Vastgeboden, bedreigd etc..quote:
Mes op zijn keelquote:
Wat is daar eigenlijk raar aan? Hij heeft voor de laatste opnames moeten afhaken omdat hij Corona heeft.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:57 schreef praadje het volgende:
Van zijn FB;
ik mis de finale van Hit the road vanavond door Corona
Arme jongen. Heb je alles gehad en dan heb je het over dat je 'hit the road' mist vanavond.
Alsof die Kwalbert ook maar één haar beter isquote:Op woensdag 30 september 2020 11:50 schreef WammesWaggel het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-inbraak-voor-de-pr/
Na Jussie Smollett sta ik nergens meer van te kijkenquote:Op woensdag 30 september 2020 18:45 schreef Ole het volgende:
Het schijnt op beeld te staan ook (dat ze inbreken). Gordon is een apart geval maar dit zal hij toch niet verzonnen hebben
quote:Nou, Albert heeft z’n gram weer gehaald. Heeft-ie toch meer overeenkomsten met Gordon dan hij dacht.
Zo gek is toch niemand?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:45 schreef Ole het volgende:
Het schijnt op beeld te staan ook (dat ze inbreken). Gordon is een apart geval maar dit zal hij toch niet verzonnen hebben
Money ofcourse.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:00 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Zo gek is toch niemand?
Wel opvallend dat hij na 3 dagen al traumabehandeling heeft. Zo snel? Of is dat omdat hij rijk is en dus snel terecht kan?
Tekegraaf.nlquote:Aangeslagen Gordon over brute inbraak: ‘Al dagen huil ik’
Ik zou ook dagen huilen als ik 2u lang zou worden mishandeld en zo. Lijkt me geen gekke reactiequote:Op woensdag 30 september 2020 19:11 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Tekegraaf.nl
GVD ZEG.....wat is dit voor nicht?
quote:Op woensdag 30 september 2020 19:00 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Zo gek is toch niemand?
Wel opvallend dat hij na 3 dagen al traumabehandeling heeft. Zo snel? Of is dat omdat hij rijk is en dus snel terecht kan?
Daar dacht ik ook al aan . Dat ze er maar flink ziek van wordenquote:Op woensdag 30 september 2020 19:20 schreef quirina het volgende:
Hopelijk hebben z’n inbrekers nu ook Corona .
En dit.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:20 schreef quirina het volgende:
Hopelijk hebben z’n inbrekers nu ook Corona .
Ik ben er echt niet jolig over hoor.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Of je Gordon nu een aandachtshoer vindt of niet, dit is wel serieus best traumatisch. Beetje raar om daar zo jolig over te doen.
[..]
En dit.
Dat acht ik nog steeds het meest logische scenario ja...quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:34 schreef Duderinnetje het volgende:
De ‘schopper’ van Gordon is opgepakt. Gerucht gaat dat het om een internetdate zou gaan. ‘Wat helemaal niet kan’, voegt Mediacourant fijntjes toe, ‘want Gordon zit in Corona-quarantaine’.![]()
https://www.mediacourant.(...)er-op-jongen-van-23/
#nietjolig #ooknietjoling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |