Die 25k ben je ná 1 maand al kwijt met 5 man?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als jij 25k per jaar verdient met 5 man personeel doe je iets verkeerd.
En dát is dus de kern van het verhaal. Meestal zat het voor de crisis al verkeerd.
quote:Op woensdag 8 april 2020 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die ziet er wel heel raar uit. Ok, hij heeft weinig kans.
quote:Op woensdag 8 april 2020 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat schijnt een eenzijdig dieet, zoals alleen rijst met je te doen...
Hmm.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:00 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
2 Miljard mensen op aarde hebben te weinig te eten, hoofdzakelijk Afrika. Die gaan zich echt niet druk maken om zo'n virusje.
Als hij nou een app installeert op z'n telefoon dan kunnen we het nauwkeurig in de gaten houden.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmm.
Wat moeten we hier nu mee?
Jensen en Jort Kelder zijn schijnbaar populair.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:55 schreef Oekelele het volgende:
Inderdaad dat er mensen zijn die op YouTube aluminium hoedjes theorieles willen kijken tegen betaling.....jensen is er niet voor niets uit geflikkert .
Meeste bedrijven huren zeer goedkope mensen in en verdienen dan te weinig omdat die goedkope werknemers bijna niks verdienen omdat ze teveel fouten maken.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die 25k ben je ná 1 maand al kwijt met 5 man?![]()
Er wordt zovaak verteld dat een bedrijf het niet goed doet als het na 1 of 2 maanden failliet gaat bij 0 of gehalveerde orders. Bij bedrijven als Schipol of Shell shijnt dit wel normaal te zijn?
Ja die knikkeren gewoon even een paar duizend man buiten de deur en kloppen bij de overheid aan voor steun.
De ZZP'ers en kleine bedrijven hebben hier net zo veel recht op naar mijn mening.
Hoeveel hij niet eet?quote:Op donderdag 9 april 2020 00:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als hij nou een app installeert op z'n telefoon dan kunnen we het nauwkeurig in de gaten houden.
Bron of gefrustreerd?quote:Op donderdag 9 april 2020 00:02 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Meeste bedrijven huren zeer goedkope mensen in en verdienen dan te weinig omdat die goedkope werknemers bijna niks verdienen omdat ze teveel fouten maken.
Inzichtquote:
Ja daarom zijn dat ook geen realistische getallen. Als je een gezond bedrijf hebt met 5 FTE in dienst draai je een omzet van bijvoorbeeld 750k en 150k winst, om maar wat te noemen. Als het stuctureel 25k winst is kun je beter stoppen.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die 25k ben je ná 1 maand al kwijt met 5 man?![]()
Het laatste waarschijnlijk. Hier is namelijk niets van waar, dat zou betekenen dat het merendeel van de bedrijven niet weet waar zij mee bezig is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
Jort Kelder heeft wel een punt. Jensen daarentegen is volslagen idioot.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jensen en Jort Kelder zijn schijnbaar populair.
Ja met die getallen ben ik het wel eens. Ik heb denk ik een eerdere opmerking van je gemist heb. Ik bedoel dat je minimaal 25k / maand kwijt bent aan personeelskosten bij 5FTE. Dat gaat voor sommige kleine zaken heel hard. Ik kan me wel voorstellen dat een klein bedrijf dat niet kan dragen voor 1 of 2 maanden.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja daarom zijn dat ook geen realistische getallen. Als je een gezond bedrijf hebt met 5 FTE in dienst draai je een omzet van bijvoorbeeld 750k en 150k winst, om maar wat te noemen. Als het stuctureel 25k winst is kun je beter stoppen.
Enige punt is bij Jort in zijn neus, Jensen isquote:Op donderdag 9 april 2020 00:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jort Kelder heeft wel een punt. Jensen daarentegen is volslagen idioot.
Jort is een geldwolf. Ik zou hem niet vertrouwen.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jort Kelder heeft wel een punt. Jensen daarentegen is volslagen idioot.
moet je dan zelf met zo'n wattenstaaf je hersenpan aantikken?quote:Op donderdag 9 april 2020 00:10 schreef Daarnaast het volgende:
Ze zeggen net bij op1 dat je zelf zo'n corona test kan bestellen. Maar waar?
Zie nu de rest van je post pas. Maar er zit ook nog een hele grote groep MKB tussenin die tientallen tot 250 werknemers aan het werk moeten houden. Die hebben net zo goed het recht om mensen te ontslaan uiteraard. En die groep wordt ook geholpen, met de deeltijd-WW bijvoorbeeldquote:Op woensdag 8 april 2020 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er wordt zovaak verteld dat een bedrijf het niet goed doet als het na 1 of 2 maanden failliet gaat bij 0 of gehalveerde orders. Bij bedrijven als Schipol of Shell shijnt dit wel normaal te zijn?
Ja die knikkeren gewoon even een paar duizend man buiten de deur en kloppen bij de overheid aan voor steun.
De ZZP'ers en kleine bedrijven hebben hier net zo veel recht op naar mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |