Gelukkig is de grens gesloten met Belgiëquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:57 schreef Fukushima het volgende:
Frankrijk is wel aan de beurt zeg, maar juist dat gebied tegen België aan kan gevaarlijk zijn met besmettingen heen en weer.
de grenswerkers mogen nu nog wel het land in en uit. Dat kan zomaar aan banden gelegd worden
Die man denkt echt dat hij advies kan geven héquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:56 schreef polderturk het volgende:
Trump had aangeboden Hydroxychloroquine toe te dienen aan Boris Johnson.twitter:Syd2231 twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 18:25:14The UK government has rejected President Donald Trump's offer to help with the COVID-19 treatment of Prime Minister Boris Johnson. https://t.co/QC23uY2bfb via @:businessinsider reageer retweet
Oh da's lief!quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het beste forum van Nederland een apart subforum hiervoor wat voor velen als uitlaatklep dient.![]()
@:danny @:breuls @:iteejer @:pharkus @:yvonne @:murp HET BESTE FORUM VAN NEDERLAND!!!!![]()
Ow en ondanks mijn geklaag op de mods en FA's, het mag voor zich spreken dat ik jullie gezondheid toewens
Dat valt dus nog wel mee, er gaat best nog wat verkeer heen en weer, heb er zelf ook mee te makenquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:59 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Gelukkig is de grens gesloten met België
Dat kan ook maar hoe zou dan de controle moeten gaan dat diegene zich ook aan de regels houd en 2 weken thuis blijft?quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een pushmelding sturen aan app 1352834 met het dringende verzoek om goed op te letten en evt contact op te nemen met een arts.
Ja langzaamaan worden we klaargestoomd dat het nog wel gaat duren met een aantal maatregelen tot er een vaccin is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:58 schreef ondeugend het volgende:
de nieuwe norm is de 1.5 meter maatschappij?
Rutte zei iets in die trant
Ik vond dat opvallend
Hij zei dat volgens mij om aan te geven dat we voorlopig echt nog niet terug gaan naar hoe het voorheen was, ook niet als de maatregelen versoepelen. Om alvast de verwachtingen te temperen van de mensen die denken dat we vanaf juni weer gewoon alles kunnen doen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:58 schreef ondeugend het volgende:
Ik vond dat opvallend
quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:56 schreef polderturk het volgende:
Trump had aangeboden Hydroxychloroquine toe te dienen aan Boris Johnson.twitter:Syd2231 twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 18:25:14The UK government has rejected President Donald Trump's offer to help with the COVID-19 treatment of Prime Minister Boris Johnson. https://t.co/QC23uY2bfb via @:businessinsider reageer retweet
Eigen verantwoordelijkheid en een moreel appel.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:01 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dat kan ook maar hoe zou dan de controle moeten gaan dat diegene zich ook aan de regels houd en 2 weken thuis blijft?
Het was idd duidelijk dat ze er iets mee wilden zeggen. Ingestudeerd.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:01 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja langzaamaan worden we klaargestoomd dat het nog wel gaat duren met een aantal maatregelen tot er een vaccin is.
Gebruikers in het gebied er omheen kunnen dat dan monitorenquote:Op woensdag 8 april 2020 00:01 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dat kan ook maar hoe zou dan de controle moeten gaan dat diegene zich ook aan de regels houd en 2 weken thuis blijft?
Ja volgens mij ook en geef hem daar helemaal gelijk in maar het had ineens ook een naam zeg maar.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:01 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hij zei dat volgens mij om aan te geven dat we voorlopig echt nog niet terug gaan naar hoe het voorheen was, ook niet als de maatregelen versoepelen. Om alvast de verwachtingen te temperen van de mensen die denken dat we vanaf juni weer gewoon alles kunnen doen.
Jep het stukje ervoor en erna was eromheen gebouwdquote:Op woensdag 8 april 2020 00:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het was idd duidelijk dat ze er iets mee wilden zeggen. Ingestudeerd.
Ja, misschien wel blijvend, wie zal het zeggen..quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:58 schreef ondeugend het volgende:
Ik vond dat opvallend
Ja zoals de knvb die denkt dat alles weer doorgaat straksquote:Op woensdag 8 april 2020 00:01 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hij zei dat volgens mij om aan te geven dat we voorlopig echt nog niet terug gaan naar hoe het voorheen was, ook niet als de maatregelen versoepelen. Om alvast de verwachtingen te temperen van de mensen die denken dat we vanaf juni weer gewoon alles kunnen doen.
Ik denk dat helaas elk excuus goed genoeg zal zijn om belastingen en premies te willen verhogen. Dus ga er maar van uit. Misschien valt het meequote:Op woensdag 8 april 2020 00:03 schreef Kirumba het volgende:
Zorgverzekeringen volgend jaar minimaal +10%?
Zal dit zo zijn.
Of word de premie in bepaalde situaties juist minder, omdat men niet naar de fysio, tandarts of pedicure kan?
Wat denken jullie
Ik mag voor mijn werk de grens in ieder geval niet over. Schijnt niet noodzakelijk te zijn. Als mijn werk al niet noodzakelijk is (wat het in feite ook niet is, maar het is wel belangrijk), vraag ik me wel af wie dan wél de grens mogen passeren.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:00 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Dat valt dus nog wel mee, er gaat best nog wat verkeer heen en weer, heb er zelf ook mee te maken
Wat een verschrikkelijk blad voor de kop heeft de KNVB. Werkelijk alle evenementen zijn afgelast en dan denkt de KNVB voetbalwedstrijdjes te kunnen spelenquote:Op woensdag 8 april 2020 00:04 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja zoals de knvb die denkt dat alles weer doorgaat straks
Doen ze nu toch ook niet? Je krijgt gewoon een advies.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:01 schreef Markesh het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat de overheid hier gewoon tussenuit stapt. App pikt de andere gebruikers op als hij in de buurt is, slaat dat intern op tot een paar dagen en verzend een bericht indien een positieve test is geweest aan de contacten van de afgelopen dagen. Die moeten verplicht in quarantaine en krijgen dus rood schermpie i.p.v. groen. Foon verplicht mee als je op stap gaat, bij controle moet je groen scherm laten zien. Kan niet? Wat zijn uw gegevens? *Pakt bonnenboekje*quote:Op woensdag 8 april 2020 00:01 schreef Markesh het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een eigen topic waardig iddquote:Op woensdag 8 april 2020 00:05 schreef Kirumba het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk blad voor de kop heeft de KNVB. Werkelijk alle evenementen zijn afgelast en dan denkt de KNVB voetbalwedstrijdjes te kunnen spelen
Ja ben inderdaad bang dat we daar vanuit moeten gaan.. worden leuke tijden. Tijd voor een corporate tax.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik denk dat helaas elk excuus goed genoeg zal zijn om belastingen en premies te willen verhogen. Dus ga er maar van uit. Misschien valt het mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |