Klinkt wel interessant. Dus dat programma moet je hebben en een midiboard en je kan in principe een hele achtergrondband vormen?quote:Op woensdag 8 april 2020 12:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf geen reason. Maar met dat midi keyboard kan je alles inspelen, drums, bas, gitaar, elk instrument wat je wil en in Reason 11 zitten iets van 1200 instrumenten dus dat kan je vast wel. Het is redelijk eenvoudig onder de knie te krijgen daarom raadt ik ook Reason aan en niet iets als Studio One of Cubase.
Ja, zo doet Leo de Haas het ook met de achtergrondmuziekjes in zijn huidige filmpjes, best tof.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant. Dus dat programma moet je hebben en een midiboard en je kan in principe een hele achtergrondband vormen?
Welk programma gebruik jij zelf trouwens?
@ItsTheBradgeHerequote:Op woensdag 8 april 2020 09:41 schreef Harlekien het volgende:
Braddie, wat is je adres. Mag ik ook wat eten voor je bestellen?
Je krijgt gratis eten ondankbare hondquote:
Enige wat je hier doet is commentaar leveren en zeiken, bek houden. Thanks.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt gratis eten ondankbare hond
Ga je er dan ook een vlog over maken?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wil je anders wat bij mij bezorgen?
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:39 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ga je er dan ook een vlog over maken?
zo is hetquote:Op woensdag 8 april 2020 13:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Enige wat je hier doet is commentaar leveren en zeiken, bek houden. Thanks.
5 weken.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Hoe lang gaat het duren voor ik de 250 subs haal!?Nu 118. GIsteren heb ik er 11 bijgekregen. En die 100 Subs video is ook pas 3 dagen geleden geupload
Ben zeer tevreden over mijn FoFoquote:Op woensdag 8 april 2020 14:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Trouwens @:ItsTheBradgeHere als je Youtube carriere wat beter loopt kun je wellicht een A7 sportback kopen?!
NWS / In Zwolle beschoten Audi duikt op bij verkoopsite met kogelgaten erin
quote:Op woensdag 8 april 2020 15:03 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ/live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |