Ik vind dat HEEL moeilijkquote:Op donderdag 9 april 2020 15:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je zou ook normaal kunnen reageren. Probeer dat eens, doe eens lekker gek.
Wil je z’n moeder eenzelfde postuur aanmeten als d’r zoon?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heeft iemand het adres van zijn moeder, heb zin om een kapsalon, grote friet en een colaatje voor haar te bestellen
Filmpje net even bekeken.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:54 schreef herverwijderd het volgende:
JEmig, ik kijk even anderhalf uur niet en het is een fucking warzone hier.
Gelukkig filmpje nog wel snel even meegepikt voor het verwijderd werd uit het topic.
Hoezo, hij krijgt al geld van me elke maandquote:Op donderdag 9 april 2020 15:57 schreef Elan het volgende:
Yo
Laten we weer even aardig doen tegen Braddie.
Newsflash: sommige mensen zitten momenteel met veel minder werk en dingen die ze kunnen ondernemen dan normaal gesproken. Iets met Corona.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:49 schreef Welvaert het volgende:
als ik zelf een dipje heb qua werk/ondernemen
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:06 schreef tja77 het volgende:
Hij las mijn post voor.
Wie wil me aanraken?
En weg ben jequote:Op donderdag 9 april 2020 16:08 schreef RedFever007 het volgende:
SX700 kost 1000 euro
1000 euro voor een keyboardje neergelegd. Kun je heel wat gezond voedsel van kopen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |