Misschien dat een mod het kan veranderen naar spinnenwebben in de broek van uitstralingquote:Op woensdag 8 april 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Haags heeft wat te wippen toch dus die titel lijkt me niet helemaal op zijn plek?
dat hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
Wil eigenlijk al naar de tuin maar moet tot zes uur blijven zodat een collega niet in haar eentje hoeft af te sluiten maar wil ook niet 5 uur in de tuin werken.
Dat zou raar zijnquote:Op woensdag 8 april 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien dat een mod het kan veranderen naar spinnenwebben in de broek van uitstraling
kan je niet gewoon even naar huis gaan en om half zes terug komen?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
Wil eigenlijk al naar de tuin maar moet tot zes uur blijven zodat een collega niet in haar eentje hoeft af te sluiten maar wil ook niet 5 uur in de tuin werken.
Lol!quote:Op woensdag 8 april 2020 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
1 uurtje tuin werken, daarna in diezelfde tuin een uiltje knappen tot sluiting?
Ja dat kan moet er sowieso om half vier zijn maar ik wil dus eigenlijk nu al gaan dus dat is het probleem.quote:
Nee collega staat van half 4 tot sluit alleen.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je niet gewoon even naar huis gaan en om half zes terug komen?
Misschien heb je het al hierboven ergens gezegd, maar hoeveel kinderen hebben jullie nu over de vloer? Nog steeds bijna geen?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee collega staat van half 4 tot sluit alleen.
Laat bitterbal gaan voor je, ze werkt ook al voor meerderen hier, denk je dat die kinderen bestand zijn tegen gloeiend hete tomatensoep?quote:
Het neemt wat toe. KDV had er gister 13 dacht ik. School had er gister 20 waarvan 4 naar de BSO kwamen. KDV heeft er vandaag geloof ik 10. En ik 0.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien heb je het al hierboven ergens gezegd, maar hoeveel kinderen hebben jullie nu over de vloer? Nog steeds bijna geen?
kinderenquote:Op woensdag 8 april 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat bitterbal gaan voor je, ze werkt ook al voor meerderen hier, denk je dat die kinderen bestand zijn tegen gloeiend hete tomatensoep?
quote:Op woensdag 8 april 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat bitterbal gaan voor je, ze werkt ook al voor meerderen hier, denk je dat die kinderen bestand zijn tegen gloeiend hete tomatensoep?
nahquote:Op woensdag 8 april 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien gaat er wel wat klapperen en raak je broeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |