SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
Watquote:Op donderdag 9 april 2020 10:58 schreef Syd het volgende:
https://werkendsuriname.com/vacatures/call-agents-afdeling-ns/
Yup die zitten blijkbaar in Suriname
Maar dit zijn vaak callcenters die ingehuurd zijn door de NS. Teleperformance is een grote.
Vele grote bedrijven besteden hun klantenservice uit aan dit soort callcenters, dus je belt niet direct met de NS maar via via.
NS=Neger Service, dan kan kloppen ja.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:37 schreef kwiwi het volgende:
Elke keer als ik met de NS klantenservice bel krijg ik een Surinamer aan de lijn. Is dat toeval of zit die klantenservice in Suriname?![]()
Super aardige mensen hoor, maar ik versta ze de helft van de tijd niet goedEn elke 2e zin van mijn kant is dus “sorry, wat zegt u?”. Vervolgens begrijpen ze niet wat ik zeg of wil en is de chaos compleet
Op een gegeven moment doe ik maar gewoon alsof het probleem opgelost is en bel ik terug in de hoop een andere persoon aan de lijn te krijgen.
Klacht: Extra hoge telefoonrekening.
Oh misschien dat ze me daarom niet begrepen toen ik probeerde uit te leggen dat ik al ingechecked was en NU de trein in stapquote:Op donderdag 9 april 2020 11:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Leuk toch? Veelal vriendelijke mensen.
Uitleggen dat er iets mis is gegaan met de trein aan mensen die nog nooit zelf in een trein hebben gezeten is wel bijzonder.
Wiens kloon ben jij dan?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:14 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Kwiwi lang niet gezien
Ben je nog steeds zo mooi?
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet nodig naar Suriname om wat kleur op te doen..
Een iets lichter tintje rood zou je niet misstaan.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🤣quote:Op donderdag 9 april 2020 12:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:20 schreef Marsenal het volgende:
‘Mijn trein was 20 minuten te laat’
‘okee, dus je hebt hem wel gehaald gemist?’
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |