De sukkel.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:56 schreef doeka het volgende:
Oeh, ik was al bang dat het een uit de hand gelopen corona-quarantaine-date was.
Nou dat had ik ook bij hoe snel ze de dader hadden eigenlijk...quote:Op woensdag 30 september 2020 19:00 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Zo gek is toch niemand?
Wel opvallend dat hij na 3 dagen al traumabehandeling heeft. Zo snel? Of is dat omdat hij rijk is en dus snel terecht kan?
Het is nogal wat hoor. En recht tegenover museum en naast diamanthandel. Óveral camera'squote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou dat had ik ook bij hoe snel ze de dader hadden eigenlijk...
Ja dat wel maarja er blijven helaas wel ergere zaken op de plank liggen omwille van gebrek aan mankracht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is nogal wat hoor. En recht tegenover museum en naast diamanthandel. Óveral camera's
Tja dat is een eeuwige discussie. Maar vind dit behoorlijk erg! Weet dat ik zelf keer op politiebureau (ook centrum) ben geweest vanwege gestoorde buurman. Kreeg speciaal instructie wat te zeggen. Gast stond op speciale lijst. Politiemensen hebben vaak wel beste voor hoor!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat wel maarja er blijven helaas wel ergere zaken op de plank liggen omwille van gebrek aan mankracht.
Echt!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het serieus heel erg wat ze Gordon hebben aangedaan. Of je nu wel of niet op hem gesteld bent, dit is zoiets vreselijks waar je een lange tijd voor nodig hebt om er overheen te komen. Stelletje klootzakken
Herkenbaar! Wij hadden zo’n idioot ff als buurman, die riep dat die mijn man ging vermoorden. Stond vervolgens een compleet ME team op de stoep...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja dat is een eeuwige discussie. Maar vind dit behoorlijk erg! Weet dat ik zelf keer op politiebureau (ook centrum) ben geweest vanwege gestoorde buurman. Kreeg speciaal instructie wat te zeggen. Gast stond op speciale lijst. Politiemensen hebben vaak wel beste voor hoor!
Lijkt mij bijzonder stug. Gordon is zo iemand die je als dealertje gewoon zo nu en dan een grammetje gratis toeschuift zodat die de volgende keer jou weer belt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:16 schreef glasshole het volgende:
Terugvalletje en berooft door een drugsdealend Noord-Afrikaans straatschoffie?
Dat is het eerste wat wij thuis tegen elkaar zeiden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat gezegd hebbende, denk ik dat het een uit de hand gelopen seksdate was (daarom was Gordon ook naakt) en ik betwijfel zelfs of de betreffende boef wel een horloge mee heeft genomen. Maar we zullen het allemaal nog wel horen wellicht.
Gordon maakt heuse aanvankelijke Liefdes van zijn Leven ook zonder scrupules verdacht (bijvoorbeeld die arts), dus een seksdate moet vast ook kapot, als Gordon iets niet zindt. Ik moet het echt allemaal nog zien hoor, hoeveel hiervan waar is.
En anders: zie mijn disclaimer.
Er was toch ook een keer iets voorgevallen op een tropisch eiland? Dat hij was aangereden of zo..quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat wij thuis tegen elkaar zeiden.
Neemt niet weg dat een overval vreselijk is om mee te maken.
Vriendlief dacht nog dat Gordon de verzekering wilde oplichten of anders extra sympathie wilde weken (mee liften op Nikkie).
En eigenlijk is het wel erg dat meteen aan dit soort scenario’s gedacht wordt.
Ik zeg ' zint'quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat gezegd hebbende, denk ik dat het een uit de hand gelopen seksdate was (daarom was Gordon ook naakt) en ik betwijfel zelfs of de betreffende boef wel een horloge mee heeft genomen. Maar we zullen het allemaal nog wel horen wellicht.
Gordon maakt heuse aanvankelijke Liefdes van zijn Leven ook zonder scrupules verdacht (bijvoorbeeld die arts), dus een seksdate moet vast ook kapot, als Gordon iets niet zindt. Ik moet het echt allemaal nog zien hoor, hoeveel hiervan waar is.
En anders: zie mijn disclaimer.
https://www.linda.nl/nieu(...)ongeluk-griekenland/quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Er was toch ook een keer iets voorgevallen op een tropisch eiland? Dat hij was aangereden of zo..
dankquote:Op zondag 4 oktober 2020 19:48 schreef quirina het volgende:
[..]
https://www.linda.nl/nieu(...)ongeluk-griekenland/
Verrek!quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zeg ' zint'![]()
Bij Goor weet je het nooit!
Echt Dudequote:Op zondag 4 oktober 2020 21:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Verrek!
Zint![]()
En oh ja, dat ongeluk in Griekenland. Oók al zo’n vreemd verhaal waar openlijk aan werd getwijfeld in het Gooise.
Edit: ik zeg Gooische!!
quote:Muziek en tekst Gordon Heuckeroth 2019
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |