Merk ik anders weinig vanquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
Deze lockdown is wel benzine op het vuur voor het libido van sommige vrouwen aan het worden
Nu beter?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
deze sc is altijd een bundel van positiviteit geweest
Aww, dat zijn de liefste moeders.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nice!
m'n ma gaat monchou taart maken dit weekendmet een kwart met kersen prut er boven op zonder kersen voor mij
mond vol...quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aww, dat zijn de liefste moeders.
Hier is de keuze gevallen op Frambozenvlaai, bananensoezen en "vlaai gevuld met abrikozenbanketbakkersroom en bavarois van citroenkoekjes en witte chocolade" a.k.a. Paasvlaai.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aww, dat zijn de liefste moeders.
Hier is de keuze gevallen op Frambozenvlaai, bananensoezen en "vlaai gevuld met abrikozenbanketbakkersroom en bavarois van citroenkoekjes en witte chocolade" a.k.a. Paasvlaai.
Ja, dat wordt een drama. Ik zorg dat ik donderdag alles heb.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
oh ja
10:14
Supermarkten roepen klanten om op hun paasboodschappen te spreiden over de week om piekdrukte in het paasweekend te voorkomen. De paasdagen zorgen traditioneel voor extra drukte in de supermarkt.
Krijgen we weer een nieuwe golf van bange hamsteraars.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
oh ja
Supermarkten roepen klanten om op hun paasboodschappen te spreiden over de week om piekdrukte in het paasweekend te voorkomen. De paasdagen zorgen traditioneel voor extra drukte in de supermarkt.
Men spreekt nu al binnen Europa over versoepeling van de lockdwon regelsquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
oh ja
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kruising tussen een bitterbal en een blinde vink
Jeetjequote:Op dinsdag 7 april 2020 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, iemand die ik via via via ken is gestorven aan indirecte gevolgen van corona. Ze werd zo depressief van de isolatie dat ze niet meer kon/wilde eten en drinken.
En zo kweekt men vogelzaad.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kampte waarschijnlijk al langer met psychische klachtenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, iemand die ik via via via ken is gestorven aan indirecte gevolgen van corona. Ze werd zo depressief van de isolatie dat ze niet meer kon/wilde eten en drinken.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een bitterbal met een stuk spek er omheen
Gehaktbalquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |