raamquote:Op donderdag 9 april 2020 10:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Was het nou voor het raam of voor de deur?
Man man man, een beetje smooth talk was dan toch wel op z'n plek geweest? Of deed je aan versieren op z'n tokkies?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Van wat ik kon zien was ze wel lekkah
Zo heeft ie blondje en Cynthia ook in z'n bed gekregen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Man man man, een beetje smooth talk was dan toch wel op z'n plek geweest? Of deed je aan versieren op z'n tokkies?
Half, de schreeuw en pens waren er al. Enige wat mistte waren een blik bier een gouedn ketting en een sjekkiequote:Op donderdag 9 april 2020 10:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Man man man, een beetje smooth talk was dan toch wel op z'n plek geweest? Of deed je aan versieren op z'n tokkies?
Kweenie, misschien stond ze op iemand te wachten, was ze gewoon even afgeleid, weet jij veel. Je kunt niet in iemands brein kijken Nikonlover.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor iemands raam staan en naar binnen starenDat ben je achterlijk
Graag wel op 1,5 m afstandquote:Op donderdag 9 april 2020 10:01 schreef murp het volgende:
hoi
kunnen we weer even "normaal" doen?
Het is bijna pasen en ik wil met jullie nog paaseieren zoeken
Ja pasenquote:Op donderdag 9 april 2020 10:01 schreef murp het volgende:
hoi
Je had ook gewoon kut naar haar moeten schreeuwen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Half, de schreeuw en pens waren er al. Enige wat mistte waren een blik bier een gouedn ketting en een sjekkie
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:01 schreef murp het volgende:
hoi
Héél veel zin in paaseieren nu.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:01 schreef murp het volgende:
hoi
Goed argument. Jij bent de volgende troll in Braddie's topic. Donder lekker op als je niets leuks toe te voegen hebtquote:Op donderdag 9 april 2020 09:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Voor Rood-Wit gezongen
Laat maar weer.
+ een gifgroene Opel Manta!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Half, de schreeuw en pens waren er al. Enige wat mistte waren een blik bier een gouedn ketting en een sjekkie
Laat gaan man.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:01 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Al dat commentaar over dat ik uit mijn slof schoot. Mensen, er stond echt 10 seconden lang een wildvreemde meid voor mijn raam naar binnen te gluren. Ik vraag geirriteerd "is er iets?" en als ze gewoon had gezegd "Nee" en ze liep door, prima. Maar het feit dat ik een raar antwoord kreeg "Het is een vrij land toch?" en ze vervolgens tegen mij gaat schreeuwen, ja natuurlijk krijg je dan een knauw.
Opgelost
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:01 schreef murp het volgende:
hoi
🤔🤨🤥quote:Op donderdag 9 april 2020 10:03 schreef herverwijderd het volgende:
Ik woon op drie hoog dus ik zou me ook helemaal de tering schrikken als iemand bij me naar binnen stond te loeren.
Oh ja dan wel. Zit je lekker 's avonds een goeie show op Disney + te kijken blijkt er iemand op je balkon te staan. Ik moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:03 schreef herverwijderd het volgende:
Ik woon op drie hoog dus ik zou me ook helemaal de tering schrikken als iemand bij me naar binnen stond te loeren.
Ik kom net uit bed!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:04 schreef Geelman het volgende:
Thuiswerken gaat wel top zo. Kom helemaal in Braads MO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |