Dit klinkt wel heel erg als werken. Dat is een beetje een principekwestie voor Braddie.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:41 schreef praadje het volgende:
Braad, als je dan toch fastfood wil eten (van mij mag je hoor, je bent volwassen) waarom haal je dan niet een paar hamburgers, paar broodjes, een ui en een pakje kaas en maak je lekker zelf hamburgers ofzo. Was je voor 5 euro klaar geweest en je had gelijk weer een leuke foodvlog. De andere dag een zak krieltjes, potje appelmoes, pakje kip-cordonblue. Ook weer twee dagen voor max 5 euro en weer een leuke kookvlog.
Maar vooral, je kunt zoveel lekkerder eten voor veel minder geld.
4 hamburgers+toebehoren
2 kip-cordonblues+toebehoren
Heb je voor 10/12 euro 4 dagen eten. Koop je nog een brood en ham en je kunt tussen de middag lekker een tosti maken. 5 euro
*was gewoon even aan het meedenken en een tip*
quote:Op woensdag 8 april 2020 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij lag eerst te pitten en ik was ff een potje FIFA aan doen de laptop stond aan met boxjes begon die gek ineens uit het niks keihard te schelden "JA IS HET WEER ZOVER MET BRADLEY GOD GOD GODVEREDOMME DIE UITVRETER OOK ALTIJD!!!"
Schrok me rot.
Linkje naar dat moment?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij lag eerst te pitten en ik was ff een potje FIFA aan doen de laptop stond aan met boxjes begon die gek ineens uit het niks keihard te schelden "JA IS HET WEER ZOVER MET BRADLEY GOD GOD GODVEREDOMME DIE UITVRETER OOK ALTIJD!!!"
Schrok me rot.
Hij slaapt tegenwoordig 3/4e van een stream van 11 uur. Hij is soms 30-40 minuten wakker en dan gaat 'ie weer tukken.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
Ad Looij is nu live maar ligt volgens mij te pitten. Gaat het wel goed met die man?
De vlog van gisteren bij Ad is verwijderdquote:Op woensdag 8 april 2020 18:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Linkje naar dat moment?
Maar dan zit Ad de video's van Braad toch nog te volgen.
Belachelijk, al dat zout. Is niet lekker en ook erg ongezond.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Het was ré-de-lijk te doen. Kibbeling was echt op een aantal stukjes na te zout.. Patat was zó zout dat ik er een halve wegtrekker van kreeg![]()
Geen geruststellende gedachte.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hij slaapt tegenwoordig 3/4e van een stream van 11 uur. Hij is soms 30-40 minuten wakker en dan gaat 'ie weer tukken.
Tuurlijk gaat het niet goed met hem.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
Ad Looij is nu live maar ligt volgens mij te pitten. Gaat het wel goed met die man?
Laten we het erop houden dat het een hartslag heeft. Meer is het niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
Hmm, dan laat Ad toch ook niet alles staan.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:44 schreef praadje het volgende:
[..]
De vlog van gisteren bij Ad is verwijderd
Dat blijkt. Ik heb hem een hele tijd niet meer gevolgd.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:45 schreef Geelman het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het niet goed met hem.
Volgens mij had een van zijn kompanen hem er op geattendeerd dat Braddie ergens geroddeld zou hebben of zoquote:Op woensdag 8 april 2020 18:43 schreef praadje het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh legendarisch. Ahh vandaar dat die vlog van gisteren er niet meer bijstaat. Ik wilde vanmiddag even terugkijken of hij commentaar zou hebben op Braad.
Man ligt gewoon op de eeuwige slaap te wachten.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat het een hartslag heeft. Meer is het niet.
Er is sowieso echt een hele zwik aan filmpjes uit 2015-2016 verwijderd.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:45 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hmm, dan laat Ad toch ook niet alles staan.
Anders praat je lekker voor jezelf. Als ik er geen kut aan vond had ik mezelf niet geabonneerd. Bovendien heeft hij hier niet om gevraagd.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:19 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat mensen jou en je streams leuk vinden?
Sneu. Die man heeft het ook niet cadeau gekregen de laatste jaren.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat het een hartslag heeft. Meer is het niet.
Klopt. Stond iemand in z'n woning toen hij aan't streamen was. Ramen waren ingegooid, gevel beklad met hakenkruizen, rare leuzen... Bizarquote:Op woensdag 8 april 2020 18:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Ving eerder op dat ie uit onbekende hoek wordt gestalkt en zelfs een indringer letterlijk in zijn woonkamer?
Toevallig is die vlog weg, ik denk een van zijn "vrienden".quote:Op woensdag 8 april 2020 18:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Linkje naar dat moment?
Maar dan zit Ad de video's van Braad toch nog te volgen.
Moet je die van de Aldi nemen uit het vriesvak. 2.80 per 3 stuks. Hier in Belgie dan toch. Ik koop nooit vlees bij de Aldi (hier hebben ze geen vers vlees bij de Aldi) maar die zijn goddelijk. Daar stroomt de kaas uit.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Belachelijk, al dat zout. Is niet lekker en ook erg ongezond.
Ik heb vanavond m'n kipcordonbleu gegeten en ben nu ook wel fan!
Link naar yt video plus tijdstip?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Schrok me rot.
Ziekelijk.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:47 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Klopt. Stond iemand in z'n woning toen hij aan't streamen was. Ramen waren ingegooid, gevel beklad met hakenkruizen, rare leuzen... Bizar
quote:Op woensdag 8 april 2020 18:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Ving eerder op dat ie uit onbekende hoek wordt gestalkt en zelfs een indringer letterlijk in zijn woonkamer?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontzettend. Die man is open over alles wat hij doet, gedaan heeft, hoe het met hem gaat mentaal en fysiek.. Ligt door een chronische depressie al 15 jaar op de bank (De laatste 2 is hij oprecht zijn huis niet meer uit geweest volgens mij, en schone kleren ook niet aangetrokken) en nu gaan mensen hem op zo'n manier treiteren? te triest voor woorden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |