Dat is het eerste wat wij thuis tegen elkaar zeiden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat gezegd hebbende, denk ik dat het een uit de hand gelopen seksdate was (daarom was Gordon ook naakt) en ik betwijfel zelfs of de betreffende boef wel een horloge mee heeft genomen. Maar we zullen het allemaal nog wel horen wellicht.
Gordon maakt heuse aanvankelijke Liefdes van zijn Leven ook zonder scrupules verdacht (bijvoorbeeld die arts), dus een seksdate moet vast ook kapot, als Gordon iets niet zindt. Ik moet het echt allemaal nog zien hoor, hoeveel hiervan waar is.
En anders: zie mijn disclaimer.
Er was toch ook een keer iets voorgevallen op een tropisch eiland? Dat hij was aangereden of zo..quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat wij thuis tegen elkaar zeiden.
Neemt niet weg dat een overval vreselijk is om mee te maken.
Vriendlief dacht nog dat Gordon de verzekering wilde oplichten of anders extra sympathie wilde weken (mee liften op Nikkie).
En eigenlijk is het wel erg dat meteen aan dit soort scenario’s gedacht wordt.
Ik zeg ' zint'quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat gezegd hebbende, denk ik dat het een uit de hand gelopen seksdate was (daarom was Gordon ook naakt) en ik betwijfel zelfs of de betreffende boef wel een horloge mee heeft genomen. Maar we zullen het allemaal nog wel horen wellicht.
Gordon maakt heuse aanvankelijke Liefdes van zijn Leven ook zonder scrupules verdacht (bijvoorbeeld die arts), dus een seksdate moet vast ook kapot, als Gordon iets niet zindt. Ik moet het echt allemaal nog zien hoor, hoeveel hiervan waar is.
En anders: zie mijn disclaimer.
https://www.linda.nl/nieu(...)ongeluk-griekenland/quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Er was toch ook een keer iets voorgevallen op een tropisch eiland? Dat hij was aangereden of zo..
dankquote:Op zondag 4 oktober 2020 19:48 schreef quirina het volgende:
[..]
https://www.linda.nl/nieu(...)ongeluk-griekenland/
Verrek!quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zeg ' zint'![]()
Bij Goor weet je het nooit!
Echt Dudequote:Op zondag 4 oktober 2020 21:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Verrek!
Zint![]()
En oh ja, dat ongeluk in Griekenland. Oók al zo’n vreemd verhaal waar openlijk aan werd getwijfeld in het Gooise.
Edit: ik zeg Gooische!!
quote:Muziek en tekst Gordon Heuckeroth 2019
Wilde hem paar dagen geleden nog aanpassen. Maar hij is inmiddels tich wel kloppendquote:
Nee, God, neeee!quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Wilde hem paar dagen geleden nog aanpassen. Maar hijbis inmiddels tich wel kloppend
Sinds hij van de drugs af is schijnt zijn stem het weer te doen..quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Was er niet iets mis met zijn stem en zou hij nooooit meer kunnen zingen een paar jaar geleden? Helaas
Oh, dan is de comeback van korte duur geweest.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Sinds hij van de drugs af is schijnt zijn stem het weer te doen..
Hij had al een terugval toch?quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Sinds hij van de drugs af is schijnt zijn stem het weer te doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |