SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom relaxen op het paleis van Stokj:of ga helemaal los in Stokj zijn vakantiehuis:
Ook in moeilijke tijden.![]()
ZOals het hoort !!!quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:04 schreef dud0r het volgende:
Het is hier zo jammer dat de zon vanaf nu ongeveer niet meer lekker in de achtertuin staat. Dan moet ik als een tokkie in de voortuin bier gaan klappen.Ik zwaai naar dieren.![]()
Keuze is vrij gelimiteerd en zo slecht is Heineken niet joh.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Makkerquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nou dan niet"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Niet gewoon klok klappenquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Keuze is vrij gelimiteerd en zo slecht is Heineken niet joh.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Nah, Beetje saaie pils, maar sowieso beter dan geen pils, dat is waarquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Keuze is vrij gelimiteerd en zo slecht is Heineken niet joh.![]()
Gewoon 4 glad klappen danquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nah, Beetje saaie pils, maar sowieso beter dan geen pils, dat is waarIk zwaai naar dieren.![]()
Komt gewoon van de grolsch brouwerijquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb jij Holger liggen lurken of zo![]()
?!
man man man wat slecht
Ik zwaai naar dieren.![]()
Bestaat hier nietquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zijn een aantal pilsjes die ik graag liever had ja maar het moet wel te vinden zijnquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nah, Beetje saaie pils, maar sowieso beter dan geen pils, dat is waar
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: