abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 april 2020 @ 16:29:51 #26
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192497581
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 16:06 schreef PiyeReloaded het volgende:
Gordon overschat ernstig hoeveel cocaïne ik in huis heb liggen.
_O- _O-
pi_192497698
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 16:09 schreef quirina het volgende:
Hij spuit een middel in dat zijn immuunsysteem onderdrukt?

Ik dacht dat hij diabetes had ( ja had die biografie van hem gelezen)
zegt hij dat zo om nog zieliger te lijken?
Kijk diabetes is naar hoor. Zeg zeker niet dat diabetespatienten zich aanstellen.
En als je ziek wordt ontregelt het je bloedsuiker met alle gevolgen van dien.
Kan al met een griepje, verkoudheidsvirus,buikgriep etc.
Maar hoe hij dat zo weer bewust mysterieus maakt om het nog erger te maken :')
“Ik spuit een middel dat mijn afweersysteem onderdrukt”

Er zijn zoveel mensen met diabetes en ja die zijn net zo bang nu. Maar ja Gordon is wel weer een special snowflake.
Misschien is dat vanwege zijn reuma, dat had ie toch ook? Hij zei toch altijd een aardige waslijst aan aandoeningen te hebben?

Verder krijg ik ook nogal jeuk van dat gezeur van hem.
pi_192497786
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:38 schreef Elan het volgende:
De afgunst in dit topic :')

Volgens mij is hij de eerste die toegeeft dat men met hem geen medelijden hoeft te hebben.
Afgunst van wat?
Ik zou hooguit ook zo’n huis willen hebben met zwembad etc. maar om daarmee ook zijn leven te leiden? Nee, dank u.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 7 april 2020 @ 22:27:42 #29
22592 crew  Ole
pi_192504565
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 16:40 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

Misschien is dat vanwege zijn reuma, dat had ie toch ook? Hij zei toch altijd een aardige waslijst aan aandoeningen te hebben?

Verder krijg ik ook nogal jeuk van dat gezeur van hem.
Volgens mij heeft hij ook nog een huidziekte. Even zoeken
edit- psiorasis
https://www.trouw.nl/nieu(...)an-de-pols~b8511b79/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192504666
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 11:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
En maar aandachtshoeren op twitter en insta maar oh het is zo zwaar allemaal

Rot op met die kansloze niksnutten :r
Afschieten die lui ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193011556
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 16:09 schreef quirina het volgende:
Hij spuit een middel in dat zijn immuunsysteem onderdrukt?

Ik dacht dat hij diabetes had ( ja had die biografie van hem gelezen)
zegt hij dat zo om nog zieliger te lijken?
Kijk diabetes is naar hoor. Zeg zeker niet dat diabetespatienten zich aanstellen.
En als je ziek wordt ontregelt het je bloedsuiker met alle gevolgen van dien.
Kan al met een griepje, verkoudheidsvirus,buikgriep etc.
Maar hoe hij dat zo weer bewust mysterieus maakt om het nog erger te maken :')
“Ik spuit een middel dat mijn afweersysteem onderdrukt”

Er zijn zoveel mensen met diabetes en ja die zijn net zo bang nu. Maar ja Gordon is wel weer een special snowflake.
Dat is voor zijn reuma ja. Ik gebruik hetzelfde voor iets anders en het is echt niet zo dat je dan meteen dood neervalt. Dramaqueen :')
pi_193061095
Je kunt zeggen wat je wil over gordon, ik vind hem een aandachtshoer, maar ik zou niet in zijn situatie willen zitten.

Drie horecazaken waar elk 750k in geïnvesteerd is, veel personen en steeds meer oplopende rekeningen.
speak only if it improves the silence.
pi_193061999
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 09:58 schreef TjjWester het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil over gordon, ik vind hem een aandachtshoer, maar ik zou niet in zijn situatie willen zitten.

Drie horecazaken waar elk 750k in geïnvesteerd is, veel personen en steeds meer oplopende rekeningen.
Ik ook niet. En zingen doet ie ook niet meer dus kan hij later niet meer op terugvallen. :P
  maandag 11 mei 2020 @ 11:31:29 #34
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193062461
Dramawijven met teveel testosteron.
  maandag 11 mei 2020 @ 12:09:44 #35
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_193063227
Zoveel geks staat er helemaal niet in de OP.
pi_193073750
Echt. Ik krijg de kriebels van BNers die 'het moeilijk hebben' in hun vrijstaande villa, met zwembad, prive bioscoop en fitnessruimte. Als je chronisch ziek bent met zoveel ruimte om je heen heb je geen recht op klagen. De kans dat je besmet raakt is zowat nihil, tenzij je je 5-koppig personeelsbestand laat doorwerken bij je thuis.
  maandag 11 mei 2020 @ 22:51:29 #37
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_193074364
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 11:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ook niet. En zingen doet ie ook niet meer dus kan hij later niet meer op terugvallen. :P
Niet te vroeg juichen ;)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_193074623
nou nou, is toch een leuke man.. snap best dat iedereen jaloers is op zn zwembad en villa, maar het blijft gewoon een mens hoor, ieder zn eigen hel toch... hij is ongezond en ongelukkig, dat geld en een huisgym helpen dan niet zo veel.
pi_193077076
Wat is dat toch dat er altijd over jaloezie gesproken moet worden als je een rijk persoon een eikel vindt?
Rijke mensen zijn niet per definitie leuke mensen. Gordon heeft best zijn goede en leuke kanten maar sinds dat flutbooekje van hem is hij vervelender geworden.
Ik hou niet van dat aandachtshoerige gedrag.
pi_193077911
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 06:37 schreef vencodark het volgende:
Wat is dat toch dat er altijd over jaloezie gesproken moet worden als je een rijk persoon een eikel vindt?
Rijke mensen zijn niet per definitie leuke mensen. Gordon heeft best zijn goede en leuke kanten maar sinds dat flutbooekje van hem is hij vervelender geworden.
Ik hou niet van dat aandachtshoerige gedrag.
lees maar terug, kennelijk mag je niet klagen over dingen waar iedereen over klaagt, als je rijk en bekend bent. dan ben je gelijk een aandachthoer en brand iedereen je af.
zit zeker wel iets van jaloersheid of afgunst in, dat zo'n kwalletje dat wel allemaal heeft en nog klaagt ook.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 08:48:26 #41
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193077981
Hoe zou het inmiddels met onze verpieterd madeliefje Gorrrrdon zijn.
pi_193079058
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 08:42 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

lees maar terug, kennelijk mag je niet klagen over dingen waar iedereen over klaagt, als je rijk en bekend bent. dan ben je gelijk een aandachthoer en brand iedereen je af.
zit zeker wel iets van jaloersheid of afgunst in, dat zo'n kwalletje dat wel allemaal heeft en nog klaagt ook.
Welnee joh, wat vencodark zegt is juist. Kritiek op aandachtsgeile BN'ers heeft niks met jaloezie te maken. Niet alles draait om geld. Het is meer de wereldvreemde bubbel en de waangedachte dat zij speciaal zijn die vervelend zijn. Maar helaas wordt dat gestimuleerd door platte media, die maar aandacht blijven besteden aan de zielige verhalen en hersenscheten van BN'ers op Insta, Twitter etc. Tsja zo hou je het in stand he
pi_193079217
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 08:42 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

lees maar terug, kennelijk mag je niet klagen over dingen waar iedereen over klaagt, als je rijk en bekend bent. dan ben je gelijk een aandachthoer en brand iedereen je af.
zit zeker wel iets van jaloersheid of afgunst in, dat zo'n kwalletje dat wel allemaal heeft en nog klaagt ook.
Tuurlijk is dat sommige mensen heus het geval. Ik gun Gordon geluk en gezondheid. Hij kan heel leuk en lief zijn met mensen. Maar: dat rellen, zielig doen als hém iets overkomt, neppe en verontwaardigde als je hém bekritiseerd is gewoon strontvervelend.
Alles bij elkaar opgeteld ga je je storen aan zijn berichten.
Hij mag zeker klagen over zijn zaken, personeel en ziektes. Maar die niet alsof je het zwaarder hebt dan de rest.
Bescheidenheid in zijn geheel zou hém niet misstaan.
pi_193080959
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:07 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Welnee joh, wat vencodark zegt is juist. Kritiek op aandachtsgeile BN'ers heeft niks met jaloezie te maken. Niet alles draait om geld. Het is meer de wereldvreemde bubbel en de waangedachte dat zij speciaal zijn die vervelend zijn. Maar helaas wordt dat gestimuleerd door platte media, die maar aandacht blijven besteden aan de zielige verhalen en hersenscheten van BN'ers op Insta, Twitter etc. Tsja zo hou je het in stand he
niemand zegt dat zij speciaal zijn, behalve de haters.
ze zeggen gewoon hoe ze de wereld ervaren, en daar wordt inderdaad om gevraagd door journalisten.
mensen vinden het maar gezeik omdat ze normaal gesproken in luxe leven en dan mag je dus niet klagen, en mag iedereen je aanvallen op alles wat je zegt.
pi_193080971
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat sommige mensen heus het geval. Ik gun Gordon geluk en gezondheid. Hij kan heel leuk en lief zijn met mensen. Maar: dat rellen, zielig doen als hém iets overkomt, neppe en verontwaardigde als je hém bekritiseerd is gewoon strontvervelend.
Alles bij elkaar opgeteld ga je je storen aan zijn berichten.
Hij mag zeker klagen over zijn zaken, personeel en ziektes. Maar die niet alsof je het zwaarder hebt dan de rest.
Bescheidenheid in zijn geheel zou hém niet misstaan.
als je drie ernstige ziektes hebt, heb je het ook zwaarder dan de rest.
pi_193081719
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 12:07 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

als je drie ernstige ziektes hebt, heb je het ook zwaarder dan de rest.
Vast wel, maar drugs gebruiken en ontkennen of beledigt zijn, heftig om je heen slaan, elke jonge nieuwe liefde aankondigen én diegene zwart maken (die arts), brengt je niet veel sympathie.
pi_193081786
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vast wel, maar drugs gebruiken en ontkennen of beledigt zijn, heftig om je heen slaan, elke jonge nieuwe liefde aankondigen én diegene zwart maken (die arts), brengt je niet veel sympathie.
wekt bij mij meer medelijden op, dat ie niet echt weet waar ie mee bezig is..
pi_193081836
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:08 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

wekt bij mij meer medelijden op, dat ie niet echt weet waar ie mee bezig is..
Ik denk dat Gordon een heel manipulatief persoon is. Dat bleek wel uit die verslagen die naar voren kwamen bij die zaak met die arts.
Dreigementen en zielig doen om zijn zin te krijgen is hem niets nieuws.
pi_193081937
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik denk dat Gordon een heel manipulatief persoon is. Dat bleek wel uit die verslagen die naar voren kwamen bij die zaak met die arts.
Dreigementen en zielig doen om zijn zin te krijgen is hem niets nieuws.
even gelezen, dat valt toch wel mee.. die man was het probleem in die relatie, loog en bedroog gordon.

ppf waarom verdiep ik me hier uberhaubt in..
pi_193082021
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:18 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

even gelezen, dat valt toch wel mee.. die man was het probleem in die relatie, loog en bedroog gordon.

ppf waarom verdiep ik me hier uberhaubt in..
Inderdaad. Waarom verdedig je Gordon alsof hij heilig is?
We verschillen duidelijk van mening.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')