de roestige breinaaldquote:Op maandag 6 april 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, ze heeft een splinter, ze hoeft geen abortus te plegen
Nopes.quote:Op maandag 6 april 2020 22:04 schreef FranticDJ het volgende:
trouwens de heilige maagd bitterbal hoeft vast geen abortus te doen
quote:Op maandag 6 april 2020 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gelukkig noch heilig noch abortus hier
quote:Op maandag 6 april 2020 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:bitterbal met een gepaneerd maagdenvlies
hahahaha omg.. mental image hier..
/carequote:Op maandag 6 april 2020 22:06 schreef vuurbrood het volgende:
Wat een lekker Hollandse chick zeg die ik net op ad.nl tegen kwam![]()
Hollands welvaren![]()
[ afbeelding ]
heb je een link?quote:Op maandag 6 april 2020 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn God, ik kan echt niet stoppen met lezen over die familie. Het is blijkbaar een super lief en leuk gezin, dus dat is allemaal prima, maar echt joh. Van 1989 tot 2020 kinderen krijgen, ik kan er echt niet bij
.
Ik kwam het origineel tegen in dit artikel op Facebook: https://www.linda.nl/nieuws/britse-sue-bevalt-22ste-kind/quote:
was die gister ook niet op tv bij een of nader programma?quote:Op maandag 6 april 2020 22:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kwam het origineel tegen in dit artikel op Facebook: https://www.linda.nl/nieuws/britse-sue-bevalt-22ste-kind/
Maar ik ben nu gewoon aan het googelen op "22 kid family" en het is gewoon ongelofelijk.
Mja doet nu nog auw dus morgen kijkenquote:Op maandag 6 april 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
misschien zou stoom/warm water wel helpen.. om de boel los te weken?
Zit de splinter aan de oppervlakte? Heb je ducttape? Even een paar keer op je vinger plakken en eraf trekken.quote:Op maandag 6 april 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja doet nu nog auw dus morgen kijken
@LTVDK wil 'm er wel uitzuigenquote:Op maandag 6 april 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit de splinter aan de oppervlakte? Heb je ducttape? Even een paar keer op je vinger plakken en eraf trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |