abonnement Unibet Coolblue
pi_192491387
"koop als het bloed door de straten loopt" was een uitspraak van een Bilderberger.

We hebben nu een dip gezien van rond de 30%. Dat is gigantisch natuurlijk.

De vraag is, komt er een dieper dal aan? Blijven de koersen nog jaren laag?

Wie heeft er een idee?
Wie heeft er leuke aankooptips?

Ik had een beperkte positie en die heb ik met 30% verlies verkocht. Inmiddels ben ik ingestapt in BAM, ArcelorMittall en Shell. Maar nog niet groots ingekocht.

Ik overweeg nu om m'n hele hebben en houen in aandelen te steken. 'De dood of de gladiolen' :p Vraag is alleen, nu doen, of nog ff wachten op een extra diepe dip....

@MOD misschien is WGR beter? Wist t niet
  dinsdag 7 april 2020 @ 10:05:03 #2
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192491435
Bigpharma, bedrijven in de zorglogistiek, producenten van medische apparatuur.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_192491539
Wat me opvalt is dat Ferrari ook wel wat gezakt is maar nu alweer op de weg terug is. Koers schommelde rond de 150,- voor corona en is nu alweer op 140,-. Bizar wel in zo'n zwaar getroffen land.

Heeft er iemand tips van aandelen die op zich weinig met corona te maken hebben, onnodig hard zijn afgestraft en die nu nog niet terug zijn gestegen?
pi_192491655
Je bent wat laat met dit topic. Je had tussen 12 en 23 maart moeten instappen.
pi_192491701
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 10:21 schreef Idisrom het volgende:
Je bent wat laat met dit topic. Je had tussen 12 en 23 maart moeten instappen.
Ja je koopt nooit op de bodem he:)
pi_192491716
fondsen
pi_192491718
Wacht nog maar even... eerst zien wat er met de US gaat gebeuren en al zijn werklozen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 7 april 2020 @ 10:27:45 #9
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_192491762
Speculeren is altijd risicovol. Een aap die willekeurige knoppen indrukt doet het meestal beter dan professionele investeerders. Speel gerust, maar alleen met geld dat je kan missen.
:')
pi_192495030
Nou ik ben flink ingestapt.

ArcelorMittal, afgelopen 5 jaar heeft de koers maar 1x zo laag gestaan als nu. Iedere auto etc die nu niet wordt gemaakt zal later moeten worden ingehaald dus dan zullen ze dat staal alsnog gaan verkopen.

BAM, koopje voor deze koers. Huizen blijven toch hard nodig.

ING, met slechteriken loopt het altijd goed af. Koers is nog weinig teruggeveerd van deze dus meer potentieel omhoog. Hier heb ik het meeste van gekocht.
Shell, deal tussen putin en opec zal er vroeg of laat toch wel komen
UBS, redelijk koopje, handig voor de spreiding

Binnenkort loopt mn tijdelijke contract af en zal ik waarschijnlijk werkloos zijn. Dus dan kan ik beter of arm of rijk zijn. Want anders moet ik die centen toch opvreten voordat ik 'n uitkering krijg.
pi_192495952
begrafenisondernemers-gewild-op-de-beurs, in 2017 al _O-
https://fd.nl/beurs/12034(...)s-gewild-op-de-beurs

pensioenfondsen zullen ook wel de komende tijd veel geld overhouden
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_192496351
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:53 schreef tstile het volgende:
Nou ik ben flink ingestapt.

ArcelorMittal, afgelopen 5 jaar heeft de koers maar 1x zo laag gestaan als nu. Iedere auto etc die nu niet wordt gemaakt zal later moeten worden ingehaald dus dan zullen ze dat staal alsnog gaan verkopen.

BAM, koopje voor deze koers. Huizen blijven toch hard nodig.

ING, met slechteriken loopt het altijd goed af. Koers is nog weinig teruggeveerd van deze dus meer potentieel omhoog. Hier heb ik het meeste van gekocht.
Shell, deal tussen putin en opec zal er vroeg of laat toch wel komen
UBS, redelijk koopje, handig voor de spreiding

Binnenkort loopt mn tijdelijke contract af en zal ik waarschijnlijk werkloos zijn. Dus dan kan ik beter of arm of rijk zijn. Want anders moet ik die centen toch opvreten voordat ik 'n uitkering krijg.
Ik denk een goede portefeuille (misschien op BAM na, want de nieuwe opdrachten zullen straks nog wel even tegenvallen).
pi_192496371
quote:
Laat de dukaten maar kletteren.
pi_192498951
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:13 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik denk een goede portefeuille (misschien op BAM na, want de nieuwe opdrachten zullen straks nog wel even tegenvallen).
Tja ben benieuwd. Er kan maar zo nog een flinke verlaging aankomen... geen idee hoe de wereld verder gaat reageren...
pi_192499031
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 10:05 schreef Red_85 het volgende:
Bigpharma, bedrijven in de zorglogistiek, producenten van medische apparatuur.
Minder voor de hand liggend zijn bedrijven (niet in China) die rare earth metalen delven.
pi_192500838
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 18:18 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Minder voor de hand liggend zijn bedrijven (niet in China) die rare earth metalen delven.
Interessant. Ik zie nu dat sommige mijnbedrijven nu alweer flink omhoog gaan richting het niveau van voor corona. Glencore zit nog wel in n dal
pi_192501149
Bezorgdiensten. Die zullen het permanent drukker krijgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')