Van mij ook je kunt maar niet zo 8 mensen beter maken met een experiment. Foeiquote:Op woensdag 8 april 2020 20:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
N
hij mag van mij geschorst worden levenslang
Daar zijn die 8 genezen patiënten het niet mee eens.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt, zonder toestemming en de procedures te volgen mag dat niet, en terecht.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:00 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Van mij ook je kunt maar niet zo 8 mensen beter maken met een experiment. Foei
In het artikel op het AD staat ook dat een arts in New York dezelfde combinatie medicijnen gebruikt en een 100% succes score heeft op basis van 700 patienten.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die gaat een boete krijgen van de inspectie van de gezondheidszorg als hij nog een keer iemand met deze mix geneest.![]()
Triest, maar waar.
En het RIVM dat aantoonbare valse beweringen deed dan?quote:Op woensdag 8 april 2020 20:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Patiënten hebben niks te vertellen......instanties wel.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Daar zijn die 8 genezen patiënten het niet mee eens.
gelukkig maar....quote:Op woensdag 8 april 2020 21:02 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Patiënten hebben niks te vertellen......instanties wel.
Inderdaad.quote:
Bron?? Bewijs??quote:Op woensdag 8 april 2020 21:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En het RIVM dat aantoonbare valse beweringen deed dan?
Die het dan kennelijk meer met geluk dan met wijsheid overleeft hebben.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Daar zijn die 8 genezen patiënten het niet mee eens.
https://www.elsevierweekb(...)-tweets-rivm-743404/quote:
Of naar een willekeurige andere arts waren gegaan, die had gezegd.. kijk het maar thuis aan.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:04 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die het dan kennelijk meer met geluk dan met wijsheid overleeft hebben.
dat gebeurt zeker als die medicijnen ook bewezen werken voor die aandoeningen.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:06 schreef Smack10 het volgende:
Jij denkt dat huisartsen nooit bepaalde medicijnen zelf voorschrijven die eigenlijk voor andere aandoeningen zijn?
Bewezen werken, dus met 3 fases trails?quote:Op woensdag 8 april 2020 21:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat gebeurt zeker als die medicijnen ook bewezen werken voor die aandoeningen.
Rivm geeft advies wat hun weten via WHO....... Dus op het moment van antwoorden......volgt het rivm de adviezen van de WHO....dus heeft rivm niet gelogen...... Overigens heb ik niks met rivm ik vind dit boeven en zakkenvullersquote:Op woensdag 8 april 2020 21:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
https://www.elsevierweekb(...)-tweets-rivm-743404/
Lees zelf maar, is al zo vaak voorbij gekomen.
Gaat snel nu...quote:Op woensdag 8 april 2020 21:14 schreef _I het volgende:
@:BNODesk
·
1.5 million confirmed cases of coronavirus worldwide, death toll approaching 90,000
Fuck, veel besmettelijker dan we dachten dus.quote:Results show that the doubling time early in the epidemic in Wuhan was 2.3–3.3 days. Assuming a serial interval of 6–9 days, we calculated a median R0 value of 5.7 (95% CI 3.8–8.9
Achteraf gezien inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2020 21:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Fuck, veel besmettelijker dan we dachten dus.
Dit lijkt me echt een fabel.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:20 schreef Vallon het volgende:
Technisch gezien klopt terecht het verhaal van slipstream zeker weten, afstand wel of niet schreeuwen etc.etc.
Wanneer je dan vervolgens 2 meter achterelkaar aanrent, is er een zeker een verhoogd risico, net zoals iemand bovenin een flat op zijn balkon staand iemand op straat kan besmetten. De afstand is dan wellicht 60m maar de kans dat die iemand besproeits is aanmerkelijk.
Iemand nog een vleermuissoepje?quote:Op woensdag 8 april 2020 21:14 schreef _I het volgende:
@:BNODesk
·
1.5 million confirmed cases of coronavirus worldwide, death toll approaching 90,000
Dat was al langer bekend, maar niet overal is de R0 gelijk.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Fuck, veel besmettelijker dan we dachten dus.
Het voorname probleem is dat het onderzoek dat uitwees dat het werkt zonder controlgroep werkte. Maar goed, dat is in deze omstandigheden ook niet zo gek.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:04 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die het dan kennelijk meer met geluk dan met wijsheid overleeft hebben.
Dit nog los of zij ziek waren van Covid19 en hoe de man die diagnose, klinisch kon vaststellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |