Ja, zo doet Leo de Haas het ook met de achtergrondmuziekjes in zijn huidige filmpjes, best tof.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant. Dus dat programma moet je hebben en een midiboard en je kan in principe een hele achtergrondband vormen?
Welk programma gebruik jij zelf trouwens?
@ItsTheBradgeHerequote:Op woensdag 8 april 2020 09:41 schreef Harlekien het volgende:
Braddie, wat is je adres. Mag ik ook wat eten voor je bestellen?
Je krijgt gratis eten ondankbare hondquote:
Enige wat je hier doet is commentaar leveren en zeiken, bek houden. Thanks.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt gratis eten ondankbare hond
Ga je er dan ook een vlog over maken?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wil je anders wat bij mij bezorgen?
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:39 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ga je er dan ook een vlog over maken?
zo is hetquote:Op woensdag 8 april 2020 13:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Enige wat je hier doet is commentaar leveren en zeiken, bek houden. Thanks.
5 weken.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Hoe lang gaat het duren voor ik de 250 subs haal!?Nu 118. GIsteren heb ik er 11 bijgekregen. En die 100 Subs video is ook pas 3 dagen geleden geupload
Ben zeer tevreden over mijn FoFoquote:Op woensdag 8 april 2020 14:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Trouwens @:ItsTheBradgeHere als je Youtube carriere wat beter loopt kun je wellicht een A7 sportback kopen?!
NWS / In Zwolle beschoten Audi duikt op bij verkoopsite met kogelgaten erin
quote:Op woensdag 8 april 2020 15:03 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ/live
Ik hoop het voor je, dat je straks dikke Lambo's rijdt van je Youtube inkomsten en sponsoringquote:Op woensdag 8 april 2020 14:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zou heel tof zijn als dit kanaal écht zo snel groeit.
Moet wel een dikke lambo zijn jaquote:Op woensdag 8 april 2020 15:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, dat je straks dikke Lambo's rijdt van je Youtube inkomsten en sponsoring
Dikke Lambo hoef ik nietquote:Op woensdag 8 april 2020 15:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, dat je straks dikke Lambo's rijdt van je Youtube inkomsten en sponsoring
Waarom zoek je geen werk?quote:Op woensdag 8 april 2020 15:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dikke Lambo hoef ik nietMaar zou wel nice zijn (om het even realistisch te houden) dat ik i.i.g een maand boodschappen zou kunnen doen van m'n YouTube inkomsten ooit. Of 1 x per maand m'n tank vol kan gooien
Dit is de eerste post die ik in topic maak? Lijkt mij gewoon een serieuze vraag. Geld verdienen met YouTube is maar voor enkele talentjes weggelegd en dan moet je ook nog eens geluk hebben.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:57 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Waarom blijf je zeiken in deze reeks?
Wordt dat niet gekort op je uitkering? (Serieuze vraag)quote:Op woensdag 8 april 2020 15:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dikke Lambo hoef ik nietMaar zou wel nice zijn (om het even realistisch te houden) dat ik i.i.g een maand boodschappen zou kunnen doen van m'n YouTube inkomsten ooit. Of 1 x per maand m'n tank vol kan gooien
Geld verdienen met YouTube kan prima, alleen ligt de mate waar in je zoiets verdient aan je content en abonnees. Er is een YouTuber actief met 50k Subs die verdient genoeg per maand om hier in Nederland een heel mooi huis van te kunnen huren.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:59 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Dit is de eerste post die ik in topic maak? Lijkt mij gewoon een serieuze vraag. Geld verdienen met YouTube is maar voor enkele talentjes weggelegd en dan moet je ook nog eens geluk hebben.
Lijkt me een mooi gezicht, Braad in een Urus. En dat ie hem alsnog dan vooral gebruikt om bolletjes leverworst, noodles en beunkoopje keyboards op te halen.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zou de gezichten van adverteerders van gratis keyboards wel willen zien als er opeens iemand uit een Urus van 3 Ton staptquote:Op woensdag 8 april 2020 16:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi gezicht, Braad in een Urus. En dat ie hem alsnog dan vooral gebruikt om bolletjes leverworst, noodles en beunkoopje keyboards op te halen.
Ik stel hem niet voor niets een Urus voor.quote:
Ooh dat had ik niet gezien. Ik las alleen lamboquote:Op woensdag 8 april 2020 16:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik stel hem niet voor niets een Urus voor.
Mag ik wel wat over je opleiding vragen? Of is dat ook zeiken?quote:Op woensdag 8 april 2020 15:57 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Waarom blijf je zeiken in deze reeks?
Ik heb m'n VMBO afgemaakt.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mag ik wel wat over je opleiding vragen? Of is dat ook zeiken?. Was eigenlijk wel benieuwd waar je gestudeerd had!
Stelletje klootzakken.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De onbetaalde bestellingen beginnen weer te komen.
Serieus?quote:Op woensdag 8 april 2020 16:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Echt he. Je bent echt wel de ultieme sneue lul als je anoniem iemands plezier gaat verpesten.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:17 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat is het weer einde verhaal dit topic. Lekkere galbak die dit gedaan heeft.
Dit dus.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt he. Je bent echt wel de ultieme sneue lul als je anoniem iemands plezier gaat verpesten.
hoe weet je dat? Hij is niet live (helaas)quote:Op woensdag 8 april 2020 16:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 8 april 2020 16:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
dat dusquote:Op woensdag 8 april 2020 17:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Hij is niet live (helaas)
Hij was tot iets meer dan een half uurtje geleden live. Toen kwam de onbetaalde bestelling aan de deur.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Hij is niet live (helaas)
ah oke! wel geaccepteerd en opgegeten?quote:Op woensdag 8 april 2020 17:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij was tot iets meer dan een half uurtje geleden live. Toen kwam de onbetaalde bestelling aan de deur.
Nee. Twee verschillende bestellingen opeten (een onbetaald en de andere dus wel betaald) lijkt me ook voor Braad een beetje veel van het goede.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ah oke! wel geaccepteerd en opgegeten?
Hoe weet jij of het eten was?quote:Op woensdag 8 april 2020 17:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ah oke! wel geaccepteerd en opgegeten?
dat lijkt mij evident toch?quote:
Kans was inderdaad het grootst. Ik sta er alleen van te kijken dat er nog eettenten zijn die betaling aan de deur accepteren in deze tijd. Zaken in mijn buurt accepteren alleen nog betaling vooraf ivm de veiligheid van de bezorgers.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dat lijkt mij evident toch?Ik kan mij die voorgaande keer nog herinneren. Pizza na pizza werd er bezorgd
Hmm goed punt! Zou het dan een hoax zijn?quote:Op woensdag 8 april 2020 17:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kans was inderdaad het grootst. Ik sta er alleen van te kijken dat er nog eettenten zijn die betaling aan de deur accepteren in deze tijd. Zaken in mijn buurt accepteren alleen nog betaling vooraf ivm de veiligheid van de bezorgers.
Onwaarschijnlijk. Je hoorde echt live iemand aankomen, aanbellen en overleggen.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hmm goed punt! Zou het dan een hoax zijn?
Dat zou ik niet durven beweren.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hmm goed punt! Zou het dan een hoax zijn?
Dit dus. En voor die zaak ook weer een schadepost.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. Je hoorde echt live iemand aankomen, aanbellen en overleggen.
Vind het in deze tijd trouwens wel een extra sneue grap. Die snackbars hebben vast zat andere dingen te doen, en het is tevens een onnodig contactmoment zo.
quote:Op woensdag 8 april 2020 17:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vind het in deze tijd trouwens wel een extra sneue grap. Die snackbars hebben vast zat andere dingen te doen, en het is tevens een onnodig contactmoment zo.
Ben ik niet op de stream en dan mis ik ietsquote:Op woensdag 8 april 2020 17:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gras is groenquote:Op woensdag 8 april 2020 17:44 schreef bamibij het volgende:
deze keer zou het anders gaan
helaas gaat het exact hoe iedereen verwachtte
Hoe weet iemand Braads adres? Hij heeft gisteravond zijn adres aan jou gegeven. Niet per ongeluk doorgestuurd?quote:Op woensdag 8 april 2020 17:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ben ik niet op de stream en dan mis ik iets![]()
Trieste actie trouwens![]()
![]()
Hopelijk kunnen ze de besteller achterhalen.
Weet ik veel.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hoe weet iemand Braads adres? Hij heeft gisteravond zijn adres aan jou gegeven. Niet per ongeluk doorgestuurd?
Neequote:Op woensdag 8 april 2020 17:45 schreef Duveldrinker het volgende:
Krijg hij wel een duimpje omhoog van je de bezorger ?
Er zijn mensen die dit in gang zetten he. Denk niet dat Braddie hier om vraagt.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:44 schreef bamibij het volgende:
deze keer zou het anders gaan
helaas gaat het exact hoe iedereen verwachtte
Okquote:Op woensdag 8 april 2020 17:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Je moet niet bij mij zijn iig. Ik heb niets doorgegeven.
Ik vraag gewoon om een leuke livestream met mensen en gezelligheid. Niet om dit.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dit in gang zetten he. Denk niet dat Braddie hier om vraagt.
Hoop het ook. Zijn echt trieste acties.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:48 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ok![]()
Hopelijk blijft het hierbij. Nu met corona zeker niet grappig.
Gisteravond was het heel gezellig!quote:Op woensdag 8 april 2020 17:49 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon om een leuke livestream met mensen en gezelligheid. Niet om dit.
Ja precies. Maar kennelijk zijn er een paar klootzakjes dit dat voor je willen verpesten.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:49 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon om een leuke livestream met mensen en gezelligheid. Niet om dit.
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 8 april 2020 17:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja precies. Maar kennelijk zijn er een paar klootzakjes dit dat voor je willen verpesten.
En die komen waarschijnlijk uit het kamp die het hardst roepen dat je terug gaat vallen in oude gewoontes.
Absoluut. En morgen wordt ķķk heel gezelligquote:Op woensdag 8 april 2020 17:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gisteravond was het heel gezellig!
Als ik kan, haak ik aan.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:53 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Absoluut. En morgen wordt ķķk heel gezellig
Dat viel heel erg mee. Het was vooral dat het heel zout was en er weinig smaak aan dingen zat. Maar goor? Dan had ik het ook wel gezegd en had ik het weggegooid.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:12 schreef Declan-Harp het volgende:
''Ik vind alles goor maar vreet het wel op''
Waarom heb je niet door dat je jezelf prostitueert voor eten? Ik snap echt niet dat jij oprecht denkt dat mensen je gratis voer geven als ''gewoon een donatie''.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat viel heel erg mee. Het was vooral dat het heel zout was en er weinig smaak aan dingen zat. Maar goor? Dan had ik het ook wel gezegd en had ik het weggegooid.
Heb je nog meer commentaar?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:15 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Waarom heb je niet door dat je jezelf prostitueert voor eten? Ik snap echt niet dat jij oprecht denkt dat mensen je gratis voer geven als ''gewoon een donatie''.
Ik vind het gewoon sneu om straks weer een ragende Braddie te zien die alles en iedereen z'n moeder de schuld geeft. Zij feeden jou en jij feedt terug op deze manier.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Heb je nog meer commentaar?
Mooi staaltje victim blaiming.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:15 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Waarom heb je niet door dat je jezelf prostitueert voor eten? Ik snap echt niet dat jij oprecht denkt dat mensen je gratis voer geven als ''gewoon een donatie''.
Jij denkt oprecht dat het ''this time around'' anders is. Maar je valt al heel snel terug in oude patronen.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi staaltje victim blaiming.
Je hoeft niks te doneren als je niet wil en al helemaal niet te kijken.
Weet niet of je uberhaupt mijn filmpjes kijkt of streams? Een ragende Braddie zal je niet meer zien, ik ben heel rustig geworden.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:17 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon sneu om straks weer een ragende Braddie te zien die alles en iedereen z'n moeder de schuld geeft.
Ik dacht precies hetzelfde. Kennelijk kan hij de lokroep van gratis dikmakers maar heel moeilijk weerstaan.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:15 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Iets zegt me dat deze boodschap niet aan mij gericht is.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:19 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Jij denkt oprecht dat het ''this time around'' anders is. Maar je valt al heel snel terug in oude patronen.
Dit heb ik je jaren terug ook al eens verteld. Ik snap gewoon NIET waarom jij jezelf steeds zo voor gek laat zetten.
Je denkt toch niet dat mensen jou en je streams leuk vinden? Men wacht gewoon tot een nieuwe rage, zodat er weer GIFjes gemaakt kunnen worden.
Ten eerste quote je de verkeerde. Ten tweede hoef je niet te kijken. En ten 3e denk ik oprecht dat mensen het hele aspect van het praten en muziek maken, wat ik goed kan, wel leuk vinden ja. En dat de vlogjes ook goed ontvangen worden zie ik in dit topic en dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:19 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Jij denkt oprecht dat het ''this time around'' anders is. Maar je valt al heel snel terug in oude patronen.
Dit heb ik je jaren terug ook al eens verteld. Ik snap gewoon NIET waarom jij jezelf steeds zo voor gek laat zetten.
Je denkt toch niet dat mensen jou en je streams leuk vinden? Men wacht gewoon tot een nieuwe rage, zodat er weer GIFjes gemaakt kunnen worden.
Ik zal een printscreen maken en hem onder je neus duwen zodra het weer eens zover is.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Weet niet of je uberhaupt mijn filmpjes kijkt of streams? Een ragende Braddie zal je niet meer zien, ik ben heel rustig geworden.
Sorryquote:Op woensdag 8 april 2020 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Iets zegt me dat deze boodschap niet aan mij gericht is.
Laat gaan joh. Is toch genot als die ruggengraatloze pad straks weer zijn eten uitkotst en over 5 jaar nog steeds droomt over Enzo Knol achtige cijfers op de youtubequote:Op woensdag 8 april 2020 18:19 schreef [url=h
Https://forum.fok.nl/user/profile/489639]Declan-Harp[/url] het volgende:
[..]
Ach man. Gister doneerde iemand als grap iets aan mij wat gewoon via DM is besproken.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Kennelijk kan hij de lokroep van gratis dikmakers maar heel moeilijk weerstaan.
Dat was geen donatie. Hij/zij wil je gewoon voor de camera dat vieze vette spul naar binnen zien werken. Dikke boer er nog bij, gatverdammequote:Op woensdag 8 april 2020 18:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ach man. Gister doneerde iemand als grap iets aan mij wat gewoon via DM is besproken. D
Vandaag kreeg ik van iemand een vrij hoge donatie, heb van een deel eten gekocht en een deel aan de kant gelegd, poe poe nou nou.
Iets ontvangen voor niets = een donatie. Je ziet het mij inderdaad eten en dan nog? Oh nee iemand met overgewicht eet. Newsflash, mensen met overgewicht eten ook, en veel. Dat ik dat voor de camera doe in de vorm van een food review moet ik toch helemaal zelf weten? Ga toch weg.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:22 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dat was geen donatie. Hij/zij wil je gewoon voor de camera dat vieze vette spul naar binnen zien werken. Dikke boer er nog bij, gatverdamme
Ik zou eens naar My 600lb life gaan kijken.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:24 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Iets ontvangen voor niets = een donatie. Je ziet het mij inderdaad eten en dan nog? Oh nee iemand met overgewicht eet. Newsflash, mensen met overgewicht eten ook, en veel. Dat ik dat voor de camera doe in de vorm van een food review moet ik toch helemaal zelf weten? Ga toch weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |