Ik heb ongeveer hetzelfde pad bewandeld als jij. Nu een paar maanden actief. Rentes zijn nog steeds niet super hoog, echter stabiliteit is nu belangrijker.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:54 schreef Xajorkith het volgende:
Heeft iemand huidige ervaringen met Twino? Ben er jaar terug uitgestapt vanwege te laag lening aanbod en ook lage rentes. Wel altijd solide platform geweest. Mogelijk weer een platform waar ik terug in wil voor betere spreiding.
Dank je, denk dat er weer voorzichtig een deel heen gaat. Ik heb nog een account met een restje geld wat ik niet los kon krijgen dus referral zit er niet in.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 11:01 schreef Gijsbertus het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde pad bewandeld als jij. Nu een paar maanden actief. Rentes zijn nog steeds niet super hoog, echter stabiliteit is nu belangrijker.
Mag hier geen reclame maken of referrals posten, maar wil je twino weer in overweging nemen stuur maar een DM.
Ooh, was toch in handen van een Russisch bedrijf/ investeringsmaatschappij?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:18 schreef Jaco078 het volgende:
Vandaag een mail gekregen van Viventor dat ze overgenomen zijn door een bedrijf uit den B*sch
Volledig daardoor te verklaren inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:25 schreef Gijsbertus het volgende:
[..]
Ooh, was toch in handen van een Russisch bedrijf/ investeringsmaatschappij?
Is de overname deels te verklaren door de aanwezigheid van LO Atlantis Financiers?
Gek. Ik hoefde enkel te accepteren en kreeg geen aanvullende vragen meer.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:00 schreef Blaheen het volgende:
Ik wilde net inloggen op mijn EstateGuru account en ik kreeg een hele lijst vragen. Sommige waren informatief (o a.: hoe groot is je totaal geinvesteerd vermogen?). Maar sommige leken op examenvragen (o.a: wat is de betekenis van LTV?).
Nadat ik alles had ingevuld kreeg ik echter geen feedback. Ik zou graag weten of ik de examenvragen juist had...🤓
Kreeg de vragen ook, alleen waren aantal vragen onduidelijk. Wtf betekend dit nu weer "Approximate transactions quantity per month (¤)" en "First incoming payment amount (¤)"quote:Op maandag 15 juni 2020 21:10 schreef Jaco078 het volgende:
Mail van Grupeer om de (nieuwe) KnowYourCustomer in te vullen. Dit kan als je ingelogd bent. Zelf dit nog niet gedaan. Iemand?
I would like to update you about the steps we are taking to stabilize the Grupeer platform.
Within the last two weeks as part of the portfolio performance audit we have reached out to all of Grupeer’s loan originators to conduct their financial health check. We will inform you about the results and plans to reimburse investors till the end of June.
The other part of the portfolio performance audit is strengthening Anti Money Laundering (AML) and Know Your Client (KYC) policies to ensure compliance with effective laws and regulations.
Thus, legal counsels have updated the KYC procedure and there is an updated KYC questionnaire published in the Investor's cabinet. We kindly ask you to fill it or update until 30.06.2020.
As of now, we have concluded that out of 29’424 investors 34% or 10’099 investors have not submitted their KYC questionnaires at all. Hence, for some of the investors this questionnaire will be the first one to fill and submit, but for some - it will mean to update the information.
The KYC questionnaire was updated as follows: address of actual residence, place of birth, extended fields about PEP (politically exposed person), income, beneficiary information, financial transaction information and other fields.
If you have any questions regarding the matter, please do not hesitate to contact us via email [...]. However, we kindly inform you that due to the reduced number of employees, our response rate is slower. We have collected some of the frequently asked questions here.
Our main priority is to recover from the crisis in the best way possible for our investors. We are doing the utmost to deliver the most viable action plan for our investors till the end of June.
Yours sincerely,
Grupeers CEO
Waarom moet ik dingen gaan invullenquote:Op maandag 15 juni 2020 21:10 schreef Jaco078 het volgende:
Mail van Grupeer om de (nieuwe) KnowYourCustomer in te vullen. Dit kan als je ingelogd bent. Zelf dit nog niet gedaan. Iemand?
I would like to update you about the steps we are taking to stabilize the Grupeer platform.
Within the last two weeks as part of the portfolio performance audit we have reached out to all of Grupeer’s loan originators to conduct their financial health check. We will inform you about the results and plans to reimburse investors till the end of June.
The other part of the portfolio performance audit is strengthening Anti Money Laundering (AML) and Know Your Client (KYC) policies to ensure compliance with effective laws and regulations.
Thus, legal counsels have updated the KYC procedure and there is an updated KYC questionnaire published in the Investor's cabinet. We kindly ask you to fill it or update until 30.06.2020.
As of now, we have concluded that out of 29’424 investors 34% or 10’099 investors have not submitted their KYC questionnaires at all. Hence, for some of the investors this questionnaire will be the first one to fill and submit, but for some - it will mean to update the information.
The KYC questionnaire was updated as follows: address of actual residence, place of birth, extended fields about PEP (politically exposed person), income, beneficiary information, financial transaction information and other fields.
If you have any questions regarding the matter, please do not hesitate to contact us via email [...]. However, we kindly inform you that due to the reduced number of employees, our response rate is slower. We have collected some of the frequently asked questions here.
Our main priority is to recover from the crisis in the best way possible for our investors. We are doing the utmost to deliver the most viable action plan for our investors till the end of June.
Yours sincerely,
Grupeers CEO
Het zou vanuit hun optiek ook een "argument" kunnen zijn: o, jij vult niet in dus we verwerken jouw withdrawel niet. Zoiets.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:57 schreef xzaz het volgende:
Klinkt ook gewoon als gegevens vergaren om deze door te kunnen verkopen.
Als je denkt dat dat een reden zal kunnen zijn ben je te goed gelovig. Dat geld is al kwijt en ze zijn het gewoon uit aan get persen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:59 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Het zou vanuit hun optiek ook een "argument" kunnen zijn: o, jij vult niet in dus we verwerken jouw withdrawel niet. Zoiets.
Chat werkt hier gewoon, heb ze net nog "gesproken".quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:48 schreef Faraday01 het volgende:
Weet iemand een manier om in contact te komen met Fastinvest? De chat werkt niet en betalingen lopen inmiddels 2 maanden achter. Wat zijn de meningen hier? Afschrijven en uithuilen of zien jullie het minder negatief?
Ook PeerBerry start het verificatie proces hernieuwd op, het lijkt er op dat de P2P platformen toch wel getriggerd zijn door het hele Scam gebeuren. Het verificatie proces bij Grupeer zie ik niet als een verkeerde actie en wie weet komt het daar nog wel goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:59 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Het zou vanuit hun optiek ook een "argument" kunnen zijn: o, jij vult niet in dus we verwerken jouw withdrawel niet. Zoiets.
Chat. Gewoon direct om een mens praten. En anders de telefoon pakken. Heb ze vorige week nog aan de lijn gehad ivm inlogproblematiekquote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:48 schreef Faraday01 het volgende:
Weet iemand een manier om in contact te komen met Fastinvest? De chat werkt niet en betalingen lopen inmiddels 2 maanden achter. Wat zijn de meningen hier? Afschrijven en uithuilen of zien jullie het minder negatief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |