Zou Braddie ook zo'n hengst kunnen uitdelen?quote:
New Kids.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat lijkt wel die gast uit die tokkie filmGrote vuurbal ofzo, geen idee hoe t heet.
Heb het even aangepast naar bijna iedereen.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:51 schreef tja77 het volgende:
Iedereen ook echt.
Als dat je conclusie is na lang beraad, dan had je die tijd beter ergens anders in kunnen steken. Er zijn ook users die het beste met Braadslee voor hebben. Die genieten van het slap geouwehoer en gepingel op z’n keyboard.
Tis soms wel eens fijn in deze kuttijd om wat afleiding te hebben.
Dit dus.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:51 schreef tja77 het volgende:
Iedereen ook echt.
Als dat je conclusie is na lang beraad, dan had je die tijd beter ergens anders in kunnen steken. Er zijn ook users die het beste met Braadslee voor hebben. Die genieten van het slap geouwehoer en gepingel op z’n keyboard.
Tis soms wel eens fijn in deze kuttijd om wat afleiding te hebben.
Even een uurtje in de middag naar Bradge kijken is gewoon relaxed hoor. Daar is niets mis mee en is zeker niet sneuquote:Op donderdag 9 april 2020 08:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb het even aangepast naar bijna iedereen.
Maar als dit je afleiding is in deze kuttijd, vind ik het behoorlijk sneu
Moet niet gekker worden, een verwijt van trollen krijgen van iemand die daar zelf in het verleden niet vies van was. Strakke actie, Noel.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Solotovski het volgende:
Na lang beraad ben ik tot de conclusie gekomen dat bijna iedereen hier niets meer is dan een sneue troll, bij sodeknetters bijvoorbeeld druipt het nog net niet van z'n posts af.
Verder ben ik van mening dat er toch helemaal geen podium moet worden gegeven aan het, want daar komt het gewoon op neer, belachelijk maken van iemand die een beetje verstandelijk beperkt is.
En iedereen dat jong maar feeden, feeden, feeden.
Doe er mee wat je wilt
Als we je mening willen horen rammel ik wel met een pisemmer.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Solotovski het volgende:
Na lang beraad ben ik tot de conclusie gekomen dat bijna iedereen hier niets meer is dan een sneue troll, bij sodeknetters bijvoorbeeld druipt het nog net niet van z'n posts af.
Verder ben ik van mening dat er toch helemaal geen podium moet worden gegeven aan het, want daar komt het gewoon op neer, belachelijk maken van iemand die een beetje verstandelijk beperkt is.
En iedereen dat jong maar feeden, feeden, feeden.
Doe er mee wat je wilt
Ik zou nog geen cent aan hem uitgevenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden, een verwijt van trollen krijgen van iemand die daar zelf in het verleden niet vies van was. Strakke actie, Noel.![]()
Heb je er wel eens aan gedacht dat er mensen zijn die het soms leuk vinden om naar zijn streams te kijken?
De echte trollen zijn in mijn ogen de gasten die onbetaald eten langs laten brengen. Je lijkt nogal een haat naar braddie te hebben. Genoeg om te bestellen?
Dat wisten we alquote:Op donderdag 9 april 2020 09:01 schreef Chia het volgende:
Het enige wat ik doe is jan en alleman sneu noemen om zelf extra stoer te zijn
Er zijn vooral mensen die Bradge en alles eromheen kut vinden, maar dan toch in het topic blijven posten.quote:
Wat gaaf een reactie van the Bradge zelfquote:Op woensdag 8 april 2020 21:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hallo
Nu je mij van Klokje Rond kent is't in elk geval al ander publiek
Ik praat en maak muziek op streams. En verder doe ik niet zoveel behalve wat korte vlogjes uploaden.
Dat mag jij vinden, gelukkig geef ik geen zak om jouw mening. Jammer dat je wel de behoefte hebt om die mening te ventileren. En iemand weg te zetten als sneu, en een anders als verstandelijk beperkt.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb het even aangepast naar bijna iedereen.
Maar als dit je afleiding is in deze kuttijd, vind ik het behoorlijk sneu
Dat mag, het is dan ook maar een meningquote:Op donderdag 9 april 2020 09:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, gelukkig geef ik geen zak om jouw mening. Jammer dat je wel de behoefte hebt om die mening te ventileren. En iemand weg te zetten als sneu, en een anders als verstandelijk beperkt.
Ja, vooral als hij lekker aan t pingelen is. Echt gaaf en dikke respect wat hij uit z'n vingers krijgtquote:Op donderdag 9 april 2020 09:02 schreef herverwijderd het volgende:
Paar jaar terug zou ik het met je eens geweest zijn, maar ben eerlijk gezegd best onder de indruk van hoe Bradge veranderd is. Hij is wel rustiger, hapt niet meer zo makkelijk enzo, en af en toe een bradge-streampje kijken is gewoon wel leuk. Elke dag hoeft dan van mij niet, maar dat is persoonlijk.
Hou je maar lekker voor jezelf. Volgens mij was jij niet vies van een potje trollen in het verleden dus hou gewoon je bek dicht.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat mag, het is dan ook maar een mening
Klopt, dat ontken ik ook zeker nietquote:Op donderdag 9 april 2020 09:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hou je maar lekker voor jezelf. Volgens mij was jij niet vies van en potje trollen in het verleden dus hou gewoon je bek dicht.
Vraag is, wat deze toevoegt?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat mag, het is dan ook maar een mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |