Je bedoelt met bril en snorkel? Zo'n set?quote:Op maandag 6 april 2020 18:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ook zo'n Beatrix kapsel.
Realiseerde me vanmiddag dat de dochter van m'n buren (die nog steeds in volledige snorkel out fit over straat gaat) precies hetzelfde kaspel heeft.
ja zo'n over je gezicht ding zeg maar.. waar ze nu ook van die beademing apparaten van bouwenquote:Op maandag 6 april 2020 18:53 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je bedoelt met bril en snorkel? Zo'n set?
Aangeslagen door het noemen van mevrouw praline en het gesloten zijn van turnclub De Spieren Losquote:
blij als ik jouw naam weer zie verschijnenquote:Op maandag 6 april 2020 18:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Aangeslagen door het noemen van mevrouw praline en het gesloten zijn van turnclub De Spieren Los![]()
En met u?
Steeds meer mensen met mondkapjes in het openbaar valt me op.quote:Op maandag 6 april 2020 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zo'n over je gezicht ding zeg maar.. waar ze nu ook van die beademing apparaten van bouwen
morgen weer goed geloof ikquote:Op maandag 6 april 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is lang niet zo lekker als gisteren buiten. Die wind suckt.
Waarom draagt ze dat buiten het water? Of bedoel je een volgelaats(stof)masker?quote:Op maandag 6 april 2020 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zo'n over je gezicht ding zeg maar.. waar ze nu ook van die beademing apparaten van bouwen
Wacht maar tot ik weer over mijn uitgesproken voorkeur voor kaassoufflés begin!quote:Op maandag 6 april 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
blij als ik jouw naam weer zie verschijnen
in deze tijden kan ik dat wel handelenquote:Op maandag 6 april 2020 18:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik weer over mijn uitgesproken voorkeur voor kaassoufflés begin!
Kaassoufflees zijn best okeequote:Op maandag 6 april 2020 18:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
zij loopt hier al 2-3 weken mee rond. spoort niet helemaalquote:Op maandag 6 april 2020 18:57 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Steeds meer mensen met mondkapjes in het openbaar valt me op.
Ze is enigszins 'apart'. Het is geen volgelaatsmasker. Ja een volgelaatssnorkelmasker.quote:Op maandag 6 april 2020 18:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waarom draagt ze dat buiten het water? Of bedoel je een volgelaats(stof)masker?
Kaassoufflees zijn best okeequote:Op maandag 6 april 2020 18:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Minder wind ook?quote:
Hitler was ook een dierenliefhebber, maakt hem nog geen aardige vent.quote:Op maandag 6 april 2020 18:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
dat weet ik nietquote:Op maandag 6 april 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kaassoufflees zijn best okee
[..]
Minder wind ook?
quote:Op maandag 6 april 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hitler was ook een dierenliefhebber, maakt hem nog geen aardige vent.
Heeft ze er één of ander filter op geMaGyvert?quote:Op maandag 6 april 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze is enigszins 'apart'. Het is geen volgelaatsmasker. Ja een volgelaatssnorkelmasker.
Volkert van der G schijnt een ook groot dierenliefhebber te zijnquote:Op maandag 6 april 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hitler was ook een dierenliefhebber, maakt hem nog geen aardige vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |