Maakt ook niet uit dat hij al drie dagen in hetzelfde shirt slaapt en leeft. Hij komt toch niet buiten? En hij houdt anderhalve meter afstand, dus niemand die het ruikt.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hij kan ook open doen terwijl hij net uit bed komt, niemand die het verschil ziet
Sneu en triest van je.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:34 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gisteren de hele dag bezig geweest met uitlichten dat hij NIETS over heeft voor de kijkers.
?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:35 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit dat hij al drie dagen in hetzelfde shirt slaapt en leeft. Hij komt toch niet buiten? En hij houdt anderhalve meter afstand, dus niemand die het ruikt.
Het enige wat ik doe is sneue opmerkingen maken naar jan en alleman om extra stoer te zijn voor het kliekjequote:
Oké dan is het goed. Maar het zou wel een beetje hypocriet zijn als je andere mensen dan gaat verwijten dat ze sneu zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:36 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Het enige wat ik doe is sneue opmerkingen maken naar jan en alleman om extra stoer te zijn voor het kliekje
quote:Op donderdag 9 april 2020 00:35 schreef marsan het volgende:
Dat loopje deed me weer denken aan dat waggelfilmpje van een paar jaar terug waar bradge uit de supermarkt of bij n tankstation vandaan kwam.
Ik lach er alleen maar omquote:Op donderdag 9 april 2020 09:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Oké dan is het goed. Maar het zou wel een beetje hypocriet zijn als je andere mensen dan gaat verwijten dat ze sneu zijn.
Wow doe rustig man loop Bradge niet zo te bashenquote:Op donderdag 9 april 2020 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Kijk anders je eigen reactie nog even terug...
Sodemieter toch op man met je ik ben rustig geworden gelul, dit is gewoon weer ouderwets proletengedrag.
Arm meisje staat ff bij je raam en je scheldt haar direct de huid vol. Mafkees
Ja, dat zeg ik eerlijk. Maar na een tijdje moet je toch keertje bij jezelf denken: Waar ben ik in godsnaam mee bezig.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb jij je Braddielolletjes toevallig al gehad?
Dat heeft hij wel zelf gezegd.quote:
Stel je loopt langs een huis en je kijkt even in een raam hoe je haar zit ofzo en de 'eigenaar' komt naar buiten en scheldt je huid vol. Vind jij dat dan geen mafkees?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wow doe rustig man loop Bradge niet zo te bashen
Daar had je 14 topics voor nodig om tot die conclusie te komen?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Solotovski het volgende:
Na lang beraad ben ik tot de conclusie gekomen dat bijna iedereen hier niets meer is dan een sneue troll, bij sodeknetters bijvoorbeeld druipt het nog net niet van z'n posts af.
Verder ben ik van mening dat er toch helemaal geen podium moet worden gegeven aan het, want daar komt het gewoon op neer, belachelijk maken van iemand die een beetje verstandelijk beperkt is.
En iedereen dat jong maar feeden, feeden, feeden.
Doe er mee wat je wilt
14 topics + 7 jaarquote:Op donderdag 9 april 2020 09:41 schreef Elan het volgende:
Daar had je 14 topics voor nodig om tot die conclusie te komen?
Neuh, had vanochtend zin om ff neer te typen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar had je 14 topics voor nodig om tot die conclusie te komen?
Het verloop als FOK! die kerel een platform aanbied elke keer exact hetzelfde.
Het begint leuk en vriendelijk, vervolgens komen er misdragingen en domme acties, dan de bijbehorende kritiek, dan ruzie om te eindigen met totale anarchie en een slotje en het "dit doen we nooit meer!".
Jouw analyserend vermogen kent geen grenzen, dat moet ik je nageven.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:42 schreef Catkiller het volgende:
Kijk dat twijgje van een @:SuperDonald tof doen wanneer hij weet dat Braddie nog op bed ligt.
Walgelijk onzeker mannetje.
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:42 schreef Catkiller het volgende:
Kijk dat twijgje van een @:SuperDonald tof doen wanneer hij weet dat Braddie nog op bed ligt.
Walgelijk onzeker mannetje.
Wat een onzin. Ik vind het gewoon tof om de leef van Braad te volgen.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Solotovski het volgende:
Na lang beraad ben ik tot de conclusie gekomen dat bijna iedereen hier niets meer is dan een sneue troll, bij sodeknetters bijvoorbeeld druipt het nog net niet van z'n posts af.
Verder ben ik van mening dat er toch helemaal geen podium moet worden gegeven aan het, want daar komt het gewoon op neer, belachelijk maken van iemand die een beetje verstandelijk beperkt is.
En iedereen dat jong maar feeden, feeden, feeden.
Doe er mee wat je wilt
Gast vind je dat normaal gedrag?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wow doe rustig man loop Bradge niet zo te bashen
Die voorspelbaarheid geeft mijn autistische ik een warm en fijn gevoel in deze onzekere periode.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:41 schreef Elan het volgende:
Het begint leuk en vriendelijk, vervolgens komen er misdragingen en domme acties, dan de bijbehorende kritiek, dan ruzie om te eindigen met totale anarchie en een slotje en het "dit doen we nooit meer!".
Braddie geeft mij de houvast die Mark Rutte mij niet kan bieden.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die voorspelbaarheid geeft mijn autistische ik een warm en fijn gevoel in deze onzekere periode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |