en ook dat lost niks opquote:Op donderdag 9 april 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
O gelukkig, ik kan mijn combimagnetron hier laten staan. Anders had ik daar weer mee naar de storthoop gemoeten
Ik las deze verkeerd en snapte 'm niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
O gelukkig, ik kan mijn combimagnetron hier laten staan. Anders had ik daar weer mee naar de storthoop gemoeten
Ik heb ‘m niet meer nodig want ik heb straks alles inbouw. Maar gelukkig vindt de verhuurder het best dat ik ‘m laat staan.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las deze verkeerd en snapte 'm niet.
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
waar zou je zo snel nog meer zaadjes kunnen kopen?
ja kan ook wel aar zon bazaar ofzo maar durf ik niet echtquote:Op donderdag 9 april 2020 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuincentrum of gewoon online shoppen.
Bazaar?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ook wel aar zon bazaar ofzo maar durf ik niet echt
Ik bestel hier wel eens, https://www.vreeken.nlquote:Op donderdag 9 april 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ook wel aar zon bazaar ofzo maar durf ik niet echt
en hoe is de levertijd?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bestel hier wel eens, https://www.vreeken.nl
Ja, snapte 'm na fatsoenlijk lezen wel.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ‘m niet meer nodig want ik heb straks alles inbouw. Maar gelukkig vindt de verhuurder het best dat ik ‘m laat staan.
tsja als dat voorraadmagazijn op Saturnus is of zo. Kun je net pech mee hebben hequote:Op donderdag 9 april 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
Momenteel is onze levertijd 4-6 weken voor artikelen die op voorraad zijn. Plantenorders kunnen langer duren vanwege de enorme vraag en schaarse aanvoer van onze kwekers.
Incomplete orders worden in gedeelten verzonden of blijven even wachten.
Jezus uitstraling
Momenteel is onze levertijd 4-6 weken voor artikelen die op voorraad zijn. Plantenorders kunnen langer duren vanwege de enorme vraag en schaarse aanvoer van onze kwekers.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein weekje of zo?
Maar bestel echt overal wel zaadjes altijd, tik van me.
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
Momenteel is onze levertijd 4-6 weken voor artikelen die op voorraad zijn. Plantenorders kunnen langer duren vanwege de enorme vraag en schaarse aanvoer van onze kwekers.
Incomplete orders worden in gedeelten verzonden of blijven even wachten.
Jezus uitstraling
Hier heeft de AH ook een rek meet zaden staan. Wat zijn dat voor plantjes die je gepland hebt? Ja iets bloemerigs maar weet je hoe ze heten? Want ik gok dat die in die ovenschalen? veel te krap en klein staan.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
waar zou je zo snel nog meer zaadjes kunnen kopen?
ja klopt maar als ze wat groter worden heb ik potjes voor ze klaar staanquote:Op donderdag 9 april 2020 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier heeft de AH ook een rek meet zaden staan. Wat zijn dat voor plantjes die je gepland hebt? Ja iets bloemerigs maar weet je hoe ze heten? Want ik gok dat die in die ovenschalen? veel te krap en klein staan.
kun je niet ff de supermarkt bellen die ook je boodschappen komt bezorgen? Die hebben vaak ook wel zaadjes in deze tijd van het jaarquote:Op donderdag 9 april 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar als ze wat groter worden heb ik potjes voor ze klaar staanBen ff kwijt welke het zijn.
Kan idd naar de stad maar we moeten thuis blijven
Waarom niet gelijk in de goede potjes dan?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar als ze wat groter worden heb ik potjes voor ze klaar staanBen ff kwijt welke het zijn.
Kan idd naar de stad maar we moeten thuis blijven
de 14e komt de jumbo. kan ik nog kijke.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kun je niet ff de supermarkt bellen die ook je boodschappen komt bezorgen? Die hebben vaak ook wel zaadjes in deze tijd van het jaar
ja weet ik ook nietquote:Op donderdag 9 april 2020 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk in de goede potjes dan?
Ik zou gewoon zaden gaan scoren.
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
Een vrolijke blije bitterbal met zaad is ons ook wat waard
Nee want ook die zaken zijn er inmiddels goed op ingericht om 1,5 meter afstand te houden. Tenminste "mijn" tuincentrum wel en het is er ook echt niet druk.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dat niet verkeerd? Voelde mij gister al slecht in die zonwering zaak
Welnee joh, die ene keer in de week dat je de deur uit gaat. Niks mis mee.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dat niet verkeerd? Voelde mij gister al slecht in die zonwering zaak
quote:Op donderdag 9 april 2020 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker op de scooter naar het haantje bij Rijswijk, heb je nog een mooie rit ook.
Beide opgeslagen.quote:
noemde jij die niet trekdoekjesboom?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil weer een zakdoekjesboom, nou ja spookjesboom noem ik die.
Ik duim mee.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:07 schreef FranticDJ het volgende:
baal dat ik godver de verkeerde schroeven in huis heb. Nu hoop ik dat ik ze morgen binnen krijg :S
Pics?!quote:Op donderdag 9 april 2020 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn kikker heeft weer een mooie bal dril geproduceerd dit jaar.
wat?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
pianoscharnierschroefquote:Op donderdag 9 april 2020 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik duim mee.
Haha duimschroef
Als het niet goed voelt niet doen uiteraard. Misschien ben ik ook wel te makkelijk hoor maar komt denk ik omdat ik gewoon naar het werk kan enzo.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
nee blijf hier, dit is verveling wat toe slaat![]()
Moet nog deel van terras schoonmaken en kan ook kijken hoe ik die ledstrip kan plaatse :p
misschien overdreven maar heb er serieus een slecht gevoel bij om te gaan shoppen
ja dat kan misschien mentaal net het verschil zijn :pquote:Op donderdag 9 april 2020 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het niet goed voelt niet doen uiteraard. Misschien ben ik ook wel te makkelijk hoor maar komt denk ik omdat ik gewoon naar het werk kan enzo.
De eerste dagen vond ik het vreselijk om op het werk te zijn moet ik eerlijk bekennen.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat kan misschien mentaal net het verschil zijn :p
Ik probeer het essentieel te houdenDus voor mij is dat dan een supermarkt en de rest zoals zaadjes en zo niet
![]()
Al zit er in de stad echt een mooie zaak met planten maar dat zijn meer binnen planten. Dat shoppen is wel wat lastig vind ik want je koopt wel bij een ondernemer. Dat gevoe heb ik dan niet weer bij van haren![]()
maar denk dat ik later rondje loop en dan kan ik er eventueel nog langs lopen
Ja geen idee ;p ligt er ook waarom je niet buiten komt. Denk dat de mogelijkheid hebben ook al doe je het niet mentaal wel veel uitmaaktquote:Op donderdag 9 april 2020 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De eerste dagen vond ik het vreselijk om op het werk te zijn moet ik eerlijk bekennen.Voelde me net een soort schietschijf. Maar kennelijk kan dat gevoel dus veranderen en nu voelt het gewoon heel normaal, uiteraard ruim 1,5 meter afstand met collega's. Heel gek maar nu voelt het dat ondanks het virus het leven op een iets ander tempo, wel gewoon doorgaat. Een middagje kledingshoppen ofzo zou ik nu ook niet doen, maar daar heb ik sowieso al een hekel aan. Maar even een plantenzaak binnenlopen voelt toch anders hoewel beiden niet essentieel. Als ik dan Nijn lees die al vanaf zondag niet buiten is geweest dan vraag ik me echt af hoe mensen dat volhouden.
maar zou je ook naar een gamma gaan ofzo?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik voel me nog best veilig in de supermarkt
Ik ook, ze doen het echt keurig hier.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik voel me nog best veilig in de supermarkt
Ik zou dat wel doen. Die beelden van die rijen enzo dat was echt alleen in het begin. Nu doen mensen normaal en is het overal heel rustig.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar zou je ook naar een gamma gaan ofzo?
Jawel maar wel alleenquote:Op donderdag 9 april 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar zou je ook naar een gamma gaan ofzo?
Ik heb het gevoel dat die supermarktmedewerkers best een goed afweersysteem hebben trouwens.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, ze doen het echt keurig hier.
ja die vakkenvullers zijn over het algemeen wel jongquote:Op donderdag 9 april 2020 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat die supermarktmedewerkers best een goed afweersysteem hebben trouwens.
Ja maar die fulltimers zullen dat ook hebben gok ik.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die vakkenvullers zijn over het algemeen wel jong
Ik begrijp dat je graag online wil bestellen maar bedenk je ook dat je daarmee ook bijdraagt aan dat andere mensen de deur uit moeten om te werken he? Dus of je dan zelf even naar de Hema gaat of online besteld maakt dan niet zoveel uit.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben ook wel schattige dingen bij de hema. aardbeien zaadjes in een potje maar online al uitverkocht
jeps daar heb je gelijkquote:Op donderdag 9 april 2020 13:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je graag online wil bestellen maar bedenk je ook dat je daarmee ook bijdraagt aan dat andere mensen de deur uit moeten om te werken he? Dus of je dan zelf even naar de Hema gaat of online besteld maakt dan niet zoveel uit.
Uitstraling: Uitdagingquote:Op donderdag 9 april 2020 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
29 MINUTEN GELEDEN
'1,5 meter afstand niet genoeg bij fietsen en wandelen'
Wie samen wil fietsen of wandelen moet veel meer afstand houden dan 1,5 meter. Dat zeggen onderzoekers van de TU Eindhoven en de KU Leuven.
De onderzoekers simuleerden de vrijgekomen speekseldeeltjes van een iemand die hoest. Daaruit bleek dat de wolk van druppeltjes tijdens het wandelen of joggen in de lucht blijven hangen. Wie daar 1,5 meter erachteraan loopt in de zogenoemde slipstream, ademt de druppeltjes dan alsnog in.
De afstandsregel van 1,5 meter zou dus vooral effectief zijn bij mensen die stilstaan. Volgens de onderzoekers moeten mensen tijdens het wandelen zeker vier ā vijf meter afstand te houden. Bij joggen en rustig fietsen tien meter en bij hard fietsen zeker twintig meter.
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)illian-en-silva.html
De SPortredactie van NOS begint zich nu ook te vervelen
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)illian-en-silva.html
De SPortredactie van NOS begint zich nu ook te vervelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:20 schreef FranticDJ het volgende:
OMGmijn week kan niet meer stuk
![]()
![]()
Godjezus zijn zakkie special snowflake schroeven is pardoes een dag te vroeg geleverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Praise teh Lord!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
![]()
![]()
Leuk:DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godjezus zijn zakkie special snowflake schoeven is pardoes een dag te vroeg geleverdPraise teh Lord!
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
if onlyquote:Op donderdag 9 april 2020 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godjezus zijn zakkie special snowflake schroeven is pardoes een dag te vroeg geleverdPraise teh Lord!
Het was alweer zo lang geledenquote:Op donderdag 9 april 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
zo een persco van anderhalvemeterman
https://www.facebook.com/(...)8¬if_t=live_video
wat nu weer?quote:Op donderdag 9 april 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Huh?quote:Op donderdag 9 april 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik kan niet kijken. Videocallquote:Op donderdag 9 april 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)na-ministerraad.html
muten die handelquote:Op donderdag 9 april 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken. Videocall
nog niks nieuwsquote:Op donderdag 9 april 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken. Videocall
mobieltje?quote:Op donderdag 9 april 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al zoveel openstaan. Webex, Slack, Mural.
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik volg hier liveverslag door Bitterbal
Meh, saai.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ach het is wat ik zei.. nog eens benadrukken dat we komend weekend opgehokt blijven
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan mis je niksquote:Op donderdag 9 april 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onzin, onze huisviroloog Haags zegt dat over 2 weken alles weer in orde isquote:Op donderdag 9 april 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
kans is nul dat je 28 april je leven terug hebt
we gaan het zienquote:Op donderdag 9 april 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onzin, onze huisviroloog Haags zegt dat over 2 weken alles weer in orde is
Volgens Donald is het dinsdag allemaal voor elkaar.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/280126/(...)QjGO7DIYNgoZ9uq2e9yYquote:Op donderdag 9 april 2020 15:04 schreef FranticDJ het volgende:
Heeft iemand het adres van bitterbal?
waarom?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:04 schreef FranticDJ het volgende:
Heeft iemand het adres van bitterbal?
Donald zijn piemel lijkt op een champignon.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens Donald is het dinsdag allemaal voor elkaar.
errorquote:Op donderdag 9 april 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/280126/(...)QjGO7DIYNgoZ9uq2e9yY
uiteraard weet jij zulke dingen.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Donald zijn piemel lijkt op een champignon.
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.cardboardcutoutstandees.com
wil haar een ruttegod sturen
Mondkapjes. Ik denk dat we die binnekort ook als gewone burgers moeten gaan dragen. Maar dan hebben we wel grote aantallen nodig.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
BREAKING
hele wereld is aan het jagen op mondkapjes
ic is niet meer eerste zorg,
aankoop van beschermingsmiddelen eerste zaak
foutquote:Op donderdag 9 april 2020 15:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee wat betekent haram behalve die gorilla?
Ab Haagsterhaus?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
proberen ze misschien nu te verkrijgenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mondkapjes. Ik denk dat we die binnekort ook als gewone burgers moeten gaan dragen. Maar dan hebben we wel grote aantallen nodig.
U hoorde het hier als eerstequote:Op donderdag 9 april 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mondkapjes. Ik denk dat we die binnekort ook als gewone burgers moeten gaan dragen. Maar dan hebben we wel grote aantallen nodig.
Hij verdient wel een lintje. Net als alle zorgmedewerkers trouwensquote:Op donderdag 9 april 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
als dit voorbij is zullen we dan een inzameling houden voor een all in vakantie voor Ruttegod
nou ja zijn we niet allemaal apen?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah.
en als ik zeg Badr is een aap heb ik 't weer gevreten zeker.
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
Zouden we niet een piercing naar ruttegod moeten vernoemen? net als de prins Albert?
Piercing van anderhalve meter?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
Zouden we niet een piercing naar ruttegod moeten vernoemen? net als de prins Albert?
als je een lul van anderhalve meter hebt.. en er dan een spijker doorquote:Op donderdag 9 april 2020 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Piercing van anderhalve meter?
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou na vier uur vergaderen zijn we wel aanbeland op het punt dat het allemaal onzin is.
Dat we in de toekomst misschien wel moeten gaan inzetten op mondkapjesquote:Op donderdag 9 april 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat hoorde ik hier al eerste? Behalve 'vis een optie'?
stel voor om deze meeting even te escaleren danquote:Op donderdag 9 april 2020 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou na vier uur vergaderen zijn we wel aanbeland op het punt dat het allemaal onzin is.
Ja, maar dan moeten ze er wel zijn. Maar ik hoorde ook ergens dat we die in Nederland zouden gaan maken.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat we in de toekomst misschien wel moeten gaan inzetten op mondkapjes
En niet 1 die even zegt; jongens waar zijn we nou eigenlijk mee bezig?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja echt. We draaien alleen maar rond in cirkeltjes.
Ja, zal zo mijn broek laten zakken.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stel voor om deze meeting even te escaleren dan
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
ik zou het over de schutting gooien en er later op terug komen
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja echt. We draaien alleen maar rond in cirkeltjes.
Nee, deze meeting duurt tot vijf uur, dus die lullen we lekker volquote:Op donderdag 9 april 2020 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En niet 1 die even zegt; jongens waar zijn we nou eigenlijk mee bezig?
ech hoor, hoe kantoormensen hun geld verdienenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, deze meeting duurt tot vijf uur, dus die lullen we lekker vol
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, deze meeting duurt tot vijf uur, dus die lullen we lekker vol
EN dat gaan we zelf makenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
we krijge niet de samenleving terug van voor de corona, we moeten naar het nieuwe normaal
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
we krijge niet de samenleving terug van voor de corona, we moeten naar het nieuwe normaal
Goed he?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ech hoor, hoe kantoormensen hun geld verdienen
Zo was ik ook, maar daar groei je inquote:Op donderdag 9 april 2020 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
Ja de tering.. dat zou wat voor mij zijn van die kansloze meetings.
#Anderhalvemeter4everquote:Op donderdag 9 april 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
joh lekker onproductief toch zo :s de tering..quote:Op donderdag 9 april 2020 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo was ik ook, maar daar groei je in
Klein vraagje nog mijnheer de burgemeester, hoe gaan we met seks en de verplichte nieuwe anderhalve meter afstand om in Foqueville?quote:
Het is de cultuur bij dit bedrijf om veel te praten. Ik noem ons al jaren het ministerie van Verzekeringszaken. Maar ik kan het toch niet veranderen, dus doe ik lekker mee. Het is wel een fijn bedrijf met toffe collega'squote:Op donderdag 9 april 2020 15:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
joh lekker onproductief toch zo :s de tering..
Maar goed.. moet wel zeggen dat ik vroeger aan boord ook wat moeite had met kapiteins die je eindeloos aan de praat hielden zodat je niet aan je werk toe komt.
Ben daar ook wel iets makkelijker in gewordenMoeten ze ook niet huilen dat ik zo weinig uit mn handen krijg.
O ja, daar moeten we wel regels voor verzinnen. We houden allemaal één stokbrood afstand.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein vraagje nog mijnheer de burgemeester, hoe gaan we met seks en de verplichte nieuwe anderhalve meter afstand om in Foqueville?
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN ANDERHALVEMETER PIEMOL IN
Stokbrood is eeeuhm 60 centimeter afstand?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, daar moeten we wel regels voorverzinnen. We houden allemaal één stokbrood afstand.
Heel goed! Pro-actiefquote:Op donderdag 9 april 2020 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik denk kop hem zelf maar in.
Red je niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stokbrood is eeeuhm 60 centimeter afstand?
Ik ga vast oefenen
Ja, we mogen wel wat losser zijn. Zijn allemaal gezond, jeugdig en sportief in Foquevillequote:Op donderdag 9 april 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stokbrood is eeeuhm 60 centimeter afstand?
Ik ga vast oefenen
Lijkt me leukquote:Op donderdag 9 april 2020 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal ik even mee komen vergaderen
Weiger ik aan mee te doenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, we mogen wel wat losser zijn. Zijn allemaal gezond, jeugdig en sportief in Foqueville
Uhu.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel man makkelijk maar is wel een kwestie van goed timen
Wat wordt jouw rol eigenlijk in Foqueville?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weiger ik aan mee te doen
Niksquote:Op donderdag 9 april 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat wordt jouw rol eigenlijk in Foqueville?
beroepsweigeraarquote:Op donderdag 9 april 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat wordt jouw rol eigenlijk in Foqueville?
Hopelijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh.. jij wordt de sub van bitterbal?
das subwayquote:Op donderdag 9 april 2020 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Subs?
Oh, het ging niet over matige broodjes.
Dat zeg ik, matige broodjes.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
bitterbal wordt the one and only dominatrix?
Ja, alleen gebruikt ze kommen hete tomatensoep in plaats van brandende sigarettenpeuken.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
bitterbal wordt the one and only dominatrix?
Heerlijkquote:Op donderdag 9 april 2020 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, de enige kroeg die de moeite waard was, is er mee gekapt hier.
Ik hoef nooit meer naar buiten jongens.
Ben je niet goed.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent altijd vroeg op. Misschien kun jij de verse croissantjes bezorgen?
Goed planquote:Op donderdag 9 april 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent altijd vroeg op. Misschien kun jij de verse croissantjes bezorgen?
Ja maar niet op die manierquote:Op donderdag 9 april 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je moet wel je steentje bijdragen, Haags.
Wat wil je dan doen?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar niet op die manier
We moeten allemaal dingen doen die we niet leuk vindenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar niet op die manier
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten allemaal dingen doen die we niet leuk vinden
Nee.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, jij wil de bijstandstrekker van Foqueville worden dus...
Nee.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de dorpskas leeg vreten.
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
Hij wil de sub worden van bitterbal.. snap dat dan.
Wat heb je daar dan weer aan?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
Hij wil de sub worden van bitterbal.. snap dat dan.
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal je moet je sub even op het rechte padje slaan
Gadverdamme manquote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je wilt dat hij je konthaar knobbelen, moet je ff bij bitterbal wezen
Het is maar waar je bootje van blijft drijven.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat betekend dat bitterbal kan bepalen wat ie moet doen
van reservedrijfvermogen en stabiliteitquote:Op donderdag 9 april 2020 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar waar je bootje van blijft drijven.
Dat wordt eindeloos slepen met flessen cola.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat betekend dat bitterbal kan bepalen wat ie moet doen
Gaat het niet lekker?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben niet erg spraakzaam. Sorry
Da's ongezondquote:Op donderdag 9 april 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt eindeloos slepen met flessen cola.
ja had het gezienquote:Op donderdag 9 april 2020 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
https://www.pzc.nl/video/videobellen-met-de-tandarts~p140028
Ik word jouw subquote:Op donderdag 9 april 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had het gezien
Maar ik gebruik sinds een paar dagen nu dat sensordine en het gaat beter, bloed oo kniet meer als een rund tijdens het tandenpoetsen
En pakken hagelslag en lekstrips en IKEA bouwpakketten en potten rode koolquote:Op donderdag 9 april 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt eindeloos slepen met flessen cola.
Bij mij hield paradontax goed. Smaakt raar, maar werkt wel.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had het gezien
Maar ik gebruik sinds een paar dagen nu dat sensordine en het gaat beter, bloed oo kniet meer als een rund tijdens het tandenpoetsen
dat vind ik zo vies hequote:Op donderdag 9 april 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij hield paradontax goed. Smaakt raar, maar werkt wel.
nee tomatensoep toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En pakken hagelslag en lekstrips en IKEA bouwpakketten en potten rode kool
Neuquote:Op donderdag 9 april 2020 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie post van uitstraling voor je takenlijst
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had het gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |