en ook dat lost niks opquote:Op donderdag 9 april 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
O gelukkig, ik kan mijn combimagnetron hier laten staan. Anders had ik daar weer mee naar de storthoop gemoeten
Ik las deze verkeerd en snapte 'm niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
O gelukkig, ik kan mijn combimagnetron hier laten staan. Anders had ik daar weer mee naar de storthoop gemoeten
Ik heb ‘m niet meer nodig want ik heb straks alles inbouw. Maar gelukkig vindt de verhuurder het best dat ik ‘m laat staan.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las deze verkeerd en snapte 'm niet.
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
waar zou je zo snel nog meer zaadjes kunnen kopen?
ja kan ook wel aar zon bazaar ofzo maar durf ik niet echtquote:Op donderdag 9 april 2020 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuincentrum of gewoon online shoppen.
Bazaar?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ook wel aar zon bazaar ofzo maar durf ik niet echt
Ik bestel hier wel eens, https://www.vreeken.nlquote:Op donderdag 9 april 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ook wel aar zon bazaar ofzo maar durf ik niet echt
en hoe is de levertijd?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bestel hier wel eens, https://www.vreeken.nl
Ja, snapte 'm na fatsoenlijk lezen wel.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ‘m niet meer nodig want ik heb straks alles inbouw. Maar gelukkig vindt de verhuurder het best dat ik ‘m laat staan.
tsja als dat voorraadmagazijn op Saturnus is of zo. Kun je net pech mee hebben hequote:Op donderdag 9 april 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
Momenteel is onze levertijd 4-6 weken voor artikelen die op voorraad zijn. Plantenorders kunnen langer duren vanwege de enorme vraag en schaarse aanvoer van onze kwekers.
Incomplete orders worden in gedeelten verzonden of blijven even wachten.
Jezus uitstraling
Momenteel is onze levertijd 4-6 weken voor artikelen die op voorraad zijn. Plantenorders kunnen langer duren vanwege de enorme vraag en schaarse aanvoer van onze kwekers.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein weekje of zo?
Maar bestel echt overal wel zaadjes altijd, tik van me.
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
Momenteel is onze levertijd 4-6 weken voor artikelen die op voorraad zijn. Plantenorders kunnen langer duren vanwege de enorme vraag en schaarse aanvoer van onze kwekers.
Incomplete orders worden in gedeelten verzonden of blijven even wachten.
Jezus uitstraling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |