Inderdaad!quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:03 schreef Leandra het volgende:
Hij zou helemaal geen leuke papa zijn, daar is hij veel te egocentrisch voor.
En verlsavingsgevoelig en borderline-achtige trekjes, manipulatief en agressief. Zoals met die dokter.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:03 schreef Leandra het volgende:
Lekker snuiven met de kidsquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:03 schreef Leandra het volgende:
Zou dat zijn zodat van die Gerda's naar zijn concerten blijven komen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:10 schreef Samhain het volgende:
Dat hij met een vrouw wil, heeft hij ook al vaker geroepen.
Oei, een aupair ofzo die om een volslagen belachelijke reden wordt ontslagen en haar verhaal bij de Story gaat doen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:21 schreef Chia het volgende:
Hij wil natuurlijk niet in zijn eentje vader worden, dus het grootste deel van de zorgtaken wimpelt hij dan op de ander af en hij gaat vooral leuke dingen doen op het moment dat hem dat uitkomt.
De buitenwereld ziet je dan al gauw als leuke vader en dat is natuurlijk zijn graadmeter.
Dan is hij toch geen homo, maar bi?quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:10 schreef Samhain het volgende:
Dat hij met een vrouw wil, heeft hij ook al vaker geroepen.
Ik voel een nieuwe gate aankomen:quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Een soort mini-me met natuurlijk een belachelijke naam
En dan natuurlijk nog het drama met de biologische moeder
Hij heeft wel vaker met vrouwen het bed gedeeld heeft hij wel eens laten ontvallen...quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:29 schreef An_0_Niem het volgende:
Dan is hij toch geen homo, maar bi?
Eerlijk gezegd kan ik me Gordon niet voorstellen met een vrouw.
Was er ook niet iets met de zus van Gerard Joling?quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker met vrouwen het bed gedeeld heeft hij wel eens laten ontvallen...
De ex van Gerard is met de zus van Marco.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was er ook niet iets met de zus van Gerard Joling?
Of was er een koppeling tussen Joling en de zus van Borsato?
Ik weet het allemaal niet meer, Sylvana heet ze geloof ik.
Klopt, vele jaren geledenquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Gordon heeft ook verkering gehad met de moeder van Eva Simons.
Nou ja, ik kan mij enigszins voorstellen dat hij het met een vrouw wilt doen maar die smacht naar piemels zal nooit overgaan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:25 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Even serieus: denken jullie dat Gordon echt bi is? Ik kan het me niet voorstellen.
Ik kan me Gordon alleen maar voorstellen met Gordon.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:29 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dan is hij toch geen homo, maar bi?
Eerlijk gezegd kan ik me Gordon niet voorstellen met een vrouw.
Sterker nog, ik denk dat er vrouwen in de rij zouden staan voor hem.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:59 schreef herverwijderd het volgende:
Ik kan hem me wel met een vrouw voorstellen, maar ik kan me niet voorstellen dat een vrouw zit te wachten op een relatie met Gordon.
Maar op ieder potje.... enzovoorts.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kan me Gordon alleen maar voorstellen met Gordon.
Bij die huwelijksshow van hem, kwamen er ook vrouwen opdagen voor de eerste selectie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat er vrouwen in de rij zouden staan voor hem.
Want celeb en sociaal vaardig.
Tijd voor een nieuw programma
Homelander van The Boys associatiesquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kan me Gordon alleen maar voorstellen met Gordon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |