Wtf, het eerste wat ik kreeg toen ik dit in Google plakte was kindermisbruik bij Punicaquote:
Dutroux was zeker hoofd marketing bij Punicaquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf, het eerste wat ik kreeg toen ik dit in Google plakte was kindermisbruik bij Punica.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf, het eerste wat ik kreeg toen ik dit in Google plakte was kindermisbruik bij Punica.
Geen idee. Volgens mij is het onzin.quote:
Oké, na 1 seconde weggekliktquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij is het onzin.
Dit was overigens de tweede hit op Google: 40+ / [40+ SC #1626] Welkom in de Punica oase!
Samequote:
Ga je verhuizen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
Boeeee, de hele tijd als ik een e-mail krijg word ik enthousiast omdat ik denk dat het het huurcontract is om te ondertekenen. Blijkt het telkens van die stomme spam van Albert Heijn, PayPal of een of andere domme obscure webshop waar ik in een ver verleden iets heb besteld te zijn.
Ja. Maar communicatie gaat met een snelheid van één mail per 9 tot 17 dagen en bezichtigen mag niet, dus alles gaat een beetje lastig.quote:
*Buda springt halverwege bij Haags en Bitter in de autoquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
* haags_kwartiertje is samen met bitterbal onderweg
jij hebt wel een auto toch?quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bitterbal op haar scooter is wel even onderweg.
Je bent welkom.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*Buda springt halverwege bij Haags en Bitter in de auto
Was/is kopen geen optie?quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. Maar communicatie gaat met een snelheid van één mail per 9 tot 17 dagen en bezichtigen mag niet, dus alles gaat een beetje lastig.
Dan maak je maar zinquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
vandaag heb ik allemaal neit zo veel zin
quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duitsland gaat 4045 IC bedden aanbieden aan ons. Wat lief van ze.
Goeie burenquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In werkelijkheid zijn het er 107
Zit jij voorinquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders wordt het krap. Ik heb lange benen. En Bitter is ook niet zo klein,
Lolquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie burenZe mogen de fiets van opa houden.
Komen ze patienten ophalen met de treinquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duitsland gaat 4045 IC bedden aanbieden aan ons. Wat lief van ze.
Ik ook niet. Nergens energie voor.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
vandaag heb ik allemaal neit zo veel zin
quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:52 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Komen ze patienten ophalen met de trein
Onze lonen zijn hoog genoeg, maar mijn vriend en ik vinden beiden dat we nog niet lang genoeg samen zijn om een huis te kopen. Eigenlijk zijn we ook niet lang genoeg samen om samen te wonen, maar dat zijn we toch al per ongeluk gaan doen in mijn woning en als vrienden zouden we wellicht ook een huis gaan delen, dus dat ging welquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:49 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Was/is kopen geen optie?
Zit je in de vrije sector?
Je vervoert mevrouw Haags in de kofferbak?quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vrouw naast me terwijl ik rijd word ik zenuwachtig van.
Nee bovenop de trekhaakquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vervoert mevrouw Haags in de kofferbak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |