Ik ben benieuwd wat daar nog uit gaat rollen dan.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat ik begreep uit de media zijn de financiële belangen van de bond in deze uiterst minimaal. Dat maakt het zo raar.
Gevaarlijk ook.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:34 schreef RipCity het volgende:
Kijken jullie ook trump live nu? Weer lekker bezig..
Heeft die aandelen in dat medicijn ofzo?
Hij zegt van wel want hij hoort faaaantastic results! En een vrouw heeft ‘m zelfs al getweet en bedankt dat hij haar leven heeft gered.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:37 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Gevaarlijk ook.
Hij is geen dokter. Mag iemand in zo'n positie medicijnen aanraden? Legaal gezien?
Je moet het wel voorgeschreven krijgen na overleg met een dokter, volgens Trump.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:37 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Gevaarlijk ook.
Hij is geen dokter. Mag iemand in zo'n positie medicijnen aanraden? Legaal gezien?
Nee ik krijg standaard jeuk en daarna woedeaanvallen van die man.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:34 schreef RipCity het volgende:
Nee, kan die vent niet meer aanhoren. Bij hem is alles 'great' en 'terrific', al gaat de hele wereld naar de klote (zo somber zie ik het overigens niet in, gewoon een voorbeeld). In dat opzicht wel een Kapitein die met zijn schip ten onder gaat.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:34 schreef RipCity het volgende:
Het is allemaal wel erg voorbarig. We moeten wat betreft sport gewoon even afwachten. Voor hetzelfde geld is dit hele gedoe over een maand achter de rug.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)tie-half-juni-hervat
Dit is einde verhaal.
Leeft in een compleet andere wereld.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, kan die vent niet meer aanhoren. Bij hem is alles 'great' en 'terrific', al gaat de hele wereld naar de klote (zo somber zie ik het overigens niet in, gewoon een voorbeeld). In dat opzicht wel een Kapitein die met zijn schip ten onder gaat., maar dat terzijde. Die vent is niet meer voor rede vatbaar.
Zeer onwaarschijnlijk. Bovendien is voetbal verboden tot 1 juni. De competitie loopt maar tot 24 mei. De chaos die je nu creëert slaat nergens op. Gewoon na de zomer opnieuw beginnen,quote:Op woensdag 8 april 2020 00:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is allemaal wel erg voorbarig. We moeten wat betreft sport gewoon even afwachten. Voor hetzelfde geld is dit hele gedoe over een maand achter de rug.
Men kent mijn felheid, hieromtrentquote:Op woensdag 8 april 2020 00:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daar zijn ze tot nu toe altijd vanuit gegaan en de cijfers laten zien dat het grotendeels werkt.
Daarom denk ik dat die apps echt niet bedoeld zijn om te monitoren of wij ons aan de regels houden. Rutte is juist constant tegen verboden en overdreven handhaving geweest.
Apps kunnen, mits goed geïmplementeerd, beetje de GGD overnemen. Geen manuren stoppen in contactonderzoek, maar gewoon de app waarschuwingen laten sturen.
Dan hoeft niet iedereen met een kuchje binnen te blijven bijvoorbeeld, maar alleen als je binnen twee weken nadat je in contact bent geweest met een bewezen besmet persoon klachten krijgt.
Als je het maar vaak genoegd verteld begint het vanzelf ineens te werken.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:34 schreef RipCity het volgende:
De WHO heeft te laat gereageerd maar Trump zelf ontkende het virus 3 weken geleden nog.quote:Trump dreigt Amerikaanse bijdrage aan WHO stop te zetten
De Amerikaanse president Trump heeft in een persconferentie uitgehaald naar de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO). Volgens hem heeft die te laat gereageerd op de coronapandemie en de organisatie lijkt volgens hem "erg China-gericht". "Ze hadden hiervan moeten weten, en misschien wisten ze er ook wel van", zei hij.
Op de persconferentie zei Trump in eerste instantie dat hij de Amerikaanse bijdrage aan de WHO, ruim 50 miljoen euro per jaar, wil stopzetten. Kort daarna nuanceerde hij die opmerking. "Ik zeg niet dat we het zullen doen, we zullen het onderzoeken."
Trump heeft al vaker uitgehaald naar de WHO. De Amerikaanse president zei vanmiddag nog dat de WHO "het echt heeft verknald". De VN-organisatie heeft China juist geprezen vanwege de openheid die het land gaf over het coronavirus, ook al zijn er signalen dat het Chinese dodental als gevolg van het virus veel hoger ligt dan de officiële cijfers.
Dat is niet waarquote:Op woensdag 8 april 2020 00:53 schreef ondeugend het volgende:
NOS
[..]
Trump zelf ontkende het virus 3 weken geleden nog.
You are a very nasty and dishonest user !!!!quote:Op woensdag 8 april 2020 00:53 schreef ondeugend het volgende:
NOS
[..]
De WHO heeft te laat gereageerd maar Trump zelf ontkende het virus 3 weken geleden nog.
Geloof maar dat die gasten nog steeds op een kluitje staan, al zouden ze weten dat Trump besmet zou zijn.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:15 schreef capricia het volgende:
Ik kijk nu die coronavirus taak force van Trump.
Maar die Dr. Birx ziet er ziek uit.
En dan allemaal op een kluitje. Jak.
Stom hè. Na BoJo moeten ze toch wel beter weten.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geloof maar dat die gasten nog steeds op een kluitje staan, al zouden ze weten dat Trump besmet zou zijn.
Hmmm weinig social-distancing..... wachten over twee weken weer een uitbraak ?quote:bron: nu.nl 08apr20 00u20
In Wuhan, aanvankelijk het epicentrum van de coronacrisis, zijn de reisbeperkingen een paar uur geleden opgeheven en dat is te zien op de wegen van de Chinese miljoenenstad. Ook op het treinstation van de stad is het druk.
Absoluut. Maar in sommige contreien werkt dat niet zo.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Stom hè. Na BoJo moeten ze toch wel beter weten.
17 januari was de eerste Amerikaanse maatregel tegen het coronavirus van kracht.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:53 schreef ondeugend het volgende:
NOS
[..]
De WHO heeft te laat gereageerd maar Trump zelf ontkende het virus 3 weken geleden nog.
quote:Op woensdag 8 april 2020 01:15 schreef capricia het volgende:
Ik kijk nu die coronavirus taak force van Trump.
Maar die Dr. Birx ziet er ziek uit.
En dan allemaal op een kluitje. Jak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |