijk. Emmermeer heeft dat wel.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Emmen natuurlijk ook al wel beetjeVan die Petunia Duffeling buren die je de hele dag in de gaten houden. Of zomaar in je keuken staan zonder aan te bellen Op je muil gauw
Nee wellicht niet. Mb ouders wonen in Woerden en broertje in Ondiep dus ik moet de volgende maar worden. Beetje jammer dat je aan huur rustig 1k kwijt bentquote:Op donderdag 9 april 2020 16:15 schreef dud0r het volgende:
.
[..]
Klopt. En voor starters is het best leuk maar als gezin zou ik er nog steeds niet willen wonen
Rietlanden woonde ik he.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na valt wel mee hoor, ligt er wel beetje aan in welke buurt je gaat wonen natuurlijk. Emmermeer heeft dat wel.
Lag misschien aan de straat danquote:
Haha meen je.. welke straat woonde je? Je woont er niet meer dus boeiend.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lag misschien aan de straat dan
Buren vroegen gewoon waarom de deur op slot zathou op hoor
Purperreigerquote:Op donderdag 9 april 2020 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha meen je.. welke straat woonde je? Je woont er niet meer dus boeiend.
Was prima wonen ja. Qua wooncomfort dan.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow ken ik niet. Wel leuk vlakbij het water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |