Misschien dat een mod het kan veranderen naar spinnenwebben in de broek van uitstralingquote:Op woensdag 8 april 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Haags heeft wat te wippen toch dus die titel lijkt me niet helemaal op zijn plek?
dat hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
Wil eigenlijk al naar de tuin maar moet tot zes uur blijven zodat een collega niet in haar eentje hoeft af te sluiten maar wil ook niet 5 uur in de tuin werken.
Dat zou raar zijnquote:Op woensdag 8 april 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien dat een mod het kan veranderen naar spinnenwebben in de broek van uitstraling
kan je niet gewoon even naar huis gaan en om half zes terug komen?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
Wil eigenlijk al naar de tuin maar moet tot zes uur blijven zodat een collega niet in haar eentje hoeft af te sluiten maar wil ook niet 5 uur in de tuin werken.
Lol!quote:Op woensdag 8 april 2020 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
1 uurtje tuin werken, daarna in diezelfde tuin een uiltje knappen tot sluiting?
Ja dat kan moet er sowieso om half vier zijn maar ik wil dus eigenlijk nu al gaan dus dat is het probleem.quote:
Nee collega staat van half 4 tot sluit alleen.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je niet gewoon even naar huis gaan en om half zes terug komen?
Misschien heb je het al hierboven ergens gezegd, maar hoeveel kinderen hebben jullie nu over de vloer? Nog steeds bijna geen?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee collega staat van half 4 tot sluit alleen.
Laat bitterbal gaan voor je, ze werkt ook al voor meerderen hier, denk je dat die kinderen bestand zijn tegen gloeiend hete tomatensoep?quote:
Het neemt wat toe. KDV had er gister 13 dacht ik. School had er gister 20 waarvan 4 naar de BSO kwamen. KDV heeft er vandaag geloof ik 10. En ik 0.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien heb je het al hierboven ergens gezegd, maar hoeveel kinderen hebben jullie nu over de vloer? Nog steeds bijna geen?
kinderenquote:Op woensdag 8 april 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat bitterbal gaan voor je, ze werkt ook al voor meerderen hier, denk je dat die kinderen bestand zijn tegen gloeiend hete tomatensoep?
quote:Op woensdag 8 april 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat bitterbal gaan voor je, ze werkt ook al voor meerderen hier, denk je dat die kinderen bestand zijn tegen gloeiend hete tomatensoep?
nahquote:Op woensdag 8 april 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien gaat er wel wat klapperen en raak je broeds.
Lekker rustig.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het neemt wat toe. KDV had er gister 13 dacht ik. School had er gister 20 waarvan 4 naar de BSO kwamen. KDV heeft er vandaag geloof ik 10. En ik 0.
Nou inderdaad, vanochtend heeft ze nog drie schepjes potgrond gedaan binnen 2 uurquote:Op woensdag 8 april 2020 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik maak wel vaak soep voor ze.
Maar vandaag is tuinwerkdag, denk dat ze dat ook wel kan.
Denk dan ook tot de zomervakantie. Snap ook wel dat 1-4 wel open gaat, dat is bijna niet te doen, kleuters laten thuiswerken. Hoop eigenlijk dat we wel weer voorzichtig wat meer open gaan na dit blok maar ben bang dat dat niet gebeurt. Ik mis de kinderen echt.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker rustig.
Hier kwam gister het nieuws dat alleen klas 1-4 vanaf de 27e weer opstarten en de rest "tot nader orde" thuisschool. Ga er maar vanuit dat het tot de zomevakantie is.
Lol!quote:Op woensdag 8 april 2020 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad, vanochtend heeft ze nog drie schepjes potgrond gedaan binnen 2 uur
oh ja klopt.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je frigide tegenover nieuw leven in je baarmoeder staat.
We kunnen helaas niks anders dan wachten.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dan ook tot de zomervakantie. Snap ook wel dat 1-4 wel open gaat, dat is bijna niet te doen, kleuters laten thuiswerken. Hoop eigenlijk dat we wel weer voorzichtig wat meer open gaan na dit blok maar ben bang dat dat niet gebeurt. Ik mis de kinderen echt.
Is het zo'n enorme diepvriezer waar ze dode koeden in gooien of een klein bescheiden keukenformaatje?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja klopt.ik zelf zou het dan eerst als een vriezer omschrijven. ijs en ijskoud.
bescheiden natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2020 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zo'n enorme diepvriezer waar ze dode koeden in gooien of een klein bescheiden keukenformaatje?
A time voor picsquote:Op woensdag 8 april 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
de buren gooien mij gewoon nat met water. had de koptelefoon op
dat staat stil. nu begonnen aan de balkon kast leeg halenquote:Op woensdag 8 april 2020 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
En jij maar hopen dat het water is
hoe is 't met je verfwerk?
Blij dat die van mij volwassen zijn, moet er niet aan denken nu, in deze crisis, met kleine kinderen te zitten.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
We kunnen helaas niks anders dan wachten.
quote:Op woensdag 8 april 2020 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat staat stil. nu begonnen aan de balkon kast leeg halen
ondertussen kijken we met zijn allen hoe de beneden buren hun zwembadje opblazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |