Heb je aan jezelf te danken héquote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga wel wat bedenken om het weer goed te maken.
Ijsjequote:Op donderdag 9 april 2020 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga wel wat bedenken om het weer goed te maken.
Ik zat te bedenken hoe jij ineens een zolder hebt. Tot ik bedacht dat je niet in je eigen huis zitquote:Op donderdag 9 april 2020 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Wifi op zoldereens zien hoe lang het blijft werken
Iedereen aan het doe het zelfenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat te bedenken hoe jij ineens een zolder hebt. Tot ik bedacht dat je niet in je eigen huis zit
Ik vind die echt te duur worden. Tenzij iemand me trakteert.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige week bij Intelligentia gehaald
Zo ben ikquote:Op donderdag 9 april 2020 16:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind die echt te duur worden. Tenzij iemand me trakteert.
Misschien kun je regelen dat hij ijs voor jou koopt?quote:
Nee, ik ben denk ik één van de weinige dames hier in de sc die echt 0,0 interesse in hem heeftquote:Op donderdag 9 april 2020 16:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien kun je regelen dat hij ijs voor jou koopt?
Joh, gewoon faken voor ijs.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben denk ik één van de weinige dames hier in de sc die echt 0,0 interesse in hem heeft
Neejoh, dan haal ik liever gewoon zelfquote:
Ook niet voor ijs?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben denk ik één van de weinige dames hier in de sc die echt 0,0 interesse in hem heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |