Antwerpen is wel een toffe stadquote:
We gaan denk ik nog wel even live straks.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:25 schreef Elan het volgende:
Gaan we nog live vandaag? En ik heb nog steeds geen reactie op de vraag waarom je geen vlogs opneemt in de auto (want toen ging je bril kapot), vloggen is toch niet verboden verder?
Jij blijft toch ook een borderliner eerste klas he. 2 uurtjes geleden nog afgeven op hem en nu wacht je tot hij live gaat? Echt Elan?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:25 schreef Elan het volgende:
Gaan we nog live vandaag? En ik heb nog steeds geen reactie op de vraag waarom je geen vlogs opneemt in de auto (want toen ging je bril kapot), vloggen is toch niet verboden verder?
Absoluut. We waren ergens in een heel klein cafeetje op de eerste avond. Echt zo'n typisch dorpscafe van de buitenkant, begane grond was ook gewoon een kroegsetting en boven kon je eten en stonden chesterfields, hingen kroonluchters, was echt heel nicequote:
Lol! Volgens mij ben ik daar ook eens geweest xD Gewoon een soort van huiskamerachtig cafe met idd een chesterfieldquote:Op donderdag 9 april 2020 11:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Absoluut. We waren ergens in een heel klein cafeetje op de eerste avond. Echt zo'n typisch dorpscafe van de buitenkant, begane grond was ook gewoon een kroegsetting en boven kon je eten en stonden chesterfields, hingen kroonluchters, was echt heel nice
Hoezo onverantwoord dan? Best veel bekende vloggers filmen vanuit de auto (zonder daar kritiek op te krijgen) Zolang je je tengels maar aan het stuur houdt! Denk bijvoorbeeld aan de Autoweek klokje rond reeks.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
We gaan denk ik nog wel even live straks.
Vloggen in de auto doe ik niet meer, ik gebruik m'n telefoon als dashcam voor timelapses als ik af en toe ergens heen ga en dat is het wel. Veel te onverantwoord.
Toen ik er was zag ik veel mannen met lange neuzen met koffers aan hun polsen geketend.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Absoluut. We waren ergens in een heel klein cafeetje op de eerste avond. Echt zo'n typisch dorpscafe van de buitenkant, begane grond was ook gewoon een kroegsetting en boven kon je eten en stonden chesterfields, hingen kroonluchters, was echt heel nice
Het verhaal niet kennenquote:Op donderdag 9 april 2020 11:02 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Je vrienden ook echt achterlaten omdat je iets ander wilde doen![]()
Ik vond'm heerlijk zittenquote:Op donderdag 9 april 2020 11:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lol! Volgens mij ben ik daar ook eens geweest xD Gewoon een soort van huiskamerachtig cafe met idd een chesterfieldDie overigens voor geen meter zat
Er is een nogal wezenlijk verschil tussen opbouwende kritiek en iemand afzeiken. Al begrijp ik dat die nuance met jouw psychische achtergrond lastig te duiden is.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij blijft toch ook een borderliner eerste klas he. 2 uurtjes geleden nog afgeven op hem en nu wacht je tot hij live gaat? Echt Elan?
Ja zo rollen de users hier hequote:Op donderdag 9 april 2020 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij blijft toch ook een borderliner eerste klas he. 2 uurtjes geleden nog afgeven op hem en nu wacht je tot hij live gaat? Echt Elan?
quote:Op donderdag 9 april 2020 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is een nogal wezenlijk verschil tussen opbouwende kritiek en iemand afzeiken. Al begrijp ik dat die nuance met jouw psychische achtergrond lastig te duiden is.
Het laatste wat je wil is dat de topics weer escaleren, enerzijds door trollen en anderzijds door domme acties van The Bradge.
Echt opbouwende kritiek inderdaad.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:46 schreef Elan het volgende:
[..]
De reeks in WEB die hij had was om de haverklap dicht en dan weer open.
Snap oprecht niet waarom FOK! hier weer ingetrapt is. Vraag maar aan @:Moira hoe vermoeiend het is om zoiets te modden. En ja dat komt door trolgedrag, maar meneer wekt ook eea op door zijn scheldpartijen, bedelgedrag en bijzondere levensfilosofie.
??quote:Op donderdag 9 april 2020 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Echt opbouwende kritiek inderdaad.
Nou, kijk eens goed naar bijvoorbeeld een Knolletje die achter het stuur vlogt. Hij went z'n ogen constant af naar de camera toe. Je hebt meer aandacht voor de camera dan voor het verkeer op dat moment. Ik heb die fout ook (meermaals) gemaakt, maar heb er van geleerd. Er hoeft haar een keer iemand nét tussen 2 auto's door te schieten of uit een straatje te komen terwijl jij 1-2 seconden naar de camera kijkt om je verhaal te doen en het is raak.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo onverantwoord dan? Best veel bekende vloggers filmen vanuit de auto (zonder daar kritiek op te krijgen) Zolang je je tengels maar aan het stuur houdt! Denk bijvoorbeeld aan de Autoweek klokje rond reeks.
Is goed Elan. Neem nog maar een slokquote:Op donderdag 9 april 2020 11:41 schreef Elan het volgende:
Je snapt het weer eens niet. Gras is groen. Daag.
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 april 2020 11:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
JAAAAAAAAAAA TUSSEN 2 EN 3 KOMT MIJN PAKKETJE AAHHHH![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 april 2020 11:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
JAAAAAAAAAAA TUSSEN 2 EN 3 KOMT MIJN PAKKETJE AAHHHH![]()
![]()
Lol, ik las KPDquote:Op donderdag 9 april 2020 11:11 schreef Nikonlover het volgende:
HEt is 11 uurHeb je al een update van DPD?
YES!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 april 2020 11:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Denk dat er wel een stream komt.
Dat gifje van die blote buik is al meer dan genoegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |