Twee lampen!quote:
Waarom zou ik dat doen? Dat vind ik namelijk niet zo interessant.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:46 schreef Caland het volgende:
Scrummie heeft het boek virologie voor dummies besteld.
Weeg jij je zo vaak dan?quote:Op woensdag 8 april 2020 16:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Twee lampen!
Nee, dit is wederom niet waar. Ik heb een weegschaal gekocht omdat de oude kapot was.
Dat blijkt inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Dat vind ik namelijk niet zo interessant.
Niet zo vaak. Maar die wat ik had was al 15 jaar oud, en ik ging erop staan en er kwam niets meer in beeld, goede reden om eens iets nieuws te bestellen.quote:
Hij begreep het principe weer eens niet en heeft hem een poosje als vliegenmepper gebruikt.quote:
Of om af te vallen.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet zo vaak. Maar die wat ik had was al 15 jaar oud, en ik ging erop staan en er kwam niets meer in beeld, goede reden om eens iets nieuws te bestellen.
Heb je de batterijen gecheckt?quote:Op woensdag 8 april 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet zo vaak. Maar die wat ik had was al 15 jaar oud, en ik ging erop staan en er kwam niets meer in beeld, goede reden om eens iets nieuws te bestellen.
Voor die wetenschap heb je geen weegschaal nodigquote:Op woensdag 8 april 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als er niets in beeld staat weet je ook niet of je af moet vallen.
Of je bent te zwaar.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als er niets in beeld staat weet je ook niet of je af moet vallen.
Wat is je pincodequote:Op woensdag 8 april 2020 16:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Man, wat een vragen. Je verteld iets, en direct willen ze alles van je weten.
Ohquote:Op woensdag 8 april 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ik zocht eigenlijk gewoon een slap excuus een nieuwe te bestellen.
Ik ontvang graag pics als hij binnen is.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Man, wat een vragen. Je verteld iets, en direct willen ze alles van je weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |