Zelfs rtl nieuws heeft het erover:quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:30 schreef quirina het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)tussen-de-bejaarden/
Volgens gordon zelf leugens.
(Instagram)
quote:Met corona besmette Gordon bezocht bejaardenhuis
Gordon heeft op 26 september een bezoek gebracht aan een bejaardenhuis in Laren terwijl hij besmet was met het coronavirus. Hij was daar voor het programma 100 jaar jong.
Gordon hoorde pas 's avonds na zijn bezoek dat hij positief was bevonden op corona. Zijn management laat aan RTL Boulevard weten dat de 52-jarige presentator zich 'meer dan bewust is' van de risico's van het coronavirus.
"Om die reden laat hij zich al langere tijd twee keer per week testen. Tot en met de preventieve test van 21 september waren de uitslagen steeds negatief. In de periode na deze test heeft Gordon ook geen Covid-19-klachten ondervonden. Maar na de preventieve coronatest in de ochtend van 26 september werd 's avonds laat helaas wel Covid-19 geconstateerd."
Quarantaine
Weekblad Story schreef vandaag dat Gordon het bejaardenhuis had bezocht terwijl hij wist van zijn coronabesmetting. Zijn management ontkent dat ten stelligste. "Gordon heeft met betrekking tot het Covid-19-virus er steeds alles aan gedaan om gezondheidsrisico’s voor anderen te voorkomen. Gordon heeft steeds 1,5 meter afstand bewaard tot personen in zijn omgeving, conform de RIVM-richtlijnen."
Gordons werkgever Talpa wil niet reageren op het voorval omdat het een privéaangelegenheid is. Gordon is na de positieve test in quarantaine gegaan.
Bron
Er zijn ook sneltesten beschikbaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:23 schreef herverwijderd het volgende:
Mja, je moet thuis blijven zolang je de uitslag van de test niet hebt toch? Dat hij zich trouwens twee keer per week kan laten testen vind ik ook wel weer bijzonder, maargoed.
Klopt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:23 schreef herverwijderd het volgende:
Mja, je moet thuis blijven zolang je de uitslag van de test niet hebt toch? Dat hij zich trouwens twee keer per week kan laten testen vind ik ook wel weer bijzonder, maargoed.
Er staat toch niet waar hij zich heeft laten testen en of hij toen symptomen had?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:23 schreef herverwijderd het volgende:
Ah, okee, ja het fijne weet ik er niet van.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:39 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Er zijn ook sneltesten beschikbaar.
Te koop voor 250,- momenteel...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:39 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Er zijn ook sneltesten beschikbaar.
Denk dat een dag Gordon niet aan het werk hebben meer kost voor zijn opdrachtgever of hemzelfquote:
Het lijkt wel een gedumpt wijf.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:42 schreef AgnesGru het volgende:
[ instagram ]
Die hashtags ook weer:|
#deheling (ik leest steeds: de helling)quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:54 schreef Noek het volgende:
Ik kan godverdomme al die hashtags wel gebruiken als ik zijn post lees.
#inherstel #opkrachtenkomen #traumatisch
Moet nu aan dit nummer denken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:59 schreef Duderinnetje het volgende:
‘De heling’ is precies wat er nu met zijn Rolex gebeurt.
Gordon het medium. Wat een voorspellende gave.
Ik snap dat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet nu aan dit nummer denken.
Mijn hoofd soms![]()
😂😂🙈quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snap dat.
Gordon heeft corona en zocht sexual healing in een internetdate. Die date zag echter meer in heling in Gordons Rolex en zo is de associatieve cirkel rond.
Goede soundtrack voor de film van zijn leven die aan Gordon voorbijtrok toen hij naakt nagenoeg vermoord werd.
quote:
De criminele schandknaap is pas net weg en nu ditquote:Ik zou best een leuke papa zijn. Mijn leven zou er veel meer op ingericht zijn dan ooit tevoren.’
Inderdaad!quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:03 schreef Leandra het volgende:
Hij zou helemaal geen leuke papa zijn, daar is hij veel te egocentrisch voor.
En verlsavingsgevoelig en borderline-achtige trekjes, manipulatief en agressief. Zoals met die dokter.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:03 schreef Leandra het volgende:
Hij zou helemaal geen leuke papa zijn, daar is hij veel te egocentrisch voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |