en ook dat lost niks opquote:Op donderdag 9 april 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
O gelukkig, ik kan mijn combimagnetron hier laten staan. Anders had ik daar weer mee naar de storthoop gemoeten
Ik las deze verkeerd en snapte 'm niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
O gelukkig, ik kan mijn combimagnetron hier laten staan. Anders had ik daar weer mee naar de storthoop gemoeten
Ik heb ‘m niet meer nodig want ik heb straks alles inbouw. Maar gelukkig vindt de verhuurder het best dat ik ‘m laat staan.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las deze verkeerd en snapte 'm niet.
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
waar zou je zo snel nog meer zaadjes kunnen kopen?
ja kan ook wel aar zon bazaar ofzo maar durf ik niet echtquote:Op donderdag 9 april 2020 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuincentrum of gewoon online shoppen.
Bazaar?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ook wel aar zon bazaar ofzo maar durf ik niet echt
Ik bestel hier wel eens, https://www.vreeken.nlquote:Op donderdag 9 april 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ook wel aar zon bazaar ofzo maar durf ik niet echt
en hoe is de levertijd?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bestel hier wel eens, https://www.vreeken.nl
Ja, snapte 'm na fatsoenlijk lezen wel.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ‘m niet meer nodig want ik heb straks alles inbouw. Maar gelukkig vindt de verhuurder het best dat ik ‘m laat staan.
tsja als dat voorraadmagazijn op Saturnus is of zo. Kun je net pech mee hebben hequote:Op donderdag 9 april 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
Momenteel is onze levertijd 4-6 weken voor artikelen die op voorraad zijn. Plantenorders kunnen langer duren vanwege de enorme vraag en schaarse aanvoer van onze kwekers.
Incomplete orders worden in gedeelten verzonden of blijven even wachten.
Jezus uitstraling
Momenteel is onze levertijd 4-6 weken voor artikelen die op voorraad zijn. Plantenorders kunnen langer duren vanwege de enorme vraag en schaarse aanvoer van onze kwekers.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein weekje of zo?
Maar bestel echt overal wel zaadjes altijd, tik van me.
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
Momenteel is onze levertijd 4-6 weken voor artikelen die op voorraad zijn. Plantenorders kunnen langer duren vanwege de enorme vraag en schaarse aanvoer van onze kwekers.
Incomplete orders worden in gedeelten verzonden of blijven even wachten.
Jezus uitstraling
Hier heeft de AH ook een rek meet zaden staan. Wat zijn dat voor plantjes die je gepland hebt? Ja iets bloemerigs maar weet je hoe ze heten? Want ik gok dat die in die ovenschalen? veel te krap en klein staan.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
waar zou je zo snel nog meer zaadjes kunnen kopen?
ja klopt maar als ze wat groter worden heb ik potjes voor ze klaar staanquote:Op donderdag 9 april 2020 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier heeft de AH ook een rek meet zaden staan. Wat zijn dat voor plantjes die je gepland hebt? Ja iets bloemerigs maar weet je hoe ze heten? Want ik gok dat die in die ovenschalen? veel te krap en klein staan.
kun je niet ff de supermarkt bellen die ook je boodschappen komt bezorgen? Die hebben vaak ook wel zaadjes in deze tijd van het jaarquote:Op donderdag 9 april 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar als ze wat groter worden heb ik potjes voor ze klaar staanBen ff kwijt welke het zijn.
Kan idd naar de stad maar we moeten thuis blijven
Waarom niet gelijk in de goede potjes dan?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar als ze wat groter worden heb ik potjes voor ze klaar staanBen ff kwijt welke het zijn.
Kan idd naar de stad maar we moeten thuis blijven
de 14e komt de jumbo. kan ik nog kijke.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kun je niet ff de supermarkt bellen die ook je boodschappen komt bezorgen? Die hebben vaak ook wel zaadjes in deze tijd van het jaar
ja weet ik ook nietquote:Op donderdag 9 april 2020 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk in de goede potjes dan?
Ik zou gewoon zaden gaan scoren.
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
Een vrolijke blije bitterbal met zaad is ons ook wat waard
Nee want ook die zaken zijn er inmiddels goed op ingericht om 1,5 meter afstand te houden. Tenminste "mijn" tuincentrum wel en het is er ook echt niet druk.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dat niet verkeerd? Voelde mij gister al slecht in die zonwering zaak
Welnee joh, die ene keer in de week dat je de deur uit gaat. Niks mis mee.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dat niet verkeerd? Voelde mij gister al slecht in die zonwering zaak
quote:Op donderdag 9 april 2020 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker op de scooter naar het haantje bij Rijswijk, heb je nog een mooie rit ook.
Beide opgeslagen.quote:
noemde jij die niet trekdoekjesboom?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil weer een zakdoekjesboom, nou ja spookjesboom noem ik die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |