ik vind die 2 vriendinnen ook wel mooi trouwensquote:Op donderdag 9 april 2020 10:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Over het nog ontkennen:
De meneer op 3:25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, rode zijn leukerquote:Op donderdag 9 april 2020 10:48 schreef Blues het volgende:
De rode leuker krea, maar deze gaan ook wel
Deze mensen heb ik ook aan de telefoon. Niet heel veel, maar ze zijn er. En zo vreselijk eigenwijs!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Over het nog ontkennen:
De meneer op 3:25
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:52 schreef Blues het volgende:
Kaartje in mijn werkmail.Ooh ik dacht een leuk kaartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmmpff hopeloosquote:Op donderdag 9 april 2020 11:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Deze mensen heb ik ook aan de telefoon. Niet heel veel, maar ze zijn er. En zo vreselijk eigenwijs!word je niet kwaad dan van binnen als je die mensen aan de lijn hebt?
leuk briefje!quote:Op donderdag 9 april 2020 11:10 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Pakketje van werk met een briefje erbij.
wat is dat geesten gebeuren?Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Het ligt er aan hoe het gesprek gaat. Ben prof genoeg om het van me af te laten glijden.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Ooh ik dacht een leuk kaartje
hmmpff hopeloosword je niet kwaad dan van binnen als je die mensen aan de lijn hebt?
Ah top.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:21 schreef Candaasje het volgende:
Ik wil ook werk![]()
Behalve dan werk van Blues met zulke eigenwijze, koppige figuren.![]()
We kregen trouwens nog een heel fijne bedankmail van de uni-boerderij-medewerkers![]()
Toch leuk dat het goed is aangekomen.
hmm hier als ict-er ook hoop "ondankbare" mensen aan de lijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:21 schreef Candaasje het volgende:
Ik wil ook werk![]()
Behalve dan werk van Blues met zulke eigenwijze, koppige figuren.![]()
We kregen trouwens nog een heel fijne bedankmail van de uni-boerderij-medewerkers![]()
Toch leuk dat het goed is aangekomen.
quote:Op donderdag 9 april 2020 11:21 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kreeg een bos bloemen afgelopen week. Vanwege de inzet voor allerlei spoed applicaties, incidenten en wat nog meer, die geschreven moesten worden onder tijdsdruk en oplevering daarvan.
Scheelt tochquote:Op donderdag 9 april 2020 11:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe het gesprek gaat. Ben prof genoeg om het van me af te laten glijden.
Gisteren had ik wel een heel agressief persoon bijna aan de tel. Na bijna een kwartier naar mogelijke oplossingen gezocht te hebben hing ze wel op met: het is niet persoonlijk naar jou toe hoor
op 1 subiel verschil na...quote:Op donderdag 9 april 2020 11:25 schreef Candaasje het volgende:
Ja ik vond de balie nooit zo leuk, qua werkplek. Ik had dan liever katten en honden die er geen bal van snapten en je ogen wilden uitkrabben of hun lip optrokken, maar dan toch na enige tijd wel weer bijdraaiden als ze doorkregen dat je toch het beste met ze voor had (met veel geduld).
Beetje zelfde idee dan toch, alleen niet via de telefoon
RLY??quote:One astronaut and two cosmanauts have set off from the Russian-operated Baikonur Cosmodrome for the International Space Station.
Strapped into the Soyuz MS-16 spacecraft are Russian cosmonauts Anatoli Ivanishin, Ivan Vagner and Nasa astronaut Chris Cassidy.
It's a strange time to be travelling, but crew member Ivanishin said where they were going was the "safest place on earth" right now.
Ja, dat is waar ja. Nouja, daarom dus; ik vond de balie niet tof. Want je had er prima gesprekken met verzorgers tussen zitten, maar ook heel veel die eerst hun frustratie op de 'assistente' wilden botvieren. Tegen de dierenarts durven veel mensen niet zo hard in te gaan.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
op 1 subiel verschil na...
die weten ECHT niet beter
en van mensen vind ik toch dat ze soms best wat meer mogen beseffen dat de andere kant van het gesprek ook maar gewoon zijn werk doet en het beste met ze voor heeft.
not to mention.. dat als je wil dat iemand je helpt.. het sowieso niet zo handig is degene eerst uit te maken voor oud vuil.
Bijzondere woordkeuze wel jaquote:Op donderdag 9 april 2020 11:33 schreef Barreltje het volgende:
Over veilig werken gesproken :
[..]
RLY??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |