abonnement Unibet Coolblue
pi_192579763
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 10:00 schreef GeneralRadek het volgende:
Daar ben ik het zeker mee eens. Vergelijk het eens met Engeland of Amerika. Jezus wat zijn de vrouwen daar lelijk.
Wat me wel op viel in Engeland, was dat de mooie vrouwen dan ook ontzettend mooi zijn. Bijna totaal niks ertussen in.

In Amerika is de kloof arm/rijk groter. Ongezond eten erg goedkoop. En sommigen kunnen zelfs dat niet betalen.

Als je 2 a 3 baantjes hebt om maar net rond te komen en erg weinig vrije tijd gaat ook niet helpen.

Het zal ook wel schelen welke staat. Alabama of New York. Hollywood zal het gemiddelde ook wel mooier zijn. Daar draait die hele film industrie op.

Hier zie je het gemiddelde verschil tussen hoger opgeleiden (HBO/Uni) enerzijds en MBO anderzijds ook. Binnen de MBO viel me het verschil per niveau al op. In niveau 4 zagen vrouwen er gemiddeld beter uit dan niveau 1 en 2.

Al met al in Nederland niks te klagen. Ga maar eens een weekje naar vlaanderen. Net of je in een Suske en Wiske zit.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_192587063
Nederlandse en Engelse mannen zijn wat mij betreft toch één van de lelijkste mannen van Europa. :@ Laat ik het zo zeggen, ik ben niet echt fan van de stereotype kaaskoppen look:









En als bonus, de jonge variant:

https://twitter.com/AFCAjax/status/1012417642135805953
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')