Is onduidelijk hoe accuraat de corona tests zijn inderdaad.Van wat ik lees 20-80%. Meestal waardeloos? Boris heeft maar 'n griep en met z'n PR/media mensen 'n gedoe over maakt.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een flutapp het maakt mensen alleen maar meer paranoïde, net zo betrouwbaar als die tests. Niet dus.
Zo is het.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Echt jahad gister op facebook iemand die zei dat ik in ontkenning was en dat het echt heel erg was en naar de cijfers wilt men niet kijken omdat men zich al emotioneel aan het verhaal heeft verbonden . Het gevaar van niet kritisch kijken naar het nieuws en in de val lopen van trauma based mind control. Diegene heb ik geblokkeerd en verwijderd , reddeloos verloren .
quote:Op donderdag 9 april 2020 00:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is onduidelijk hoe accuraat de corona tests zijn inderdaad.Van wat ik lees 20-80%. Meestal waardeloos? Boris heeft maar 'n griep en met z'n PR/media mensen 'n gedoe over maakt.
quote:
De cijfers mind-boggling voor de meeste mensen zijn. Deliberately done to make it sound worse than it actually is in order to crank up the fear.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik word ook gek van de hele dag door hierover berichten te krijgen. En nu die app ook nog. Er gaan nog steeds vele mensen dood aan de griep (ja, ik weet dat dat iets anders is, maar toch) en andere ernstige ziektes en daar hoor je niets meer over en het is zelfs zo dat die mensen tijdelijk niet eens naar de poli kunnen maar het moeten doen met een telefoontje van de behandelaar.
Ik begrijp de ernst heus wel, maar dit wordt zó bizar inmiddels en de één zegt dit en de andere zegt dat zodat je niet meer weet wat en wie je kunt geloven.
Dit ja. Mensen zijn zo fucking naïefquote:Op woensdag 8 april 2020 19:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Naar de cijfers wilt men niet kijken omdat men zich al emotioneel aan het verhaal heeft verbonden . Het gevaar van niet kritisch kijken naar het nieuws en in de val lopen van trauma based mind control.
En de indirect 'corona' slachtoffers van angst, worry, depression,stress enz....quote:Op woensdag 8 april 2020 20:22 schreef Summers het volgende:
[..]
En je hoort alleen coronadoden ( los van de berichten dat alles coronaoverlijden word genoemd ) waar zijn de doden die normaal gesproken ook nu overlijden aan hartaanval , diabetes , griep enz ...
Waar komt deze vandaan?quote:Op woensdag 8 april 2020 20:59 schreef madeleine-b het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en aantal doden verviervoudigd in twee weken....
Ik woon in 'n leuke zwaar bevolkte buurt en ik hoor minder sirenes.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dodelijker dan wat zij zeggen. Ik hoor drie keer meer ambulances en kerkklokken luiden van uitvaart dan ooit tevoren.
Absoluut.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat het virus lang niet zo dodelijk is dan ons is aangepraat
Met witte jassen zeker.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wetenschappelijke papers worden gereviewed door talloze andere wetenschappers. Het wordt al bekeken door slimme mensen.
Of iemand slim is beoordeel ik zelf wel .quote:
Like a monster under your bed!quote:Op woensdag 8 april 2020 23:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nooit gehoord dat virussen kunnen muteren naar een zeer dodelijke variant?
No, the corona monster is that orange round rotating thing with scary purple suckers on it which we see in the background of TV news broadcasts - but different countries have different versions it seems.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 00:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
No, the corona monster is that orange round rotating thing with scary purple suckers on it which we see in the background of TV news broadcasts - but different countries have different versions it seems.
geen medium wordt blijkbaar vergeten in deze meesterlijke campagne.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:45 schreef Stray_cat het volgende:
Die kerkklokken zijn wel wazig, echt op de gekste tijden.
Zolang wij een paar zetten voor zijn zal het nooit schaakmat zijn. Overheid is traag, trager dan wijquote:Op donderdag 9 april 2020 01:22 schreef Orwell het volgende:
[..]
geen medium wordt blijkbaar vergeten in deze meesterlijke campagne.
dat blauwe oranje corana virusje met al die tentakeltjes... dat is een zelfportret. van de Makers.
Het virus, dat zijn zij.
wel respect voor de genialiteit van deze schakers.
Haha, dat denk je maar. De kerntaak van een overheid is haar macht uitbreiden en daar zijn ze verdomde goed in.quote:Op donderdag 9 april 2020 01:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zolang wij een paar zetten voor zijn zal het nooit schaakmat zijn. Overheid is traag, trager dan wij
Denken zequote:Op donderdag 9 april 2020 02:04 schreef Donderjagen het volgende:
[..]
Haha, dat denk je maar. De kerntaak van een overheid is haar macht uitbreiden en daar zijn ze verdomde goed in.
ze staan al 30 zetten voor..quote:Op donderdag 9 april 2020 01:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zolang wij een paar zetten voor zijn zal het nooit schaakmat zijn. Overheid is traag, trager dan wij
Uiteraard is dit voorbereid, maar ik wist dit al jaren geleden en ik nam mijn maatregelen al jaaaaaren geleden. Schaakmat dusquote:Op donderdag 9 april 2020 02:09 schreef Orwell het volgende:
[..]
ze staan al 30 zetten voor..
alsof dit niet voorbereid is.
wake up
Lachwekkendquote:Op woensdag 8 april 2020 23:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je een beetje verstand hebt van statistiek kun je met een kleine sample redelijk veel zeggen over het geheel. (omdat ik een observatie van meer dan 4 weken neem) en hier al 4 jaar woon, dus ik heb genoeg vergelijkingsmateriaal van de afgelopen jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |