Merk ik anders weinig vanquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
Deze lockdown is wel benzine op het vuur voor het libido van sommige vrouwen aan het worden
Nu beter?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
deze sc is altijd een bundel van positiviteit geweest
Aww, dat zijn de liefste moeders.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nice!
m'n ma gaat monchou taart maken dit weekendmet een kwart met kersen prut er boven op zonder kersen voor mij
mond vol...quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aww, dat zijn de liefste moeders.
Hier is de keuze gevallen op Frambozenvlaai, bananensoezen en "vlaai gevuld met abrikozenbanketbakkersroom en bavarois van citroenkoekjes en witte chocolade" a.k.a. Paasvlaai.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aww, dat zijn de liefste moeders.
Hier is de keuze gevallen op Frambozenvlaai, bananensoezen en "vlaai gevuld met abrikozenbanketbakkersroom en bavarois van citroenkoekjes en witte chocolade" a.k.a. Paasvlaai.
Ja, dat wordt een drama. Ik zorg dat ik donderdag alles heb.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
oh ja
10:14
Supermarkten roepen klanten om op hun paasboodschappen te spreiden over de week om piekdrukte in het paasweekend te voorkomen. De paasdagen zorgen traditioneel voor extra drukte in de supermarkt.
Krijgen we weer een nieuwe golf van bange hamsteraars.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
oh ja
Supermarkten roepen klanten om op hun paasboodschappen te spreiden over de week om piekdrukte in het paasweekend te voorkomen. De paasdagen zorgen traditioneel voor extra drukte in de supermarkt.
Men spreekt nu al binnen Europa over versoepeling van de lockdwon regelsquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
oh ja
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kruising tussen een bitterbal en een blinde vink
Jeetjequote:Op dinsdag 7 april 2020 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, iemand die ik via via via ken is gestorven aan indirecte gevolgen van corona. Ze werd zo depressief van de isolatie dat ze niet meer kon/wilde eten en drinken.
En zo kweekt men vogelzaad.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kampte waarschijnlijk al langer met psychische klachtenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, iemand die ik via via via ken is gestorven aan indirecte gevolgen van corona. Ze werd zo depressief van de isolatie dat ze niet meer kon/wilde eten en drinken.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een bitterbal met een stuk spek er omheen
Gehaktbalquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was een bewoner van een hospice, dus het is inderdaad niet heel aannemelijk dat dit een kerngezonde 30'er dit lot zomaar zou overkomen. Maar toch wel erg dat je uiteindelijk zo ellendig je laatste dagen uit moet zitten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:23 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Die kampte waarschijnlijk al langer met psychische klachten
Het is vast érgens een delicatesse.quote:
ja ongetwijfeld..quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is vast érgens een delicatesse.
Dit gebeurd met of zonder cronacrisis dagelijks, het is wel heel vervelend voor de familie natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was een bewoner van een hospice, dus het is inderdaad niet heel aannemelijk dat dit een kerngezonde 30'er dit lot zomaar zou overkomen. Maar toch wel erg dat je uiteindelijk zo ellendig je laatste dagen uit moet zitten.
Hoezo denk je dat ik daar het antwoord op weet?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ongetwijfeld..
was toch die muts van k3 die aan moederkoek shakes deed?
geen flauw idee.. was meer een algemeen vraag hoor. niet specifiek aan jouquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ik daar het antwoord op weet?
Och, het is toch niet de bedoeling dat we massaal naar buiten gaan.quote:
Ik hoor dat sommige mensen de moederkoek meenemen na de bevalling en opetenquote:
Doe eens googlen op lotusbevalling.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:29 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik hoor dat sommige mensen de moederkoek meenemen na de bevalling en opeten![]()
Iemand interesse in een glaasje vruchtwater
Ik ga naar een overdekte meubelboulevardquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, het is toch niet de bedoeling dat we massaal naar buiten gaan.
ben je er zo eenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:30 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik ga naar een overdekte meubelboulevard
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:30 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik ga naar een overdekte meubelboulevard
Ik houd het wel bij koffie.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:29 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik hoor dat sommige mensen de moederkoek meenemen na de bevalling en opeten![]()
Iemand interesse in een glaasje vruchtwater
Wacht, HOE lang laten ze dat ding eraan zitten?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe eens googlen op lotusbevalling.
Tot 'ie eraf valt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wacht, HOE lang laten ze dat ding eraan zitten?
Tradities.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:31 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Tradities moet je in ere houden
Stooooooooooooooopquote:
SPOILER: WAAROMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stooooooooooooooop.
Graag gedaan.SPOILER: WAAROMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]
Stooooooooooooooop.
https://www.rtlboulevard.(...)-eigen-placenta-doorSPOILER: WAAROMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's toch geen koffie man.quote:
Oh ja daar wel natuurlijkquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je even in de fantasiewereld van hem kijken
[..]
Stooooooooooooooop.
He gatverSPOILER: WAAROMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan goed zingen hoor teringquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:34 schreef FranticDJ het volgende:
Even tussendoor.
Die Davina Michelle heeft wel wat aantrekkelijks.
Once you go black you never go backquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's toch geen koffie man.![]()
Alles zwart behalve mijn haar dus
En je salarisquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's toch geen koffie man.![]()
Alles zwart behalve mijn haar dus
hahahahaquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Gasten jezus. Echt. Ik ben even een half uurtje aan het werk en de placentarecepten vliegen door de lucht WTF
is dat Floortje dressing?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
gezellig zo
[ afbeelding ]
word er serieus misselijk van
Jezus Bitterquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
gezellig zo
[ afbeelding ]
De tering zegquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahahaha
Moet je vanmiddag tijdens de lunch videocall dinges 'want gezellig samen eten' een bloody mary drinken en zeggen dat het een placenta smoothie is
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat. ik ben er niet over begonnen he
nouhou..quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De tering zeg![]()
Nou, tot vanavond maar weer dan
Ja maar die fotoquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat. ik ben er niet over begonnen he
Met een omweg.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie er nu een van een tweeling. Hoe de fack wil je die twee verzorgen en aankleden dan.
Dit gaat te verquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
gezellig zo
[ afbeelding ]
Nee, dat was mijn schuld. Lotusbevalling ditdat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
Oh ik ben er zelf over begonnendacht dat het iemand anders was.
kom je op kraamvisite. moet je niet alleen die baby vasthouden maar ook die bak drab naast je hebbenquote:
oh dat wel.. ik begon over moederkoek shakes..quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn schuld. Lotusbevalling ditdat.
hahahahahahaquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kom je op kraamvisite. moet je niet alleen die baby vasthouden maar ook die bak drab naast je hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Eet smakelijk maar alvast.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
Meeste dieren eten een placenta gewoon op, zeikwijven van tegenwoordig ook
Naam geven.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kom je op kraamvisite. moet je niet alleen die baby vasthouden maar ook die bak drab naast je hebben
Kan je de volgende keer deze ranzigheid voor je houdenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn schuld. Lotusbevalling ditdat.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:38 schreef RockNijntje het volgende:
tja sommige mensen nemen ook moedermelksieraden enzo.. dus placenta sieraden zullen ook wel bestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meeste dieren eten ook ontlasting, veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:39 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Kan je de volgende keer deze ranzigheid voor je houden
Er zijn ook zat dieren die hun eigen nageslacht opeten na de geboortequote:Op dinsdag 7 april 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
Zullen vast mensen voor zijn, zoek eens op?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meeste dieren eten ook ontlasting, veel plezier ermee.
Jaren geleden een reportage gezien over een vrouw die van haar voorraad moedermelk pannenkoeken bakte voor de hele buurtquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja sommige mensen nemen ook moedermelksieraden enzo.. dus placenta sieraden zullen ook wel bestaan.
Ik weiger dat altijd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En je hebt natuurlijk dieren die aan traumatische inseminatie doen. Je verveelt je nooit met UitStraling.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meeste dieren eten ook ontlasting, veel plezier ermee.
Ook niet prettig kan ik je verzekerenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent meer van de golden showers.
Jij maakte het vergelijk met "dieren doen het ook altijd", dus eh.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen vast mensen voor zijn, zoek eens op?
te zout?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet prettig kan ik je verzekeren
Dit zou jou overkomenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sta je op e vergeet je die bak drab, trek je het zo van de bank, bungelend tegen je been
Ron Brandsteder, toch?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen vast mensen voor zijn, zoek eens op?
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zou jou overkomen
Mij ook, vrees ik
Stuk of 12, ik ben de tel kwijt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:40 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Jij hebt ook een lotusbevalling op je naam staan
Mutsje op, in de kinderwagen leggen en dan genieten van de reactie van mensen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sta je op e vergeet je die bak drab, trek je het zo van de bank, bungelend tegen je been
Mental image.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
Ach. in sommige andere gevallen gooit men de baby weg en voed men de placenta op..
Zie sommige Fok!kers..
als en klef theezakjequote:Op dinsdag 7 april 2020 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ach. in sommige andere gevallen gooit men de baby weg en voed men de placenta op..
Zie sommige Fok!kers..
ik ben te boeken voor dat soort gelegenhedenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een cola drinker te pakken hebt.
Zie sommige Fok!kers..
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben te boeken voor dat soort gelegenheden
niemand die je weerhoudt om weer te vertrekken..quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:43 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Ik moet eigenlijk werken en dan zit ik hier op TMF chat
Ik moest even terugbladeren voor wat precies. Golden showers dusquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben te boeken voor dat soort gelegenheden
Tmf chat is wel oldskoolquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:43 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Ik moet eigenlijk werken en dan zit ik hier op TMF chat
Zeiltje eronder en gaan?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moest even terugbladeren voor wat precies. Golden showers dus
Ik ga maar snel wat doen voordat de baas boos wordtquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niemand die je weerhoudt om weer te vertrekken..
* FranticDJ wijst naar de deur
in bal's geval is het dan een emmer mosterd die je in je gezicht krijgt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moest even terugbladeren voor wat precies. Golden showers dus
Mayoquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in bal's geval is het dan een emmer mosterd die je in je gezicht krijgt.
Ik weet dat er FOKers zijn die er een hadden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:45 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien zijn er wel lotusbevallingen geweest vanuit een relatie die ontstaan is op TMF chat.
Nee, da's later pas toch?quote:
hmm nee. krijg je echt alleen maar ranzige gekkiesquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ge mayo board worden...
@:bitterbal is dat niet je future job?
Al die vetvlekken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ge mayo board worden...
@:bitterbal is dat niet je future job?
maar in dienst van de AIVD dan? beetje waterboarden met mayo.. mooi man.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee. krijg je echt alleen maar ranzige gekkies
TMF chat was wel the place to be om chickies te hosselen voordat MSN booming werdquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:45 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien zijn er wel lotusbevallingen geweest vanuit een relatie die ontstaan is op TMF chat.
Daarom.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:47 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
TMF chat was wel the place to be om chickies te hosselen voordat MSN booming werd
oh dat lijkt mij wel watquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar in dienst van de AIVD dan? beetje waterboarden met mayo.. mooi man.
quote:
Used to it, ik kwam de KSC in op m'n 14equote:
Nee.quote:
Toen mocht je amper legaal koffie drinkenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Used to it, ik kwam de KSC in op m'n 14e.
[..]
Nee.
Heeft dat een minimumleeftijd?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen mocht je amper legaal koffie drinken
Ik snap je wel.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja word anders zon kansloos bestaan ;p
Ja hoi.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap je wel.
Niet dat mijn bestaan momenteel veel inhoudt![]()
Ik heb begrepen dat vrouwen pieken qua vruchtbaarheid rond hun 24ste levensjaar dus ik zou niet te lang meer wachtenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Used to it, ik kwam de KSC in op m'n 14e.
[..]
Nee.
Goddank, daar ben ik vanaf.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:54 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat vrouwen pieken qua vruchtbaarheid rond hun 24ste levensjaar dus ik zou niet te lang meer wachten
Ik kreeg mijn eerste kopje koffie toen ik een jaartje of 8 was. Van mijn oma, met heel veel melk.quote:
Ik jatte altijd de laatste slokken van m'n mama.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste kopje koffie toen ik een jaartje of 8 was. Van mijn oma, met heel veel melk.
Dat heb ik nooit gedachtquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
toen ik 23 was dacht ik echt de hele wereld aan te kunnen
Voorlopig niet, maar wel zo'n tien jaar te laat voor die optimale leeftijd.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik jatte altijd de laatste slokken van m'n mama.![]()
Grappig genoeg heb ik nu hoogstens wat melk in m'n koffie, zij heeft het altijd met aardig wat suiker.
Gaat lekker hier vandaag he, van placentarecepten over op een existentiële crisisquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap je wel.
Niet dat mijn bestaan momenteel veel inhoudt![]()
Ik kreeg mijn eerste klap van mijn oma toen ik 2 was dat vergeet ik nooit meerquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste kopje koffie toen ik een jaartje of 8 was. Van mijn oma, met heel veel melk.
Beetje piekerig aangelegd. En als kind veel gepest, waardoor je met wat minder zelfvertrouwen aan je leven begon.quote:
op m'n 23e was ik al een paar keer flink op mn bek gegaanquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
oh ik dacht dat je gewoon wild geslapen had..quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:56 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste klap van mijn oma toen ik 2 was dat vergeet ik nooit meer![]()
Haar vuistafdruk staat in mijn hoofd gegrift voor de rest van mijn leven
Zo rollen we hierquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat lekker hier vandaag he, van placentarecepten over op een existentiële crisis
De verhouding tussen koffie en mij is ook een interessant verhaalquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen mocht je amper legaal koffie drinken
Met naar school gaan ja?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:54 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat vrouwen pieken qua vruchtbaarheid rond hun 24ste levensjaar dus ik zou niet te lang meer wachten
Oh joh ik ben al lang blij als ik een beetje voor me zelf kan zorgenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
ah zo. ja dat begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje piekerig aangelegd. En als kind veel gepest, waardoor je met wat minder zelfvertrouwen aan je leven begon.
Dus koffie heeft meer effect op jou dan speed?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De verhouding tussen koffie en mij is ook een interessant verhaal. Ik dronk op mijn derde al regelmatig slokjes koffie omdat ik de smaak heel erg lekker vond (daar zijn nog leuke foto's van). Ik kwam er in mijn tienerjaren achter dat ik een soort van immuun was voor cafeïne. Ik dronk niet vaak koffie, maar ik kon meerdere espresso achter elkaar drinken zonder er iets van te merken. Toen ik 18 werd was het ineens klaar, sindsdien kan ik echt niet meer tegen koffie. De piek van de effecten van één kopje koffie zijn voor mij vaak heftiger dan de piek van meerdere nakkies speed
. Verder word ik na die piek altijd heel erg misselijk en hangerig en soms ga ik zelfs helemaal zweten en krijg ik hartkloppingen. Bij twee of drie kopjes voelt het echt alsof ik dood ga.
[..]
Met naar school gaan ja?
[..]
Oh joh ik ben al lang blij als ik een beetje voor me zelf kan zorgen.
Nergens voor nodig die dingen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.vuurenrook.nl(...)html#section-bundles
omg jongens zou ik het doen
Uhuquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:46 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
De echte O.G.'s zaten ook op Ilse Chat
Niet hard genoeg geslagen dus.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:56 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste klap van mijn oma toen ik 2 was dat vergeet ik nooit meer![]()
Haar vuistafdruk staat in mijn hoofd gegrift voor de rest van mijn leven
Qua duur van de effecten gelukkig niet, qua neveneffecten absoluutquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus koffie heeft meer effect op jou dan speed?![]()
Dat is wel...apart
Dat heb ik ook maar niet zozeer omdat ik gepest werd. Maar omdat ik een hele agressieve vader had die mijn moeder geestelijk en lichamelijk mishandelde. Dat ging gewoon vrolijk door tot na de scheiding als kind sta je machteloos want je kan moeder niet beschermen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zelfvertrouwen is wel bijgetrokken, maar heel onbevangen in het leven sta ik helaas niet.
Of hun vent na de daad.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:40 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Er zijn ook zat dieren die hun eigen nageslacht opeten na de geboorte
Gewoon geen beesten eten.quote:
Is wel te merken aan je inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:04 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar niet zozeer omdat ik gepest werd. Maar omdat ik een hele agressieve vader had die mijn moeder geestelijk en lichamelijk mishandelde. Dat ging gewoon vrolijk door tot na de scheiding als kind sta je machteloos want je kan moeder niet beschermen.
De hele situatie heeft mij wel op een bepaalde manier gevormd in negatieve zin
Vis is ook een beest.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik eet misschien 2x per week vlees2x vis en de rest Vega
En Red Bull, heeft dat dezelfde uitwerking als koffie? Dat heeft hetzelfde werkzame stofje, maar in hogere dosis.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Qua duur van de effecten gelukkig niet, qua neveneffecten absoluut.
Maar ik ben wel blij dat ik weet hoe erg koffie met mijn lichaam fuckt. Er is namelijk nog nooit iets raars of vervelends gebeurd op werk nu m.b.t. koffie, omdat ik het echt alleen in noodgevallen mag drinken en dan maximaal één kopje.
Ik ben blij dat jij dat ook kan zienquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is wel te merken aan je inderdaad.
Nu ben je hardcore veganquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
Ben door m'n ouders op jonge leeftijd meegenomen naar een boer en heb samen met mn zus voor een kalf gezorgd en heb alle stadia gezien incl slachten.
heeft wel indruk gemaakt
Dat kan ik me voorstellen ja. Heb je daar hulp voor gezocht?quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:04 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar niet zozeer omdat ik gepest werd. Maar omdat ik een hele agressieve vader had die mijn moeder geestelijk en lichamelijk mishandelde. Dat ging gewoon vrolijk door tot na de scheiding als kind sta je machteloos want je kan moeder niet beschermen.
De hele situatie heeft mij wel op een bepaalde manier gevormd in negatieve zin
Ja sorryquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:05 schreef UitStraling het volgende:
Weinig zelfvertrouwen is wel erg onaantrekkelijk.
Dat scheelt wel ja.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
Ben door m'n ouders op jonge leeftijd meegenomen naar een boer en heb samen met mn zus voor een kalf gezorgd en heb alle stadia gezien incl slachten.
heeft wel indruk gemaakt
Ik ook zoiets. Gewoon dieet in balansquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik eet misschien 2x per week vlees2x vis en de rest Vega
Ik volg al jaren een low carb dieet veel vet, vlees en vis daar ga ik echt goed opquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:10 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Gewoon dieet in balans
Oh ja absoluut, daar heb ik echt uren last van. In het ergste geval kan dat mijn hele dag verpesten. Gelukkig lust ik dat spul nietquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En Red Bull, heeft dat dezelfde uitwerking als koffie? Dat heeft hetzelfde werkzame stofje, maar in hogere dosis.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja absoluut, daar heb ik echt uren last van. In het ergste geval kan dat mijn hele dag verpesten. Gelukkig lust ik dat spul niet.
De enige keer dat ik echt dacht dat ik misschien gereanimeerd moest worden was toen ik 's ochtends vroeg op een station zat nadat ik de avond daarvoor flink gezopen had. De drankjes die ik dronk waren half wodka en half energydrank. Ik kwam er later door het drinken van pure energydrank achter dat de alcohol en het slaaptekort maar een hele kleine rol hadden gespeeld in die situatie. Nee, niets voor mij dat spul.
mooi dingetje. kan je het betale?quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.vuurenrook.nl(...)html#section-bundles
omg jongens zou ik het doen
ik ook niethoor. misschien is het omdat als je je jonger bent je de gevolgen nog niet zo overziet ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zelfvertrouwen is wel bijgetrokken, maar heel onbevangen in het leven sta ik helaas niet.
quote:
Red Bull rooie Wodka zekerquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja absoluut, daar heb ik echt uren last van. In het ergste geval kan dat mijn hele dag verpesten. Gelukkig lust ik dat spul niet.
De enige keer dat ik echt dacht dat ik misschien gereanimeerd moest worden was toen ik 's ochtends vroeg op een station zat nadat ik de avond daarvoor flink gezopen had. De drankjes die ik dronk waren half wodka en half energydrank. Ik kwam er later door het drinken van pure energydrank achter dat de alcohol en het slaaptekort maar een hele kleine rol hadden gespeeld in die situatie. Nee, niets voor mij dat spul.
Ik kan rustig 20 koppen koffie op een dag op zonder verschrikkelijke gevolgen ervan te ondervindenquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik ben blij dat koffie op mij een gematigde uitwerking heeft
quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ook niethoor. misschien is het omdat als je je jonger bent je de gevolgen nog niet zo overziet ofzo
Cool die oldskool Taksi verpakkingquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb de foto gevonden. Ik ben hier drie jaar oud en zit voor het eerst in een vliegtuig. We moesten heel vroeg op en hadden veel vertraging, dus ik was moe en lamlendig. Er staat een pakje Taksi voor mijn neus, maar dit was het kopje koffie van mijn moeder
.
[..]
Aaaawquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb de foto gevonden. Ik ben hier drie jaar oud en zit voor het eerst in een vliegtuig. We moesten heel vroeg op en hadden veel vertraging, dus ik was moe en lamlendig. Er staat een pakje Taksi voor mijn neus, maar dit was het kopje koffie van mijn moeder
.
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan rustig 20 koppen koffie op een dag op zonder verschrikkelijke gevolgen ervan te ondervinden
Taksiquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
.
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
.
[..]
vruchtensap met melkquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Taksi is toch die vruchtensap waar geen vruchtensap in zit?
Daar waren ze in 1999 nog niet achter.quote:
Ik heb die melk alleen nog nooit kunnen vindenquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, klinkt als een rare combi. Demk dat ik voor het laatst Taksi heb gedronken rond 1990
Toen boeide het niet vrees ik maar goed de helft van de wereldbevolking heeft inmiddels last van auto-immuunziektes dus we letten er iets beter opquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar waren ze in 1999 nog niet achter.
Of misschien wel, maar toen boeide dat nog niet.
In de tijd dat Chocomel en Fristi nog werd geproduceerd door Nutriciaquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, klinkt als een rare combi. Demk dat ik voor het laatst Taksi heb gedronken rond 1990
Ik zal eens een pak kopenquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb die melk alleen nog nooit kunnen vinden. Het zit er inderdaad wel een heel klein beetje in.
Jup. Hoewel Friesche Vlag een poosje het merk Choq voerde. En die vond ik ook lekker.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:28 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
In de tijd dat Chocomel en Fristi nog werd geproduceerd door Nutricia
De enige echte
Taksi was het grootste deel van mijn leven mijn lievelingsdrank, maar toen ik het op mijn 20e nog een keer dronk vond ik het veel te zoetquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal eens een pak kopenKijken of ik het lust.
Ik heb wel goede herinneringen aan Punica![]()
Dat had ik een paar jaar geleden toen ik na jaren weer eens een KitKat at. Manman, wat een mierzoete rommelquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Taksi was het grootste deel van mijn leven mijn lievelingsdrank, maar toen ik het op mijn 20e nog een keer dronk vond ik het veel te zoet.
Punica is lekker ja.
Nutricia heeft uiteindelijk Chocomel verkocht aan Friesche Vlag en die hebben daarom Shoq van de markt afgehaald.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Hoewel Friesche Vlag een poosje het merk Choq voerde. En die vond ik ook lekker.
Ik vind de blood orange van San Pellegrino erg lekker.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik drink echt alleen maar koffie, whisky, vers sinaasappelsap en Sanpellegrino Clementina, lekker gezond
Punica met blauwe dop in glaze flesquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Taksi was het grootste deel van mijn leven mijn lievelingsdrank, maar toen ik het op mijn 20e nog een keer dronk vond ik het veel te zoet.
Punica is lekker ja.
En nu is het allemaal van Campina Melkuniequote:Op dinsdag 7 april 2020 11:31 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Nutricia heeft uiteindelijk Chocomel verkocht aan Friesche Vlag en die hebben daarom Shoq van de markt afgehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |