Ik las Braddiebolletjes.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb jij je Braddielolletjes toevallig al gehad?
Brad is dan ook wel wat substantieler dan Markie.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:43 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Braddie geeft mij de houvast die Mark Rutte mij niet kan bieden.
wat?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee? Een mod probeert wat olie op het vuur tr gooien maar faalt gelukkig jammerlijk
Ajoh, maak je niet druk.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:40 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik eerlijk. Maar na een tijdje moet je toch keertje bij jezelf denken: Waar ben ik in godsnaam mee bezig.
?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:46 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Nog zo'n blauwe. Zeker in de laffe voetsporen van @:superwormjim
De reeks in WEB die hij had was om de haverklap dicht en dan weer open.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Neuh, had vanochtend zin om ff neer te typen.
Jij snapt het tenminste
Maak je niet dik vind ik passender.quote:
Omdat Danny anders zijn kinderen niet kan voeden, denk eens na.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:46 schreef Elan het volgende:
Snap oprecht niet waarom FOK! hier weer ingetrapt is.
Die WEB reeks was al een soort tweede kans van moeder Moira, daarvoor was er al een keer een reeks beëindigd in KLB.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:46 schreef Elan het volgende:
[..]
De reeks in WEB die hij had was om de haverklap dicht en dan weer open.
Snap oprecht niet waarom FOK! hier weer ingetrapt is. Vraag maar aan @:Moira hoe vermoeiend het is om zoiets te modden. En ja dat komt door trolgedrag, maar meneer wekt ook eea op door zijn scheldpartijen, bedelgedrag en bijzondere levensfilosofie.
Hoort gewoon bij ONZ toch? Het niveautje poep en plas en mensen zoals Nikonlover.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap oprecht niet waarom FOK! hier weer ingetrapt is. Vraag maar aan @:Moira hoe vermoeiend het is om zoiets te modden. En ja dat komt door trolgedrag, maar meneer wekt ook eea op door zijn scheldpartijen, bedelgedrag en bijzondere levensfilosofie.
Boeit me verder ook niet hoor.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:47 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maak je niet dik vind ik passender.
Excuus, ik las niet goed.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoort gewoon bij ONZ toch? Het niveautje poep en plas en mensen zoals Nikonlover.
Na WEB was er toch ook weer een reeks in KLB meen ik mij te herinneren?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Die WEB reeks was al een soort tweede kans van moeder Moira, daarvoor was er al een keer een reeks beëindigd in KLB.
Zie hier een van de verstandigste mensen in deze hele reeksquote:Op donderdag 9 april 2020 09:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan heel goedquote:Op donderdag 9 april 2020 09:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Na WEB was er toch ook weer een reeks in KLB meen ik mij te herinneren?
Kan je anders een top 10 maken?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zie hier een van de verstandigste mensem in deze hele reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |