Kom vechten danquote:
Hoe ben je met de kontfluit?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben aardig bedreven met de triangel
Jij denkt dat je zo succesvol kunt zijn?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, zo lang was het ook weer niet, vond het alleen leuk staan.
En als ik daar jaloers![]()
op zou zijn, had ik wel een eigen kanaal gehad, alleen voel ik die behoefte totaal niet.
Donder op man, er zitten wel wat trolls tussen maar het merendeel is heel positief. Ook mensen die bradge semi ironisch tof vinden moet je niet wegzetten als trolls. Zoek liever uit wie bradge eten stuurt zonder te betalenquote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Solotovski het volgende:
Na lang beraad ben ik tot de conclusie gekomen dat bijna iedereen hier niets meer is dan een sneue troll, bij sodeknetters bijvoorbeeld druipt het nog net niet van z'n posts af.
Verder ben ik van mening dat er toch helemaal geen podium moet worden gegeven aan het, want daar komt het gewoon op neer, belachelijk maken van iemand die een beetje verstandelijk beperkt is.
En iedereen dat jong maar feeden, feeden, feeden.
Doe er mee wat je wilt
Dan werden we gisteren alvast goed bediend.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Uiteindelijk zit iedereen gewoon te wachten totdat Braddie weer mensen uit gaat schelden en daar is gewoon helemaal niks mis mee.
Dat laatste is wel oprecht enorm kansloos.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Donder op man, er zitten wel wat trolls tussen maar het merendeel is heel positief. Ook mensen die bradge semi ironisch tof vinden moet je niet wegzetten als trolls. Zoek liever uit wie bradge eten stuurt zonder te betalen
Ik houd er juist van, zo'n stukje nostalgie in Coronatijd. En zonder deze dynamiek is die nostalgie niet compleet.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:23 schreef Geelman het volgende:
FOK! laat zich hier net zo makkelijk bespelen als Brad in 2017...
Kom op mensen, leer van Brad.
Uiteindelijk moet de climax en selfdestruct wel een keer komen. Anders is de cyclus niet compleet.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik houd er juist van, zo'n stukje nostalgie in Coronatijd. En zonder deze dynamiek is die nostalgie niet compleet.
Je hakken vormen een keurige halve cirkel in je draai. Chapeau.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Solotovski het volgende:
Na lang beraad ben ik tot de conclusie gekomen dat bijna iedereen hier niets meer is dan een sneue troll, bij sodeknetters bijvoorbeeld druipt het nog net niet van z'n posts af.
Verder ben ik van mening dat er toch helemaal geen podium moet worden gegeven aan het, want daar komt het gewoon op neer, belachelijk maken van iemand die een beetje verstandelijk beperkt is.
En iedereen dat jong maar feeden, feeden, feeden.
Doe er mee wat je wilt
@Solotovski is alleen maar boos dat hij het Braddie-Discordkanaal niet in mag. Of niet @yvonne?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk dat bradge z'n analyse klopt dat een derde van z'n volgers trolls zijn. Maar hij trekt zich daar niks van aan als een baas
Solotovski is zeker nooit in de livestream geweest. De meeste mensen doen normaal. De trolls krijgen gelijk een ban. Zo'n beetje als het op fok ook gaat
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:28 schreef Rectum het volgende:
Als Bradley straks om 11 uur op staat heeft ie in ieder geval iets om terug te lezen.
Dat is het meest positieve bericht dat ik in tijden heb gelezen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:28 schreef Rectum het volgende:
Als Bradley straks om 11 uur op staat heeft ie in ieder geval iets om terug te lezen.
Zou hij dat nou mooi vinden vraag ik me af.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:28 schreef Rectum het volgende:
Hij zei.dat ie om 8 uur zou opstaan ivm het keyboardquote:Op donderdag 9 april 2020 09:28 schreef Rectum het volgende:
Zo belangrijk is dat keyboard nou ook weer niet. Een mens heeft toch recht op goede nachtrust.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij zei.dat ie om 8 uur zou opstaan ivm het keyboard
Zo vroeg komt dat keyboard toch waarschijnlijk niet?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij zei.dat ie om 8 uur zou opstaan ivm het keyboard
Hij heeft geen tijdvak dus kan op elk moment komenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zo vroeg komt dat keyboard toch waarschijnlijk niet?
Hij heeft alles over voor de kijkersquote:Op donderdag 9 april 2020 09:32 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zo belangrijk is dat keyboard nou ook weer niet. Een mens heeft toch recht op goede nachtrust.
Hij kan ook open doen terwijl hij net uit bed komt, niemand die het verschil zietquote:Op donderdag 9 april 2020 09:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zo vroeg komt dat keyboard toch waarschijnlijk niet?
Volgens mij ben ik gisteren de hele dag bezig geweest met uitlichten dat hij NIETS over heeft voor de kijkers.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij heeft alles over voor de kijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |