abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192498922
Brabanders word vaak gemoedelijkheid toegedicht en hoewel ik me daar als Brabander niet per se in herken is het me wel opgevallen dat bijna alle mensen die ik ken uit Den Haag erg onaangenaam in de omgang zijn. Kan iemand zich hier in vinden? Wat zou hieraan ten grondslag kunnen liggen?

Er word vaak gesproken over het verschil tussen katholieken en protestanten maar dan zou hetzelfde van toepassing moeten zijn op bijvoorbeeld Haarlem of Rotterdam en dat is het naar mijn idee niet helemaal in dezelfde mate.
pi_192498941
Welke wijk? Maakt nogal een verschil.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_192498978
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 18:13 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Welke wijk? Maakt nogal een verschil.
De hele regio eigenlijk.
pi_192499004
Zo aardig dat iedereen mag gangbangen daar met carnaval en nu heeft heel Nederland Corona19
pi_192499030
Wat een onzin!
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 7 april 2020 @ 18:19:32 #6
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_192499049
De multi culti steden zijn vaak wel wat verhard.
pi_192499079
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een onzin!
pi_192499133
Duinrell zal nooit de Efteling worden.
  dinsdag 7 april 2020 @ 18:26:29 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192499171
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 18:12 schreef JohnBMiller het volgende:
Brabanders word vaak gemoedelijkheid toegedicht en hoewel ik me daar als Brabander niet per se in herken is het me wel opgevallen dat bijna alle mensen die ik ken uit Den Haag erg onaangenaam in de omgang zijn. Kan iemand zich hier in vinden? Wat zou hieraan ten grondslag kunnen liggen?

Er word vaak gesproken over het verschil tussen katholieken en protestanten maar dan zou hetzelfde van toepassing moeten zijn op bijvoorbeeld Haarlem of Rotterdam en dat is het naar mijn idee niet helemaal in dezelfde mate.
Den Haag is grote wereldstad. Serieuze zaken gebeuren daar, and opeenstapeling van verschillende groepen die niet goed mengen. In de stad is alles ruiger.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192499187
Overal wonen toffe mensen, en minder toffe mensen.

Zelf vind ik Rotterdammers vaak wat minder gezellig. Met hun: ''waarom 4 woorden gebruiken als het ook in 2 kan''.
pi_192499230
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een onzin!
Niettus jij bent het levende bewijs dat hij gelijk heeft. :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192499252
O o den haag
pi_192499367
quote:

Ik moet ook wel eens samenwerken met mensen van een afdeling in Den Haag. Zo uit de hoogte die figuren. En ook veel formeler, met sterk (ouderwets) hiërarchische denkbeelden. Bizar groot verschil met het noorden van Nederland.
  dinsdag 7 april 2020 @ 18:47:26 #14
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_192499534
Tsja als je Brabant en Limburg gewend bent dan is alles boven de Rijn onaangenaam volk.

Komt door dat protestantse rotgeloof en handelsgeest.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_192500180
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2020 18:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Klopt, want de Efteling heeft geen Tikibad *O*
pi_192501592
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 18:47 schreef Harvest89 het volgende:
Tsja als je Brabant en Limburg gewend bent dan is alles boven de Rijn onaangenaam volk.

Komt door dat protestantse rotgeloof en handelsgeest.
Laat het overwegend Roomse Twente hier even buiten ja O+
Alius aliud dicit
  dinsdag 7 april 2020 @ 20:04:45 #17
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_192501669
Den Haag, Rotterdam en Utrecht :') :') :') :') :') :')

Oja, ook nog Almere :') :') :')
pi_192501914
quote:

Het hele Westen is kut.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  dinsdag 7 april 2020 @ 20:25:41 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_192502121
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 20:01 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Laat het overwegend Roomse Twente hier even buiten ja O+
De boeren in het oosten zijn nog wel oke.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_192503972
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 18:19 schreef SugeLucky het volgende:
De multi culti steden zijn vaak wel wat verhard.
Maar waarom merk je daar in Utrecht of zelfs Rotterdam dan niet in dezelfde mate iets van als in Den Haag?
pi_192504442
Den Haag heeft wel een unieke verzameling sjonnies idd.

Zit ook geen universiteit hè, dus geen jonge mensen die er blijven hangen na hun studie.
Die dependance van de universiteit Leiden reken ik niet mee.
pi_192504722
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 22:21 schreef Regilio_ het volgende:
Den Haag heeft wel een unieke verzameling sjonnies idd.

Zit ook geen universiteit hè, dus geen jonge mensen die er blijven hangen na hun studie.
Die dependance van de universiteit Leiden reken ik niet mee.
Breda en Haarlem hebben ook geen universiteit en Den Haag heeft ten opzichte van die steden nog een echt grote hogeschool, bovendien settelen veel van de Leidse alumni zich toch in Den Haag?

Dat Den Haag een unieke verzameling sjonnies heeft herken ik wel inderdaad, hoe is dat te verklaren? Ze zijn immers de officieuze hoofdstad van het land en behoren tot één van de meest welvarende regio's van het land.
pi_192504730
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2020 18:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Jij herkent dit dus eveneens?
pi_192504830
De hele Randstad is onaangenaam. Daarbuiten gaat het er veel normaler aan toe.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_192504934
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 22:39 schreef HSG het volgende:
De hele Randstad is onaangenaam. Daarbuiten gaat het er veel normaler aan toe.
Waar kom jij vandaan en wat denk je dat hiervan de oorzaak is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')