abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192508094
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 23:29 schreef ondeugend het volgende:
Bestaat er ook een worldometer die hartfalen, griep en kanker wereldwijd telt?
Ik zou zo graag willen relativeren. :)

Want dat helpt als je je zorgen maakt.
:')

Dat slaat toch helemaal nergens op

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2020 07:03:59 ]
  woensdag 8 april 2020 @ 07:28:53 #202
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_192508198
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:21 schreef Vallon het volgende:
Wuhan is weer open om te reizen......
[..]

Hmmm weinig social-distancing..... wachten over twee weken weer een uitbraak ?
Misschien weten ze dat het merendeel van de bevolking het inmiddels heeft gehad (of dood is).
pi_192508215
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 23:29 schreef ondeugend het volgende:
Bestaat er ook een worldometer die hartfalen, griep en kanker wereldwijd telt?
Ik zou zo graag willen relativeren. :)

Want dat helpt als je je zorgen maakt.
Griep en kanker houden ze bij. Scroll even helemaal door naar 'Health': https://www.worldometers.info/.
  woensdag 8 april 2020 @ 07:36:00 #204
22565 asco
Los in deze tent
pi_192508225
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 07:03 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:')

Dat slaat toch helemaal nergens op
Wordt hij/zij ook vast opgewekter van. :')
pi_192508260
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 03:36 schreef THEFXR het volgende:
1) ik vind het van de regering brutaal om over een app te beginnen, als je de basis nog niet in orde hebt, voldoende tests en beschermingsmiddelen.
ik weet dat andere landen ook een app hebben, maar die hebben de basis dik voor elkaar.
2) als ik die app neem, hoe draag ik dan bij aan een betere maatschappij?
wat doet dan de regering in de tussentijd?
Classic internetreactie, het is nooit goed he.

Dit kan prima tegelijkertijd, en hoe eerder ze er bij zijn hoe beter. Wanneer ze dit pas zouden doen nadat de beschermingsmiddelen voor elkaar zijn (waar gewoon hard aan gewerkt wordt) dan had jij gezeurd dat het veel te laat was.

Verder, 'wat doet de regering in de tussentijd'. Jij denkt dat ze niks doen?

Veel mensen hebben een beetje gebrek aan inlevingsvermogen. Op mijn werk merk ik dat ook, met name bij jonge mensen en productiepersoneel. Altijd zeuren op de baas, het is nooit goed. Dat is geen oordeel, puur een constatering. Men kan er zelf ook niks aan doen (gebrek aan ervaring of gebrek aan inlevingsvermogen). Maar probeer op z'n minst eens in de schoenen van de baas te gaan staan.
pi_192508283
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 07:43 schreef wpor het volgende:

[..]

Classic internetreactie, het is nooit goed he.

Dit kan prima tegelijkertijd, en hoe eerder ze er bij zijn hoe beter. Wanneer ze dit pas zouden doen nadat de beschermingsmiddelen voor elkaar zijn (waar gewoon hard aan gewerkt wordt) dan had jij gezeurd dat het veel te laat was.

Verder, 'wat doet de regering in de tussentijd'. Jij denkt dat ze niks doen?

Veel mensen hebben een beetje gebrek aan inlevingsvermogen. Op mijn werk merk ik dat ook, met name bij jonge mensen en productiepersoneel. Altijd zeuren op de baas, het is nooit goed. Dat is geen oordeel, puur een constatering. Men kan er zelf ook niks aan doen (gebrek aan ervaring of gebrek aan inlevingsvermogen). Maar probeer op z'n minst eens in de schoenen van de baas te gaan staan.
Dit.

Eerst loopt men te klagen dat de overheid niet genoeg doet. Nu lopen ze te klagen dat de overheid teveel wil doen.

Het is gewoon nooit goed bij zulke mensen.
pi_192508305
https://www.rtlnieuws.nl/(...)anisatie-coronavirus

Trump dreigt Amerikaanse bijdrage aan WHO te stoppen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_192508339
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 07:48 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Dit.

Eerst loopt men te klagen dat de overheid niet genoeg doet. Nu lopen ze te klagen dat de overheid teveel wil doen.

Het is gewoon nooit goed bij zulke mensen.
Omdat ik honger heb, betekent niet dat ik poep eet.

Niet elke handeling is de juiste. Zulke mensen vechten voor jouw privacy. Het is allemaal noodzakelijk om de angst in te dammen, totdat jij niet meer een winkel in mag tot je getest bent.

Geen idee welk algoritme er voor zorgt dat je nergens meer in mag, je bent al weken je huis niet uit geweest, maar ja, software zegt -nee-.

Het is prima dat jij je zonder weerstand wilt laten sturen door een black box app, maar ga anderen niet afvallen die hier moeite mee hebben. :P
pi_192508346
https://www.rtlnieuws.nl/(...)smettingen-intensive

1939 doden in de VS in de afgelopen 24 uur.

:o :o :o :o :o :o
pi_192508352
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2020 07:57 schreef _I het volgende:

[..]

Niet elke handeling is de juiste. Zulke mensen vechten voor jouw privacy. Het is allemaal noodzakelijk om de angst in te dammen, totdat jij niet meer een winkel in mag tot je getest bent.

Geen idee welk algoritme er voor zorgt dat je nergens meer in mag, je bent al weken je huis niet uit geweest, maar ja, software zegt -nee-.

Het is prima dat jij je zonder weerstand wilt laten sturen door een black box app, maar ga anderen niet afvallen die hier moeite mee hebben. :P
Zulke mensen? Hij reageert ook op THEFXR, die zeurt om te zeuren. Die was niet aan het vechten voor privacy :')
  woensdag 8 april 2020 @ 08:00:21 #211
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192508359
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 05:40 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik mag hopen dat CAP dit niet gaat maken, CAP heeft al zoveel verneukt qua projecten ( dat loopt in de miljarden ! ) bij de overheid dat ze op een zwarte lijst horen te staan.
maarja ( corrupte ) vriendjes politiek
We hebben ook Centric nog, waar Dian Rijbroek inmiddels een hoop in de melk te brokkelen heeft :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 8 april 2020 @ 08:00:26 #212
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192508360
quote:
Goh zeg, wie zou gedacht hebben dat wegens chronische sloomheid uitstervende beesten in een te kleine omheining en onder constante overprikkeling door de massale aanwezigheid van mensen niet gelukkig zouden zijn tot het punt dat het libido naar de vaantjes gaat.

Misschien produceren Le Le en Ying Ying toch nog Ping Ping voor hun eigenaar. Wat mooi!
pi_192508368
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 07:59 schreef wpor het volgende:

[..]

Zulke mensen? Hij reageert ook op THEFXR, die zeurt om te zeuren. Die was niet aan het vechten voor privacy :')
Zeurt om te zeuren? En dat bepaal jij?

Tot twee weken geleden was er volgens de overheid niets aan de hand en deden we mee aan een spelletje "groepsimmuniteit", waarbij beschermingsmiddelen en beademingspparatuur niet besteld werden.

En twee weken later ligt de focus op een app, hoewel de basale zaken nog steeds niet afgedekt zijn. Die dingen bestaan niet naast elkaar, het een voedt het ander. Omdat zij (expres?) laks hebben gereageerd, zit jij straks vast in een algoritme.

Dit soort zaken zouden met veel scepsis benaderd moeten worden, tot er een sluitend plan ligt, niet andersom.

(En zulke mensen kwam uit de post die ik aanhaalde.)
  woensdag 8 april 2020 @ 08:03:15 #214
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_192508376
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 05:32 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Debielenactie inderdaad. Een IT bedrijf (Capgemeni wss) gaat hier weer royaal aan verdienen.

Ipv te focussen op maskers focust het kabinet op een app :') je verzint het niet
Want de overheid kan maar op 1 aspect focussen? Lekker zuur ben jij altijd.
pi_192508384
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2020 07:57 schreef _I het volgende:

[..]

Feit is dat er nog niks bekend is over deze app, maar deze wordt bij voorbaat al afgeschoten. DAAR heb ik moeite mee. Overigens vind ik het knap dat jij er klakkeloos vanuit gaat dat ik het allemaal prima vind. Vooringenomenheid is ook niet prima.

Ik weet nog niet genoeg van deze app, en bepaal wel of ik hem goed of slecht vind op het moment dat deze er is.

Maar goed, prima als jij een beter idee hebt, ik hoor hem graag.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2020 08:06:04 ]
pi_192508388
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 00:34 schreef RipCity het volgende:
Kijken jullie ook trump live nu? Weer lekker bezig..

Heeft die aandelen in dat medicijn ofzo?
Ja, dat heeft hij. Niet zo gek veel, maar wel een klein deel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 8 april 2020 @ 08:04:17 #217
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192508390
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 08:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

We hebben ook Centric nog, waar Dian Rijbroek inmiddels een hoop in de melk te brokkelen heeft :')
Je kunt erop wachten dat het één van die bedrijven wordt en ik zet mijn geld inderdaad op Cap. Vrij letterlijk, want die worden uiteindelijk altijd afgekocht met belastinggeld om aub niet meer schade aan te richten.
pi_192508403
De staat New York heeft inmiddels meer cases (142000) dan Spanje en Italië. Gaat lekker daar.
pi_192508413
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 08:03 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Feit is dat er nog niks bekend is over deze app, maar deze wordt bij voorbaat al afgeschoten. DAAR heb ik moeite mee.

Maar goed, prima als jij een beter idee hebt, ik hoor hem graag.
Ik ben niet aangesteld om plannen te maken. En heb ook geen alternatieven gehoord.

Elke manier die ze proberen door jouw privacy, zonder eerst uitgebreid naar de alternatieven te hebben gekeken, zou je af moeten wijzen. We leven in een democratie en aan dit hele gebeuren is niets democratisch. Principes. Hou ze hoog. Juist in deze tijd.
pi_192508415
Ik vroeg me af als we straks verplicht zijn zo'n app te nemen op de telefoon om corona te traceren, werkt zo'n app dan ook als je de smartphone helemaal uit zet als je de deur uit gaat om je privacy te waarborgen. Ik denk dat heel veel corona patiënten dit gaan doen als dat werkt.
pi_192508420
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 08:06 schreef Coppi het volgende:
De staat New York heeft inmiddels meer cases (142000) dan Spanje en Italië. Gaat lekker daar.
ja, Trump is niet voor niks boos op de WHO.
  woensdag 8 april 2020 @ 08:07:50 #222
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192508421
Maar goed, we gaan het zien hoe het uiteindelijk zal lopen.
Ik ga mij iig niet laten dwingen om al dan niet verplicht zo'n overheids tracking app te installeren. Hell no.
Dat creëert niet eens meer een hellend vlak, maar een steile afgrond.
Orwelliaanse praktijken.

Maar waarschijnlijk/hopelijk zal de soep niet zo heet worden opgediend, want sommigen hebben bijvoorbeeld nog Windows Phone, of een oude versie van Android/IOS, of zelfs helemaal geen smartphone.
A murky, forgotten land.
pi_192508423
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 08:07 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ga mij iig niet laten dwingen om al dan niet verplicht zo'n overheids tracking app te installeren. Hell no.
Orwelliaanse praktijken.

Maar waarschijnlijk/hopelijk zal de soep niet zo heet worden opgediend, want sommigen hebben bijvoorbeeld nog Windows Phone, of een oude versie van Android/IOS, of zelfs helemaal geen smartphone.
Wat voor app, eigenlijk?
  woensdag 8 april 2020 @ 08:08:54 #224
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192508427
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 08:07 schreef MakkieR het volgende:
Ik vroeg me af als we straks verplicht zijn zo'n app te nemen op de telefoon om corona te traceren, werkt zo'n app dan ook als je de smartphone helemaal uit zet als je de deur uit gaat om je privacy te waarborgen. Ik denk dat heel veel corona patiënten dit gaan doen als dat werkt.
Volgende stap is een geel kroontje op je kleding borduren 8-)
A murky, forgotten land.
pi_192508433
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 08:07 schreef StateOfMind het volgende:
Orwelliaanse praktijken.

Ik zit te denken om mijn smartphone uit te zetten als ik naar buiten ga als men mij zo'n app verplicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')