abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 april 2020 @ 10:22:07 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192529639
Over het nog ontkennen:

De meneer op 3:25 :%
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192529910
De rode leuker krea, maar deze gaan ook wel *)
pi_192529917
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 10:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Over het nog ontkennen:

ik vind die 2 vriendinnen ook wel mooi trouwens
goed dat je mensen aanspreekt.. want jongeren... bla bla..
maar ondertussen zelf toegeven dat het ze ook niet echt lukt om afstand te houden.
en daar dus kennelijk geen probleem in zien.
pi_192529972
Kaartje in mijn werkmail.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192530142
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 10:48 schreef Blues het volgende:
De rode leuker krea, maar deze gaan ook wel *)
Eens, rode zijn leuker :Y
pi_192530156
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 10:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Over het nog ontkennen:

Deze mensen heb ik ook aan de telefoon. Niet heel veel, maar ze zijn er. En zo vreselijk eigenwijs!
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 april 2020 @ 11:10:24 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192530290

Pakketje van werk met een briefje erbij.
pi_192530398
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 10:52 schreef Blues het volgende:
Kaartje in mijn werkmail.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh ik dacht een leuk kaartje -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:02 schreef Blues het volgende:

[..]

Deze mensen heb ik ook aan de telefoon. Niet heel veel, maar ze zijn er. En zo vreselijk eigenwijs!
hmmpff hopeloos -O- word je niet kwaad dan van binnen als je die mensen aan de lijn hebt?

quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:10 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]

Pakketje van werk met een briefje erbij.
leuk briefje! :P
wat is dat geesten gebeuren?
pi_192530457
leuk pakketje Krea

ook leuk zo'n spelletje erbij.

hier "binnenkort" iets van de PV op de mat.

maar geloof dat het van felicitaart komt... (als ik de post-app moet geloven.. )
zal wel iets van bedrukte chocolade zijn gezien het in de brievenbus past :)
pi_192530469
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:

Ooh ik dacht een leuk kaartje -O-

hmmpff hopeloos -O- word je niet kwaad dan van binnen als je die mensen aan de lijn hebt?

Het ligt er aan hoe het gesprek gaat. Ben prof genoeg om het van me af te laten glijden.
Gisteren had ik wel een heel agressief persoon bijna aan de tel. Na bijna een kwartier naar mogelijke oplossingen gezocht te hebben hing ze wel op met: het is niet persoonlijk naar jou toe hoor :P
  donderdag 9 april 2020 @ 11:21:09 #12
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192530482
Ik kreeg een bos bloemen afgelopen week :). Vanwege de inzet voor allerlei spoed applicaties, incidenten en wat nog meer, die geschreven moesten worden onder tijdsdruk en oplevering daarvan.
pi_192530483
Ik wil ook werk :D

Behalve dan werk van Blues met zulke eigenwijze, koppige figuren. -O-

We kregen trouwens nog een heel fijne bedankmail van de uni-boerderij-medewerkers O+
Toch leuk dat het goed is aangekomen.
pi_192530501
Over kaartjes gesproken en Leuk Krea's paasdoosch;

wij hadden voor elke dok een zakje vlinderbloemenzaad in een kleurig kaartje gestopt en wat opkikkerteksten erbij in hun postvakjes gedaan (vorige week kregen we van hun een waarderingstasje vol met leuks) kwam er eentje met tranen toe geroerd naar ons toe. Zoiets had ze nog nooit meegemaakt :D O+
Klopt zei ik, zo'n poli als dit heb ik ook nog nooit meegemaakt, die betrokkenheid en waardering voor elkaar ook al ben je wel eens ff goed pissed of komt iets rottigs je strotje uit naar elkaar door stress of gedoe *O*
pi_192530523
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:21 schreef Candaasje het volgende:

We kregen trouwens nog een heel fijne bedankmail van de uni-boerderij-medewerkers O+
Ah top.

Ik hou erg van mijn werk en dit hoort erbij. Mooi toch als je dit soort dingen goed kunt afsluiten?
/ook een uitdaging en een soort sport voor mij om dat toch voor elkaar te krijgen.

Als je dan ophangt kan je altijd wel ff schreeuwen in het secretariaat hoor _O-
pi_192530526
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:21 schreef Candaasje het volgende:

hmm hier als ict-er ook hoop "ondankbare" mensen aan de lijn.

soms hoort het erbij...
dan hebben ze in ieder geval weer even hun gal gespuugd denk ik altijd maar
en vooral niet persoonlijk aantrekken dus.
pi_192530541
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:21 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kreeg een bos bloemen afgelopen week :). Vanwege de inzet voor allerlei spoed applicaties, incidenten en wat nog meer, die geschreven moesten worden onder tijdsdruk en oplevering daarvan.
^O^

Zou de wereld er uiteindelijk mooier uit gaan zien?
/naieve doosch
  donderdag 9 april 2020 @ 11:25:17 #18
63722 z80
I fink you freaky
pi_192530546
Nu druk bezig te kijken hoe een paar servers de instellingen aan het doorvoeren zijn.
Altijd weer een gedoe op storage servers met veel, heel veel bestanden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_192530551
Ja ik vond de balie nooit zo leuk, qua werkplek. Ik had dan liever katten en honden die er geen bal van snapten en je ogen wilden uitkrabben of hun lip optrokken, maar dan toch na enige tijd wel weer bijdraaiden als ze doorkregen dat je toch het beste met ze voor had (met veel geduld).

Beetje zelfde idee dan toch, alleen niet via de telefoon :D
pi_192530575
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:19 schreef Blues het volgende:

[..]

Het ligt er aan hoe het gesprek gaat. Ben prof genoeg om het van me af te laten glijden.
Gisteren had ik wel een heel agressief persoon bijna aan de tel. Na bijna een kwartier naar mogelijke oplossingen gezocht te hebben hing ze wel op met: het is niet persoonlijk naar jou toe hoor :P
Scheelt toch :D

Nou; ik kreeg een paasbrood vanuit de personeelvereniging (eigen geld) :') vanwege deze tijden en verder kregen de mensen op kantoor Limburgse vlaai omdat die tenminste nog op kantoor zitten.

Terwijl ik op mn eigen laptop met mn eigen stroom thuis werk, maar alleen werken op kantoor wordt beloond. Een collega had een directielid achter haar en toen reed ze met haar stoel een stukje weg. Zei hij 'ik ben niet melaats'
Zucht.
pi_192530577
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:25 schreef Candaasje het volgende:
Ja ik vond de balie nooit zo leuk, qua werkplek. Ik had dan liever katten en honden die er geen bal van snapten en je ogen wilden uitkrabben of hun lip optrokken, maar dan toch na enige tijd wel weer bijdraaiden als ze doorkregen dat je toch het beste met ze voor had (met veel geduld).

Beetje zelfde idee dan toch, alleen niet via de telefoon :D
op 1 subiel verschil na...
die weten ECHT niet beter

en van mensen vind ik toch dat ze soms best wat meer mogen beseffen dat de andere kant van het gesprek ook maar gewoon zijn werk doet en het beste met ze voor heeft.

not to mention.. dat als je wil dat iemand je helpt.. het sowieso niet zo handig is degene eerst uit te maken voor oud vuil.
  donderdag 9 april 2020 @ 11:33:19 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192530675
Over veilig werken gesproken :

quote:
One astronaut and two cosmanauts have set off from the Russian-operated Baikonur Cosmodrome for the International Space Station.

Strapped into the Soyuz MS-16 spacecraft are Russian cosmonauts Anatoli Ivanishin, Ivan Vagner and Nasa astronaut Chris Cassidy.

It's a strange time to be travelling, but crew member Ivanishin said where they were going was the "safest place on earth" right now.
RLY??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192530694
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

op 1 subiel verschil na...
die weten ECHT niet beter

en van mensen vind ik toch dat ze soms best wat meer mogen beseffen dat de andere kant van het gesprek ook maar gewoon zijn werk doet en het beste met ze voor heeft.

not to mention.. dat als je wil dat iemand je helpt.. het sowieso niet zo handig is degene eerst uit te maken voor oud vuil.
Ja, dat is waar ja. Nouja, daarom dus; ik vond de balie niet tof. Want je had er prima gesprekken met verzorgers tussen zitten, maar ook heel veel die eerst hun frustratie op de 'assistente' wilden botvieren. Tegen de dierenarts durven veel mensen niet zo hard in te gaan.

En wat dat laatste betreft: dat hadden ook niet alle mensen door toen ik bloed kwam prikken :P . (De meesten draaiden wel snel bij hoor, ik snapte dat gemopper ook wel, want ik vond 7 uur 's ochtends ook belachelijk vroeg en ik vond het oprecht rot mensen wakker te moeten maken als ze ein-de-lijk sliepen na een slapeloze nacht. En dan ook nog voor iets 'leuks' als bloedprikken :') . )
pi_192530783
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:33 schreef Barreltje het volgende:
Over veilig werken gesproken :
[..]

RLY??
Bijzondere woordkeuze wel ja :D
pi_192530790
Het ergste vond ik toen ik vorig jaar zelf patiënt was, de odeur van ziekenhuismedewerkers... wie dan ook. Van stinkend naar zweettechnische dienst/transport/ander volk met een onduidelijke taak, tot uit mond ruikende doks die lich onderzoek doen of verpleegk. met teveel parfum op :D

Fripse prikkers daarentegen om 6 uur 's ochtends, prima! ^O^ :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')