TV neerzetten en klaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:41 schreef herverwijderd het volgende:
Een dagelijkse talkshow gepresenteerd door Patty Brard en Gordon
God bewaar me.
Ik moet wel vaak ontzettend lachen als hij weer eens in de media komt met zijn huilverhaaltjes, dus wat dat betreft heb je gelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:40 schreef Elan het volgende:
Patty doet of deed nu dat programma hotter than my daughter, die doet letterlijk Gordon na inclusief over de top lachen.
Gordon heeft wel degelijk humor en presentatietalent. Hoop nog steeds een keer op een terugkeer van Geer en Goor.
Genot was dat.
Hij zelf waarschijnlijk ook wanneer hij weer een paar rooitjes krijgt bijgeschreven op zijn bankrekening voor het optekenen van die huilverhaaltjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:48 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik moet wel vaak ontzettend lachen als hij weer eens in de media komt met zijn huilverhaaltjes, dus wat dat betreft heb je gelijk.
Dat hopen we dan maar voor de beste man.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zelf waarschijnlijk ook wanneer hij weer een paar rooitjes krijgt bijgeschreven op zijn bankrekening voor het optekenen van die huilverhaaltjes.
Tuurlijk, door de Coronacrisis... hij kwam vast iedere keer zijn oude dealer tegen in de kroeg, terwijl hij niet naar de sportschool kon, boehoequote:
Dat is voor ons alleen maar vol te houden met drank en drugsquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:41 schreef herverwijderd het volgende:
God bewaar me.
Ik geloof er geen moer van. Patty zou daar vast ook helemaal geen zin in hebben, want die woont de helft van de tijd op Ibiza.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:41 schreef herverwijderd het volgende:
God bewaar me.
Praat voor jezelf.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik geloof er geen moer van. Patty zou daar vast ook helemaal geen zin in hebben, want die woont de helft van de tijd op Ibiza.
Ik heb ook nergens gelezen dat er een geplande talkshow gecanceld is of zo. Die had dan toch al lang aangekondigd moeten zijn met veel bombarie?
Wat een sneue zot is Gordon toch. Is 'ie al weerbegonnen met zingen nadat hij definitief gestopt is met zingen? Ook zo'n terugkerende vraag om aandacht.
Als ze dat hele paleis van haar moet stofzuigen, is ze daar wel 2 dagen lang druk mee.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:40 schreef kwiwi het volgende:
Misschien moet ie even met Linda de Mol bellen. Die heeft ook al zo’n zwaar leven want ze moet nu zelf stofzuigen
Gelukkig heeft hij wel medelijden met zichzelf.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:09 schreef herverwijderd het volgende:
Lullig wel voor zijn medewerkers in die horecazaken maar ik kan toch echt op geen enkele manier medelijden hebben met Gordon.
Holy shit.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:18 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Als ze dat hele paleis van haar moet stofzuigen, is ze daar wel 2 dagen lang druk mee.
[ afbeelding ]
Arme meid, die heeft het nu echt zwaar.
Of zelf het gras maaien.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Holy shit.
Over de horror van dit zelf moeten stofzuigen heeft ze niets gelogen wat mij betreft hoor.
Gewoon een kudde Roomba's op loslaten.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Holy shit.
Over de horror van dit zelf moeten stofzuigen heeft ze niets gelogen wat mij betreft hoor.
Gewoon een kudde grasmaairobotjes op loslaten.quote:
Het ging over zèlf doen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 07:54 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Gewoon een kudde Roomba's op loslaten.
[..]
Gewoon een kudde grasmaairobotjes op loslaten.
Dit dus, Gordon gooide die gozer bewust online onder de bus en outte hem omdat hij zijn zin niet kreegquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Die sms'jes waren echt heel nasty...ziekelijk gewoon. Was ook een naar heerschap, die dokter, maar neemt niet weg dat Gordon zich als een borderliner gedraagt.
Ik ging net googlen wat voor dieren dat zijnquote:Op woensdag 8 juli 2020 07:54 schreef herverwijderd het volgende:
Gewoon een kudde Roomba's op loslaten.
Gordon: 'Als ik corona krijg, dan ben ik dood'quote:Op zondag 27 september 2020 21:06 schreef AgnesGru het volgende:
Goor is positief getest op corona:
https://www.telegraaf.nl/(...)ief-getest-op-corona
RIP Gorriequote:Op zondag 27 september 2020 21:06 schreef AgnesGru het volgende:
Goor is positief getest op corona:
https://www.telegraaf.nl/(...)ief-getest-op-corona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |