https://www.mediacourant.(...)-inbraak-voor-de-pr/quote:Op woensdag 30 september 2020 11:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar lezen jullie dat dan? #nieuwsgierig
Dat wordt altijd zo gemeld als iemand zelf met het verhaal komt en de politie verder nog niks bevestigd heeft.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Het is trouwens ook wel apart dat de media in het bericht melden dat Gordon "naar eigen zeggen" is beroofd. Die houden dus ook al een slag om de arm
Ja maar dit was in Amsterdam toch?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)-inbraak-voor-de-pr/
Lees het ieder jaar wel ergens zo lijkt het, wel een prachtige woning ook daar in Blaricum.
Nondeju, ik snap dat het traumatisch is als het je overkomt, maar hij weet er altijd nog 3 dimensies overheen te gooien met termen als "ik kom hier nooit meer overheen". En dat alles ook meteen in de media plempen op die manier...quote:Op woensdag 30 september 2020 11:57 schreef praadje het volgende:
Van zijn FB;
Voor het eerst in mijn leven zonder woorden. Ik heb echt voor mijn leven gevreesd, ik dacht echt dat ik alles al had meegemaakt verder maar nee het was nog niet genoeg. Ik zal hier hier nog lang last van hebben en twijfel of ik hier ooit echt overheen ga komen. Ik ben nu veilig en extra beveiligd. Een ding vraag ik me wel af, als iemand reddeloos verloren op straat smeekt om de politie te bellen dat auto's en fietsers gewoon doorrijden............Ik geloof dat dat mij het meeste heeft gebroken van alles wat ik ooit in mijn leven heb meegemaakt. Ik wil de agenten die zich over mij hebben ontfermd bedanken van die nacht. Ik heb trauma therapie sinds gisteren om dit allemaal te verwerken, ik mis de finale van Hit the road vanavond door Corona en ik voel me lichamelijk op zich goed. Ik ben blij dat ik nog leef, Carpe Diem. Time out nu.
Arme jongen. Heb je alles gehad en dan heb je het over dat je 'hit the road' mist vanavond.
Klopt,quote:Op woensdag 30 september 2020 12:06 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ja maar dit was in Amsterdam toch?
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)-inbraak-voor-de-pr/
Lees het ieder jaar wel ergens zo lijkt het, wel een prachtige woning ook daar in Blaricum.
Hoe vaak kan een mens dat overkomen dan.quote:Albert Verlinde vindt dat Gordon altijd heel veel publiciteit zoekt als er bij hem is ingebroken.
Dat zou ook nog wel eens kunnen ja, dat dit een soort uit de hand gelopen seksdate is geweest met gasten die inderdaad anderen hebben getipt of die hem zelf hebben overvallenquote:Op woensdag 30 september 2020 12:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Klopt,
Ellende volgt Gordon, desnoods 25 kilometer.
Misschien wat minder schandknapen thuis uitnodigen die zijn weelde mogen aanschouwen en die informatie doorgeven aan een neef? Het is maar een tipje hoor
Ja, nee, ik bedoelde wat mijn bán met Gordon te maken heeft. Ik begreep even niet waarom je het vroeg.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Was bij hem thuis toch?
En matig, ach ja, je mist ook niks eigenlijk
Want voor corona of een overval kies je zelf?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:49 schreef Barlexus het volgende:
Paar weken geleden grote kop met: Gordon ik heb Corona gehad
Paar weken later: Ik ben beroofd
over 2 weken: ik heb weer een nieuwe vriend
over zes weken: ik ga trouwen
Conclusie: aandachtshoertje
Ik ken nog wel 30 dingen in dit lijstje zetten als ik vanaf een jaar terug ga....quote:Op woensdag 30 september 2020 14:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Want voor corona of een overval kies je zelf?
Dat niet natuurlijk, maar je kunt er niet omheen dat Gordon dit soort berichten al zo ongeveer de media inpleurt als de wattenstaaf nog in zijn neus zit of er een pistool op zijn kop staatquote:Op woensdag 30 september 2020 14:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Want voor corona of een overval kies je zelf?
En natuurlijk:quote:Op woensdag 30 september 2020 14:49 schreef Barlexus het volgende:
Paar weken geleden grote kop met: Gordon ik heb Corona gehad
Paar weken later: Ik ben beroofd
over 2 weken: ik heb weer een nieuwe vriend
over zes weken: ik ga trouwen
Conclusie: aandachtshoertje
Gordon stopt met zingenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En natuurlijk:
Gordon kondigt afscheid aan
Gordon komt met nieuw programma
Gordon heeft ruzie met Geer
Etc etc
Gordon openhartig met...quote:Op woensdag 30 september 2020 15:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gordon stopt met zingen
Gordon gaat weer zingen
"Goedemiddag. We komen een grote doos met aandacht afleveren. Het is een beetje zwaar. Zou u de deur kunnen openen alstublieft?"quote:Op woensdag 30 september 2020 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Laten we wel wezen, ik weet niet hoe hoog dat appartement van Goor zit, maar normaliter kom je daar als indringer iets minder makkelijk binnen dan in een afgelegen villa in Blaricum met tig ramen.... Ik denk dat de suggestie dat ie zijn overvallers zelf binnen heeft gelaten om wat voor reden dan ook niet eens zozeer ver naast de waarheid is. Maakt het overigens niet minder erg natuurlijk
Gordon vertrekt naar Zuid-Afrikaquote:Op woensdag 30 september 2020 17:28 schreef praadje het volgende:
Gordon heeft een terugval
Gordon stopt met drank en drugs
Gordon heeft een terugval
Gordon stopt met drank en drugs
Gordon kon er niets aan doen. Ieder mens zou van al die ellende aan de drank en drugs gaan. Mensen moeten dat begrijpen. Hij kon er echt echt echt niets aan doen.
quote:Op maandag 28 september 2020 20:53 schreef quirina het volgende:
[..]
Hij had ook weer een terugval in het voorjaar.
Zou ie weer gebruiken?quote:Op maandag 28 september 2020 20:53 schreef quirina het volgende:
Maar weet je wat het is met snuivers..
Ze stoppen nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |